Preses relīze
Renault ir pionieris elektriskās mobilitātes jomā un kopš 2011. gada ir neapstrīdams elektrisko komercautomobiļu līderis Eiropā. Kangoo Electric kopš tā izlaišanas 2011. gada beigās ir iekarojis aptuveni 70 000 profesionālo klientu sirdis, un tagad tas ir katrs piektais Eiropā pārdotais elektriskais furgons. Jaunais Kangoo Van E-TECH Electric, kas pirmo reizi publiski tiks parādīts 16. novembrī “Solutrans” izstādē Lionā, gūst panākumus visā pasaulē. Tā ir kulminācija vairāk nekā 10 gadus ilgajai zinātībai (know-how), ko Renault ir attīstījis elektrisko automobiļu jomā.
300 KILOMETRI WLTPI CIKLĀ
Pateicoties jaunajam litija-jonu akumulatoram ar pilnībā izmantojamu 45 kWh jaudu, jaunais Kangoo Van E-TECH Electric var nobraukt līdz 300 km WLTPI ciklā. Tādējādi minifurgonu vadītāji var visas dienas garumā dodoties darba braucienos ar auto, kas pieejams par nepārspējamu cenu un ar nelielām ekspluatācijas izmaksām. Akumulators, kas atrodas zem automobiļa grīdas, neietekmē kravas telpas ietilpību.
SEŠI BRAUKŠANAS REŽĪMI
Jaunais Kangoo Van E-TECH Electric ir aprīkots ar 90 kW dzinēju ( 245 Nm griezes moments), lai nodrošinātu vienmērīgu un bezrūpīgu braukšanu jebkuros apstākļos. Eco režīms, kas limitē automobiļa jaudu un maksimālo ātrumu, palīdz optimizēt kopējo nobraucamo attālumu, un to vislabāk izmantot, pārvadājot vieglu kravu.
Autovadītājs var izvēlēties arī vienu no trim reģeneratīvās bremzēšanas režīmiem:
- “Sailing” (displeja lampiņa B1): limitēts reģeneratīvais režīms, piemērots braukšanai pa automaģistrālēm un ātrgaitas joslām.
- “Drive” (B2): noklusējuma reģeneratīvais režīms daudzpusīgai lietošanai. Nospiežot gāzes pedāli, rodas sajūta kā braucot ar iekšdedzes dzinēja auto.
- “Brake” (B3): maksimālais reģeneratīvais režīms izmantošanai satiksmes sastrēgumos un kalnu ceļos.
Jaunajā Kangoo Van E-TECH Electric tradicionālo hidraulisko bremzēšanu atbalsta ARB sistēma (adaptīvā reģeneratīvā bremzēšanas sistēma), kas maksimāli palielina atgūtās enerģijas daudzumu neatkarīgi no izvēlētā bremzēšanas režīma.
Braukšanas režīmu un bremzēšanas režīmu klāsts nozīmē to, ka autovadītāji var izvēlēties starp sešiem dažādiem braukšanas režīmiem, lai nodrošinātu optimālu komfortu un nobraucamo attālumu atbilstoši konkrētajam automobiļa pielietojumam un satiksmes apstākļiem.
Informācija par izvēlēto braukšanas režīmu, elektriskās jaudas pārvaldību un ADAS tiek parādīta pilnībā pielāgojamā papildaprīkojumā pieejamajā 10 collu krāsainā digitālajā instrumentu panelī.
170 KILOMETRI 30 MINŪTĒS
Lai uzlādētu akumulatoru, jaunais Kangoo Van E-TECH Electric piedāvā trīs lādētāju izvēli. Standarta modelim ir 11 kW trīsfāzu “Chamelion” lādētājs, kas piemērots visu veidu mājsaimniecības uzlādes iestatījumiem. Papildu lādētāji ietver 22 kW “Chamelion” lādētāju ātrai uzlādei publiskajās uzlādes stacijās un 80 kW ātrās uzlādes līdzstrāvas lādētāju, kas 30 minūtēs ļaus atgūt 170 km no pilnās nobraukuma distances (WLTP ciklā). Izmantojot divus papildu lādētājus, akumulators ir aprīkots ar šķidruma dzesēšanas iespējām.
Jaunajā Kangoo Van E-TECH elektriskajam akumulatoram nepieciešamas 3 stundas un 50 minūtes, lai uzlādētu no 15% līdz 100%, ja tas ir pievienots 11 kW sienas (Walbox) lādētājam, un mazāk nekā 6 stundas, izmantojot 7,4 kW sienas lādētāju.
SILTUMSŪKNIS LIELĀKAM NOBRAUCAMAJAM ATTĀLUMAM
Lai garantētu vienādu nobraucamo attālumu visos gadalaikos, jaunā Kangoo Van E-TECH Electric gaisa kondicionēšanas sistēma ir aprīkota ar siltumsūkni. Kombinācijā ar 22 kW lādētāju, siltums, lai uzsildītu salonu, tiek ņemts no gaisa ap automobili, neizmantojot elektrisko rezistoru, kas patērē enerģiju. Siltumsūknis vislabāk darbojas, ja apkārtējās vides temperatūra ir no –15°C līdz +15°C, kas ir ļoti pierasta gaisa temperatūra aukstajos gadalaikos lielākajā daļā Eiropas valstu.
Visbeidzot, jaunā Kangoo Van E-TECH Electric papildaprīkojumā ietilpst apsildāms vējstikls, priekšējie sēdekļi un stūre.
VISAS JAUNĀ KANGOO FURGONA PRIEKŠROCĪBAS
Kangoo Van E-TECH Electric piedāvā tādas pašas inovācijas, aprīkojumu un ērtības, kādas piemīt jaunajam Kangoo furgonam ar iekšdedzes dzinēju: ģeniālo "Open Sesame by Renault" tirgū plašākajam 1,45 m sānu atvērumam, novatorisko “Easy Inside Rack” izvelkamo salona galeriju, “Renault Easy Link” multivides sistēmu ar 8 collu displeju, brīvroku atslēgas karti, automātisko stāvbremzi, trīs priekšējos sēdekļus ar centrālo nolokāmo atzveltni, ko var pārvērst par mobilo biroju, gandrīz 60 litru uzglabāšanas nodalījumus kabīnē, tostarp “Renault Easy Life” atvilktni, kā arī jaunākās paaudzes ADAS, tai skaitā adaptīvo kruīza kontroli ar “Stop & Go” un automaģistrāles un satiksmes palīgu, kas iezīmē pirmo soli ceļā uz autonomo braukšanu.
Jaunais Kangoo Van E-TECH Electric lepojas arī ar tādu pašu pārvadāšanas ietilpību un vilktspēju kā tā iekšdedzes līdzinieks – uzglabāšanas nodalījumu tilpums līdz 3,9 m3 (4,9 m3 garajā versijā, kas vēl nav izlaista), 600 kg kravnesība (800 kg garajā versijā) un 1500 kg vilkšanas jauda.
Visbeidzot, pateicoties Renault viedtālruņa lietotnei vai “Renault Easy Link” multivides sistēmai, jaunajam Kangoo Van E-TECH Electric ir pievienoti īpaši savienotie pakalpojumi, kurus var izmantot, lai programmētu un ieplānotu akumulatora uzlādi, attālināti uzraudzītu akumulatora līmeni, iepriekš sasildītu/atdzesētu salonu, atrastu uzlādes stacijas ieplānotā maršruta tuvumā vai aprēķinātu, kuri galamērķi ir pieejami ar atlikušo akumulatora uzlādes līmeni.
MOBĒŽAS RŪPNĪCA, IZCILĪBAS CENTRS
Kopš 2011. gada Renault rūpnīca Mobēžā (Maubeuge), kas atrodas Odefransas reģionā (Hauts-de-France), ražo Kangoo automobiļus klientiem visā pasaulē. Cenšoties industrializēt jaunā Kangoo privāto un komerciālo versiju, kā arī partnerzīmolu Mercedes un Nissan automobiļu ražošanu un garantēt visaugstāko iespējamo ražošanas kvalitāti, uzņēmums Renault rūpnīcā ieguldījis 450 miljonus eiro un uzbūvējis jaunu akumulatoru montāžas darbnīcu.
Jaunā Kangoo Van E-TECH Electric elektromotors un uzlādes ierīces tiek ražotas Renault Kleonas (Cleon) rūpnīcā Normandijā.
Sākot ar 2022. gada pavasari jaunais Kangoo Van E-TECH Electric būs pieejams pārdošanai visā Eiropā.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.