Preses relīze
Enerģijas uzglabāšanas risinājumi, izmantojot elektrisko transportlīdzekļu baterijas, lai veicinātu atjaunojamās enerģijas izmantošanu
•Pateicoties Flinā bāzētajam stacionārās enerģijas uzglabāšanas projektam ar jaudu 15 MWh, reāllaikā iespējams regulēt enerģijas ražošanas un patēriņa atšķirības.
•Izmantojot novatoriskus, mobilus, modulārus un daudzfunkcionālus enerģijas uzglabāšanas risinājumus, iespējams pagarināt elektrisko transportlīdzekļu bateriju kalpošanas ilgumu.
"Pieaugot elektrisko automobiļu un spraudņa hibrīdu skaitam, mobilitātes un enerģijas tirgi tagad ir cieši sasaistīti. Pateicoties visaptveroši integrētam piedāvājumam, Mobilize piedāvā klientiem konkrētus risinājumus, kā arī palīdz Renault Group sasniegt nulles oglekļa emisijas mērķi." Klotilde Delbo (Clotilde Delbos), Mobilize izpilddirektore
Saistītie pakalpojumi, lai veicinātu elektroautomobiļu izmantošanu
•Baterijas sertifikāts: veicina lietotu elektromobiļu pārdošanu
Mobilize laiž klajā “Baterijas sertifikāts” – lietotni, kas ļauj Renault un Dacia elektrisko automobiļu īpašniekiem izveidot sertifikātu, kas viedtālrunī vai internetā parāda baterijas atlikušo enerģijas kapacitāti.
Sertifikāts sniedz daudz priekšrocību:
•Palielina lietoto elektrisko automobiļu atlikušo vērtību un pārdošanas cenu;
•Paātrina lietotu elektromobiļu pārdošanu, pārliecinot potenciālos pircējus par baterijas atlikušo jaudu.
Lietotne ir pieejama, izmantojot MY Renault individuālajiem klientiem un EASY CONNECT for Fleet korporatīvajiem klientiem, savukārt Dacia Spring lietotāji tai var piekļūt, izmantojot MY Dacia.
Sertifikāta sagatavošanai izmantotie dati tiek vākti, izmantojot baterijas pārvaldības sistēmu (BMS), vai tiek aprēķināti, izmantojot braukšanas un uzlādes laika datus. Tas sniedz precīzu momentuzņēmumu par baterijas veselības stāvokli (state of health jeb SOH), citiem vārdiem sakot, baterijas pašreizējo kapacitāti procentos no tās sākotnējās jaudas. Piemēram, ja 40 kWh baterijas SOH ir 94%, tad atlikusī jauda ir 37,6 kWh.
Sertifikāts ir pieejams šādiem modeļiem – Renault Zoe E-TECH 100% Electric, Renault Kangoo E-TECH 100% Electric (33 kWh) un Twingo E-TECH 100% Electric. Pakalpojums tiks attiecināts arī uz nākamajiem Renault elektriskajiem un spraudņa hibrīda automobiļiem, kā arī uz Dacia elektroauto klāstu.
•Mobilize uzlādes pase: piekļūstiet vairāk nekā 260 000 uzlādes stacijām visā Eiropā
Lai veicinātu elektriskās mobilitātes ieviešanu, Mobilize ir izveidojuši pakalpojumu Mobilize uzlādes pase, kas paredzēts elektrauto uzlādēšanai.
Lai atrastu tuvāko pieejamo uzlādes staciju, kas ir saderīga ar konkrēto automobili, parādītu cenu un labāko maršrutu, kā turp nokļūt, nepieciešams izmantot MY Renault lietotni. Kad automobilis ir pievienots elektrotīklam, uzlādes sesiju var sākt, izmantojot Mobilize uzlādes pasi, kas iepriekš savienota ar jums ērtāko maksāšanas veidu.
Izmantojot tikai vienu lietotni, Mobilize uzlādes pase nodrošina piekļuvi vairāk nekā 260 000 uzlādes staciju tīklam 25 Eiropas valstīs.
Pašlaik lietotne ir pieejama Vācijā un Spānijā, taču tuvākajos mēnešos tiks ieviesta arī citur Eiropā.
•Mobilize viedā uzlāde: samaziniet elektrības rēķinu, uzlādējot savu automobili ar videi draudzīgāko enerģiju
Pateicoties viedajai uzlādes plānošanai, Mobilize viedās uzlādes lietotne ļauj Renault elektroauto īpašniekiem optimizēt automobiļa uzlādes izmaksas mājās, vienlaikus samazinot oglekļa emisijas.
Lietotne kontrolē automobiļa uzlādi atbilstoši elektrības ražošanas un patēriņa kāpumiem un kritumiem. Lietotne pārtrauc baterijas uzlādi brīdī, kad elektrotīklā ir augsts enerģijas patēriņš, un atsāk uzlādi tad, kad tīklā atkal rodas jaudas pārpalikumi. Tas netieši palīdz enerģijas patēriņā iekļaut vairāk atjaunojamās enerģijas, kā arī palīdz uzturēt līdzsvaru tīklā.
Mobilize viedā uzlāde aprēķina optimālo uzlādes grafiku, ņemot vērā tīkla jaudu, atjaunojamo enerģijas avotu pieejamību, elektroenerģijas cenas un, protams, lietotāja uzlādes norādes (t. i., vēlamo uzlādes līmeni, sākuma laiku). Šo augstu novērtē enerģijas tirgus dalībnieki. Tā rezultātā lietotāji var ietaupīt naudu par elektrības rēķiniem, un tas parāda, ka būt elastīgam atmaksājas.
Pašlaik lietotne ir pieejama Twingo E-TECH 100% Electric un Zoe E-TECH 100% Electric* īpašniekiem Francijā un Nīderlandē.
*Piemērotie automobiļi: Zoe Phase 1 (izgatavoti pēc 2019. gada novembra), Zoe Phase 2 (izgatavoti pēc 2020. gada 29. oktobra) un visi Twingo elektroauto modeļi. Automobiļiem jābūt aprīkotiem ar RLink vai EasyLink multivides sistēmām.
Enerģijas uzglabāšanas risinājumi, izmantojot elektroauto baterijas, lai veicinātu atjaunojamās enerģijas izmantošanu
•Pieaugot pārejai uz elektroenerģiju, Mobilize izveidoja 15 MWh jaudas glabātuvi, lai reāllaikā regulētu starpību starp enerģijas ražošanu un patēriņu.
Mobilize turpina īstenot savu Moderno bateriju glabātuves (Advanced Battery Storage) projektu – lielāko stacionāro enerģijas uzkrāšanas ierīci, kuras pamatā ir elektroauto baterijas. Projekta mērķis ir sasniegt 70 MWh jaudu visā Francijas un Vācijas teritorijā.
Mobilize, pēc Duē (Francijas ziemeļi) un Elverlingsenas (Vācija), papildu 15 Mwh jaudai ir izvēlējušies uzstādīt 480 neizmantotas Renault Zoe baterijas Renault Group rūpnīcā Flinā (Francija). Šīs baterijas tiks aizstātas ar izlietotajām baterijām, kuras tiks nodotas otrreizējai izmantošanai, un enerģijas blīvuma un jaudas ziņā to uzdevums būs mazāk prasīgs nekā to pirmās dzīves – automobiļa baterijas darbības laikā. Pagarinot elektroauto bateriju kalpošanas laiku, projekts palīdz samazināt to oglekļa pēdas nospiedumu.
Lai garantētu nepārtrauktu pakalpojumu visiem patērētājiem, enerģijas ražošanai un patēriņam elektrotīklā vienmēr jābūt līdzsvarotam. Izmantojot Mobilize bateriju glabātuves projektu, elektroauto baterijas uzkrāj enerģiju, kad tīkla enerģijas patēriņš ir zems, un pēc tam nepieciešamības gadījumā to uzreiz atdod atpakaļ tīklā. Baterijas darbojas kā sava veida buferi tīklam, kuram tie ir pievienoti, un palīdz veicināt atjaunojamās enerģijas plašāku izmantošanu.
Moderno akumulatoru glabātuves projekts izceļ Mobilize līderpozīciju viedās enerģijas un elektrisko ekosistēmu jomā līdzās uzņēmuma partneriem: The Banque des territoires, Mitsui Corp. (Japāna), Demeter (caur Transporta ekoloģiskās modernizēšanas fondu), The Mobility House, Nidec un Fenecon.
•Mobilize un betteries AMPS GmbH atkārtoti izmanto elektroauto baterijas, lai piedāvātu videi draudzīgu un ekonomisku enerģijas uzglabāšanas risinājumu
Cenšoties padarīt emobilitāti patiesi atbildīgu un tiekties uz nākotni bez CO2 emisijām, Mobilize un betteries AMPS GmbH parakstīja rūpnieciskās partnerības līgumu, lai ražotu viegli pārvietojamu, modulāru, daudzpusīgu un savienotu enerģijas uzglabāšanas risinājumu, izmantojot elektroauto bateriju moduļus. Piešķirot baterijām “otro mūžu”, kura laikā tās uzglabā un nodrošina tīru, pieejamu enerģiju, Mobilize un betteries apliecina savu atbalstu aprites ekonomikai un palīdz samazināt elektroauto bateriju oglekļa pēdas nospiedumu.
BetterPack (uzglabāšanas sistēmas galvenā sastāvdaļa) var sakraut uz BetterGen (ratiņi ar invertoru un lādētāju) un izmantot, lai aizvietotu mazus, ar degvielu darbināmus ģeneratorus. Sistēmas jauda ir no 2 līdz 5 kW, savukārt kapacitāte ir no 2,3 līdz 9,2 kWh. To var izmantot arī slēgtās telpās, jo, atšķirībā no parastajiem ģeneratoriem, tā neizdala izplūdes gāzes.
Tā ir ļoti viegli lietojama un darbojas klusi, padarot to par ideālu risinājumu rūpniecisko iekārtu nomas uzņēmumiem, filmēšanas grupām vai būvlaukumiem, kas vēlas samazināt savas CO2 emisijas. BetterPack ir arī ideāls gatavais risinājums trīsriteņu transportlīdzekļiem (piemēram, “tuk-tuk” taksometriem) un pat nelielām elektriskām laivām. Pateicoties to mazajam svaram (mazāk nekā 35 kg), BetterPack iespējams manuāli nomainīt nepārtrauktai tā lietošanai.
Lai klientiem nodrošinātu produktu, kas patiesi atbilst viņu cerībām, pašlaik tiek veikti dažādi izmēģinājuma projekti, un klientu atsauksmes tiek integrētas gala produkta dizainā. Papildus risinājumiem, kas jau tiek izskatīti, komandas turpina meklēt jaunus pielietojumus, piemēram, lādēt nelielus ārpus tīkla esošus saules paneļus, kas palīdzētu kompensēt enerģijas trūkumu un nodrošinātu klusus zaļās enerģijas uzglabāšanas risinājumus.
Izmantojot lietotās baterijas, Mobilize un betteries piedāvātais risinājums ir līdzvērtīgs 15% līdz 65% ietaupījumam, salīdzinot ar tradicionālajiem risinājumiem, kuros tiek izmantoti ar degvielu darbināmi ģeneratori.
Pēc tam, kad 2021. gada jūnijā tika paziņots par rūpnieciskās partnerības noslēgšanu starp Mobilize un betteries, komandas ir gatavojušās uzsākt sērijveida modeļa ražošanu Renault Group rūpnīcā Flinā (Francija). Paredzams, ka pārdošana tiks uzsākta līdz 2021. gada beigām.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.