Preses relīze
Renault atjauno saikni ar pagātni un oficiāli atklāj savu pirmo virtuālo muzeju “The Originals”. Muzejs darbojas tiešsaistē un ir pieejams bez maksas. Virtuālajā muzejā ir pieejams arī jauns e-veikals – “The Originals Store” – kurā apmeklētāji var pasūtīt dažādas ar Renault saistītas preces. No tām dažas jau ir pieejamas “L’Atelier Renault”, kas atrodas Elizejas laukos. Abas tīmekļa vietnes pieejamas sešās valodās (franču, angļu, vācu, spāņu, portugāļu un itāļu). Tuvāko mēnešu laikā tiks pievienotas arī citas valodas.
Atklājot jauno virtuālo muzeju, Renault piedāvā apmeklētājiem ērtu un netraucētu piekļuvi zīmola franču kultūras mantojumam, izvairoties no telpas un laika ierobežojumiem, kā arī piedzīvojot īstu pirmizrādi. Apskates iespējas ir neierobežotas, kvalitatīvi vizualizētas, veidotas no arhīviem un vienkāršiem tehniskajiem datiem. Apmeklējums pielāgots mūsdienu prasībām un vienlaikus ir gan brīvs, gan izklaidējošs un aizraujošs.
Muzeja kolekcijā ir iekļauts 21 zīmola leģendārais modelis, ko var apskatīt jaunā un novatoriskā tehnoloģiskajā izpildījumā, pateicoties fotogrammetrijas procesam. Renault izvēlējās šo tehnoloģiju, lai apmeklētājam radītu maksimālu klātbūtnes sajūtu un izstādītu savus leģendāros modeļus nepārspējamā detalizācijas pakāpē. Šim nolūkam izveidota unikāla studija automobiļu skenēšanai visatbilstošākajos apgaismojuma apstākļos. Transportlīdzekļi tika rūpīgi skenēti 3D vidē, un zonas, ko sistēma nevarēja uztvert, tika pārmodelētas un saliktas pēcapstrādes procesā.
Sākot ar 2021. gada decembra beigām, tīmekļa vietnē būs pieejami vēl vairāk modeļu: 50 jauni modeļi būs pieejami līdz 2022. gada janvāra beigām, un vēl 80 — līdz 2022. gada decembra beigām.
“Renault kā ikoniskam popkultūras zīmolam bija nepieciešams cienīgs muzejs. Apmeklējot šo virtuālo galeriju, mēs ļaujam mūsu apmeklētājiem no jauna izdzīvot mūsu vēsturi, kas ir arī viņu vēsture. Renault zīmola pasaule atspoguļojas arī mūsu jaunā e-veikala “The Originals” produktu klāstā,” norāda Renault globālā mārketinga direktors Arno Belloni.
Jaunais e-veikals zīmolam paver iespējas no jauna koncentrēties uz spēcīgas emocionālās saiknes veicināšanu ar saviem klientiem, vienlaikus dažādojot piedāvājumu plašākas auditorijas sasniegšanai. Tā kā tiešsaistē jau ir pieejamas 400 saistītās preces – automobiļu modeļi, apģērbi, rotaļlietas, aksesuāri, dekorācijas un daudzi citi produkti, kā arī vēl iepriekš neizlaistas kolekcijas un daži vispāratzīti bestselleri, šī jaunā e-komercijas vietne ir stratēģisks atbalsta punkts zīmola popularizēšanai. Tuvāko mēnešu laikā gaidāmi vēl daudzi pārsteigumi, turklāt kolekcijas tiks regulāri papildinātas.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.