Preses relīze
Līdz ar jaunā Trafic tirdzniecību (pasūtījumus pieņem no novembra), Renault turpina stiprināt sava vidējā furgona nozīmību – tas ir lieliski piemērots dažādu uzņēmējdarbības pārstāvju un autoparku vajadzībām un vēlmēm. 1980. gadā izlaistais Renault Trafic ir īstens dižpārdoklis, ko iegādājušies jau vairāk nekā 2,2 miljoni pircēju 50 valstīs.
Jaunajam Trafic, kas izceļas ar jaunu priekšpuses dizainu, ir pārveidots arī salons, piedāvājot klientiem ērtības un acīmredzamu kvalitāti, kas pielīdzināma vieglo pasažieru automobiļiem. Tomēr kabīnes izkārtojums ir daudz funkcionālāks un praktiskāks. Tāpat paplašinātais Euro 6d-Full dzinēju klāsts nodrošina lielāku jaudu un griezes momentu. Jaunās ADAS sistēmas veicina drošāku un vienmērīgāku braukšanu.
ROBUSTS UN DINAMISKS
Trafic dizainā izceļas auto priekšpuse, kas vēl vairāk nostiprina tam raksturīgo elegantā un dinamiskā furgona tēlu. Horizontālais motora pārsegs un vertikālais radiatora režģis piešķir automobilim robustu un izteiksmīgu izskatu, ko vēl vairāk izceļ LED diožu lukturi un pārveidotais buferis. Modeļa izlaišanai Renault no astoņām pieejamajām virsbūves krāsām izvēlējies Cumulus Blue. Būtiskus jauninājumus piedzīvojusi arī jaunā radio antena, 17” riteņi un elegantie riteņu pārsegi.
PILNĪBĀ PĀRVEIDOTS SALONS
Jauno instrumentu paneli vēl vairāk izceļ horizontālā līnija, kas turpinās durvju paneļos, radot plašāka salona iespaidu. Pārveidots arī instrumentu panelis, durvju paneļi, pārnesumu pārslēgšanas svira, turklāt dizains papildināts arī ar hroma ieliktņiem. Tas viss ievērojami palielina iespaidu par dizaina izpildes kvalitāti.
KOMFORTS SALONĀ UN VIEDĀS TEHNOLOĢIJAS KLIENTAM
Jaunajam Trafic ir elektriski nolokāmi sānu spoguļi, ērts polsterējums un jauni durvju paneļi ar platākiem roku balstiem. Nolokot vidējā sēdekļa atzveltni, salons pārvēršas par mobilo biroju, kurā ir pietiekami daudz vietas klēpjdatoram un A4 izmēra rotējamam balstam, kurā ērti nostiprināmi darba dokumenti. Centrālā sēdekļa saliekamo atzveltni var izmantot arī ērtam pusdienu pārtraukumam nelabvēlīgos laika apstākļos. Lai uzlabotu labsajūtu, salonā ir daudz viedo risinājumu mantu glabāšanai, tostarp jaunā atvilktne EASY LIFE. Kopējais glabātuvju tilpums sasniedz 88 litrus (zem pasažieru sēdekļa izveidots 54 litru nodalījums) – tas ir labākais rādītājs šajā segmentā.
VAIRĀK IEBŪVĒTO TEHNOLOĢIJU
Salona aprīkojumā ieviesta Renault multivides sistēma EASY LINK ar integrētu navigācijas sistēmu. Ar Android Auto™ un Apple CarPlay™ saderīgā sistēma piedāvā 8” skārienekrāna displeju un 15 W indukcijas viedtālruņa lādētāju, kas nodrošina nepārtrauktu savienojamību visas dienas garumā. Instrumentu panelī integrēts 4,2” krāsu mēraparātu bloks. Salonā pieejamas arī trīs USB pieslēgvietas.
10 JAUNAS ADAS SISTĒMAS
Autovadītāja atbalstam jaunajā Trafic ieviests plašs ADAS sistēmu klāsts, kas braukšanas laikā rada lielāku sirdsmieru un atvieglo automobiļa novietošanu autostāvvietā. Pieejamas desmit jaunas ADAS – adaptīvā kruīza kontroles sistēma, aktīvā kruīza kontroles/ātruma ierobežotāja sistēma ar bremzēšanas funkciju, automātiskās tālās/tuvās gaismas, joslas maiņas brīdinājuma sistēma, aklās zonas brīdinājuma sistēma, aktīvā avārijas bremzēšanas sistēma, ceļa zīmju atpazīšanas sistēma ar ātruma pārsniegšanas brīdinājumu, trauksme nestabilā trajektorijā, trauksme nestabilā trajektorijā, priekšējie, aizmugurējie un sānu sensori auto novietošanai stāvvietā, kā arī atpakaļgaitas kamera auto novietošanai stāvvietā.
JAUDĪGI UN EFEKTĪVI DZINĒJI
Jaunajam Trafic ir plašs un moderns dzinēju klāsts ikviena klienta vajadzībām – piedāvājumā ir četri Blue dCi dzinēji, ar jaudu no 110 ZS līdz 170 ZS. 2,0 litru dzinējs ir vēl jaudīgāks – tā jauda, atkarībā no versijas, palielināta par 5 līdz 10 ZS, kā arī ir pieaudzis griezes moments. Visi dzinēji atbilst Euro 6d-Full standartam, tie ir aprīkoti ar Stop & Start sistēmu un kombinējami ar manuālo pārnesumkārbu. Versijas Blue dCi 150 un 170 ir pieejamas arī ar EDC divsajūga automātisko pārnesumkārbu.
ĒRTA, GUDRI VEIDOTA UN DROŠA KRAVAS TELPA
L2 pagarinātās versijas starpsienā esošā lūka ļauj jaunajam Trafic nodrošināt vislabāko kravas telpas garumu šajā segmentā (4,15 m). Izmantojot atslēgas vai brīvroku kartes zonēšanas režīmu, vadītājs var izvēlēties kabīnes un/vai kravas zonas aizslēgšanu/atslēgšanu. Lai atvieglotu piegādi vai darbarīku paņemšanu, uzlabotais LED salona apgaismojums (pieejams papildaprīkojumā) nodrošina 500 lūmenu gaismas plūsmu, kas ir piecas reizes spēcīgāka nekā standarta halogēnais apgaismojums.
NESKAITĀMI MODULĀRI UN PIELĀGOJAMI RISINĀJUMI
Pateicoties plašam opciju, piederumu, individuāli pielāgotu modifikāciju un pārveidošanas iespēju klāstam, 275 versijās pieejamo jauno Trafic var modulāri pārveidot un pielāgot savām vēlmēm.
Jaunā Trafic furgona versijai ir pieejami divi garuma un divi augstuma varianti. Furgons piedāvā kravas apjomu no 5,8 līdz 8,9 m3, plašu dažādu kabīņu, stiklojuma, starpsienu un durvju izvēli.
Kā platformas šasiju ar kabīni to var izmantot dažādi, piemēram, kā lielas ietilpības kasti, atdzesēšanas vietu, kafejnīcu uz riteņiem vai pašizgāzēju.
RAŽOTS FRANCIJĀ, PIEEJAMS VISAI PASAULEI
Kopš 2014. gada Renault Sanduvilas rūpnīca Normandijā (Francijā), ir vienīgā rūpnīca, kurā tiek ražoti trešās paaudzes Trafic visiem noieta tirgiem. 2021. gadā rūpnīca atzīmē savu 57. jubileju, lepojoties ar vairāk nekā 8 miljoniem saražoto transportlīdzekļu, tostarp ar vairāk nekā 800 000 Trafic modeļiem.
Jaunā Trafic tirdzniecība Eiropā tiks uzsākta 2021. gada nogalē.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.