Preses relīze
"Jūtos lepns, atklājot mūsu pirmos ūdeņraža prototipus. HYVIA – tas ir pielāgotu ūdeņraža mobilitātes risinājumu piedāvājums mūsu klientiem, kas palīdzēs risināt ūdeņraža mobilitātes problēmas. HYVIA spēs izvērst savu ekosistēmu visās teritorijās un profesionālajos autoparkos ar nolūku attīstīt bezoglekļa mobilitāti. HYVIA strauji virzās uz priekšu, apvienojot divu vadošo uzņēmumu – Renault Group un Plug Power – stiprās puses un kompetenci.”
HYVIA izpilddirektors Deivids Holderbahs (David Holderbach)
Renault Master Van H2-TECH prototips
o Master Van H2-TECH nodrošina nulles CO2 emisijas*, palielinātu pilntvertnes nobraukumu un ātru degvielas uzpildes laiku.
o Tas ir furgons preču un paku pārvadājumiem, ar 12 m3 kravas telpu un līdz pat 500 km nobraukumu; būs pieejams 2022. gadā. Modelis piemērots uzņēmumu, lielo klientu, autoparku un vietējo kopienu vajadzībām. Mūsdienās ūdeņraža mobilitāte ir nozīmīgs risinājums vieglā komerctransporta segmentā, jo tā tiek palielināts nobraukuma diapazons lielu kravu pārvadājumu un intensīvas lietošanas apstākļos.
o Master Van H2-TECH ir aprīkots ar 30 kW degvielas elementu, 33 kWh akumulatoru un 6 kg ūdeņraža tvertnēm (četras 1,5 kg tvertnes).
o Ražots Francijā:
o Master Van tiek ražots Francijā, Batīlijas rūpnīcā.
o Elektriskās un ūdeņraža sistēmas integrāciju veic Renault Group meitasuzņēmums PVI, kas atrodas Grecarmenviljē.
o Elektromotoru ražošana notiek Kleonas rūpnīcā.
o Līdz gada beigām Flēnas rūpnīcā tiks sākta degvielas elementu montāža.
o Ūdeņraža tvertnes piegādās uzņēmums Faurecia (Francija).
Ūdeņraža uzpildes stacijas prototips
o Uzpildes laiks HYVIA ūdeņraža uzpildes stacijās ir salīdzinoši īss: 5 minūtes – tas ir tikpat vienkārši kā iekšdedzes dzinējiem, tādējādi maksimāli palielinot transportlīdzekļa pieejamību.
o Šīs stacijas darbības princips ir ļoti vienkāršs:
Uzpildāmais ūdeņradis tiks ražots uz vietas ūdens elektrolīzes procesā vai piegādāts lielā apjomā, izmantojot kravas piekabes ar saspiestās gāzes caurulēm.
Sistēma saspiež ūdeņradi tvertnē un uzpildes laikā nodrošina tā padevi transportlīdzeklī.
HYVIA padomājuši par drošību: sistēmas ir izstrādātas atbilstoši visiem noteikumiem un labākajai praksei.
o HYVIA ūdeņraža uzpildes stacijas būs pieejamas iegādei vai nomai.
o Tās tiks saliktas Flēnas rūpnīcā, kas atrodas Francijā.
Unikāla un pilnīga HYVIA ekosistēma
Šie prototipi kalpo kā pirmais HYVIA ekosistēmas piemērs, kurā apvienota “zaļā ūdeņraža” ražošana (elektrolizatori), izplatīšana (ūdeņraža uzpildes stacija) un ar degvielas elementu darbināma vieglā komerctransporta (Van, Chassis Cab un Citybus) klāsts, kas papildina esošo elektroauto piedāvājumu.
Nākamie prototipi:
oMaster Chassis Cab H2-TECH: furgons ar vēl ietilpīgāku kravas telpu (19 m3) un aptuveni 250 km pilntvertnes nobraukumu.
oMaster Citybus H2-TECH: pilsētas mikroautobuss, kas piemērots gan uzņēmumiem, gan vietējiem sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem, nodrošinot līdz 15 pasažieru pārvadāšanu, kā arī aptuveni 300 km pilntvertnes nobraukumu.
*Braukšanas laikā ne CO2, ne citas reglamentētās gaisu piesārņojošās vielas, saskaņā ar WLTP sertifikāciju.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.