Preses relīze

dalīties

HYVIA ATKLĀJ VĒL DIVUS ŪDEŅRAŽA TRANSPORTLĪDZEKĻUS

• HYVIA turpina ieņemt vadošo pozīciju zaļā ūdeņraža mobilitātes jomā. Pēc Renault Master Van H2-TECH prezentācijas pagājušajā mēnesī HYVIA atklāj divus jaunus ūdeņraža vieglo komerctransportlīdzekļu prototipus ar nulles CO2 emisijām*, palielinātu pilntvertnes nobraukumu un 5 minūšu uzpildi. • Renault Master Chassis Cab H2-TECH tika atklāts izstādē “Solutrans”, kas norisinājās no 16. līdz 20. novembrim (Eurexpo Lionā, Francijā). Šis transportlīdzeklis nodrošina aptuveni 250 km pilntvertnes nobraukumu un iespējas veikt individuāli pielāgotas pārbūves. Tas atbilst profesionāļu vajadzībām, kuriem nepieciešami pielāgoti risinājumi, piemēram, iespēja pārveidot automobili par kravas furgonu ar 19 m3 kravas telpu. • Renault Master City Bus H2-TECH pirmoreiz tika prezentēts “Salon des Maires”, kas norisinājās no 16. līdz 18. novembrim (Porte de Versailles, Parīzē, Francijā). Šis pilsētas mikroautobuss var pārvadāt līdz 15 pasažieriem, veicot aptuveni 300 km lielu attālumu. Tas ir ideāli piemērots uzņēmumiem, pašvaldībām un vietējiem sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem. • Abi modeļi ir aprīkoti ar 30 kW degvielas šūnu, kas tiks uzstādīta Francijā. Arī transportlīdzekļu, elektromotoru un ūdeņraža tehnoloģiju integrācija tiek veikta Francijā. • Abi transportlīdzekļi būs pieejami 2022. gadā – vienlaikus ar zaļā ūdeņraža ražošanas un izplatīšanas risinājumiem.

"HYVIA straujiem soļiem virzās uz priekšu. Pastāvot vien nepilnus sešus mēnešus, esam prezentējuši trīs ar ūdeņradi darbināmus vieglos komerctransportlīdzekļus: furgonu (Van), platformas šasiju ar kabīni (Chassis Cab) un pilsētas autobusu (City Bus). Tie atbilst dažādiem pielietojumiem, piemēram, profesionāliem autoparkiem vai konkrētām teritorijām. Tāpat esam atklājuši savu ūdeņraža uzpildes staciju, lai piedāvātu klientiem uzpildes iespējas vietās, kur ūdeņraža uzpildes infrastruktūra vēl tikai tiek attīstīta. HYVIA sniedz konkrētus risinājumus izaicinājumiem, kurus rada ūdeņraža zaļā mobilitāte un transporta dekarbonizācija.”

Deivids Holderbahs, HYVIA izpilddirektors


Renault Master Chassis Cab H2-TECH

• Pateicoties aptuveni 250 km pilntvertnes nobraukumam, profesionāļiem paveras plašākas pielietojuma iespējas, nodrošinot autonomu risinājumu lielu kravu pārvadājumiem un intensīviem ekspluatācijas apstākļiem.

• Radīts pārbūvei. Šis kravas furgons ar saviem 19 m3 pirmoreiz ļauj ērti pārvadāt līdz pat 1000 kg preču un paku.

• Master Chassis Cab H2-TECH ir aprīkots ar 30 kW degvielas šūnu, 33 kWh akumulatoru un tvertnēm, kas satur 3 kg ūdeņraža (2 tvertnes pa 1,5 kg) pie 700 bāru spiediena.

• Transportlīdzeklī ir integrēta ūdeņraža tehnoloģija, kas uzlabo degvielas šūnas darbību un ūdeņraža plūsmas.


Renault Master City Bus H2-TECH

• Master City Bus H2-TECH nodrošina aptuveni 300 km pilntvertnes nobraukumu, un tajā ir vieta līdz 15 pasažieriem (9 sēdvietas, 6 stāvvietas), iekļaujot iespēju iekļūt ar ratiņkrēslu.

• Tas atbilst uzņēmumu, pašvaldību un vietējo sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju vajadzībām.

• Master City Bus H2-TECH ir aprīkots ar 30 kW degvielas šūnu, 33 kWh akumulatoru un tvertni, kas satur 4,5 kg ūdeņraža pie 350 bāru spiediena.


Īsumā: pilna HYVIA ekosistēmu, kas būs pieejama 2022. gadā


2022. gadā HYVIA piedāvās visu savu ekosistēmu:

• Renault Master Van H2-TECH: liels furgons preču un paku pārvadājumiem, ar 12 m3 kravas telpu un līdz pat 500 km pilntvertnes nobraukumu.

• Renault Master Chassis Cab H2-TECH: dažādiem pārbūves risinājumiem, ieskaitot 19 m3 kravas furgonu ar 250 km nobraukumu.

• Renault Master City Bus H2-TECH: pilsētas mikroautobuss, kas var pārvadāt līdz 15 pasažieriem, nodrošinot aptuveni 300 km nobraukumu.

• HYVIA ūdeņraža uzpildes stacija: ātrai uzpildei (5 minūtes) – tikpat vienkārši kā automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju, tādējādi maksimāli palielinot transportlīdzekļa pieejamību.

• Ražots Francijā:

o Renault Master tiek ražots Batīlijas rūpnīcā, Francijā.

o Elektriskās un ūdeņraža sistēmas integrāciju veic Renault Group meitasuzņēmums PVI, kas atrodas Grecarmenviljē.

o Elektromotoru ražošana notiek Kleonas rūpnīcā.

o Flinas rūpnīcā tiks sākta degvielas šūnu un ūdeņraža uzpildes staciju montāža.

o Gaidāmi vēl daudzi citi jaunumi.


* Saskaņā ar WLTP sertifikāciju, braukšanas laikā ne CO2, ne citas reglamentētās gaisu piesārņojošās vielas.


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes