Preses relīze
Jau kopš oktobra pirmie klienti ierodas pie Dacia oficiālajiem pārstāvjiem, lai saņemtu savus Dacia Spring automobiļus, kas tika pasūtīti iepriekš – laika posmā no 2021. gada marta līdz jūnijam.
Vairākās Eiropas valstīs, piemēram, Francijā, Itālijā, Vācijā, Rumānijā, Spānijā u.c., uzsāktā iepriekšējās pasūtīšanas programma guvusi lielus panākumus. Trīs mēnešu laikā tika veiktas vairāk nekā 16 000 rezervāciju.
Un tas vēl nav viss. Visā Eiropā ‒ pilsētās, piepilsētās un lauku apvidos ‒ Spring turpina piesaistīt jaunus klientus. Kopš jūlija mēnesī vidēji tiek saņemti vairāk nekā 5 000 jaunu pasūtījumu.
Piedāvājot pilnībā elektrisku pilsētas automobili ar apvidus auto izskatu un par pieejamu cenu, zīmols Dacia ir pierādījis, ka stingri tur roku uz pulsa. Vienkāršā lietošana un uzlāde, kā arī līdz 305 km nobraukums ar vienu uzlādi (WLTP pilsētas ciklā, 230 km WLTP kombinētajā ciklā) padara šo auto par piemērotu pārvietošanās līdzekli lielākajai daļai to eiropiešu, kuri dienā nobrauc tikai ap 30 km. Un tas viss ‒ par nepārspējamu cenu, sākot no 89 eiro mēnesī**.
Spring piesaista tos klientus, kuri jau pārliecinājušies par Dacia automobiļu raksturīgākajām iezīmēm: pamatīgums, robustums, pieejamība un vislabākā cenas un kvalitātes attiecība.
Tomēr pats svarīgākais ir tas, ka Spring turpina iekarot arī jaunu klientu sirdis ‒ lielākā daļa pircēju (Francijā ‒ 8 no 10) iegādājas Dacia automobili pirmo reizi.
“Ar vairāk nekā 40 000 pasūtījumu astoņu mēnešu laikā modelis Spring ir piedzīvojis lielisku startu. Padarot elektromobilitāti pieejamu ikvienam, Spring piesaista gan tos klientus, kas jau pazīst Dacia zīmolu, gan arī lielu daļu jaunu klientu. R-EVolūcija ir kustībā!”
Ksavjē Martinē (Xavier Martinet), Dacia pārdošanas un mārketinga direktors
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.