Preses relīze
Šodien tā ir revolūcija, kas kāpina attīstības tempu. Jauns impulss, ko virza “Renaulution” stratēģija un Renault jaunākais “Nouvelle Vague”. Šajā jaunajā laikmetā Renault Group vadīs enerģijas pāreju, un, pateicoties Renault elektroauto modeļu radītajai pievienotajai vērtībai, šie modeļi būsi ļoti pieprasīti.
Patlaban Renaultvēsturisko grūdienu uz priekšu, iemieso pilnīgi jaunā Mégane E-TECH Electric. Iedvesmojoties no 2019. gada MORPHOZ konceptautomobiļa un 2020. gada Mégane eVision koncepcijas, šis elegantais un stilīgais kompaktais hečbeks pārsniedz visas cerības. Pateicoties alianses izstrādātajai CMF-EV platformai, šis modelis pārraksta noteikumus un paplašina esošās dizaina, nospieduma/izmantojamības attiecības un daudzveidības robežas. Ar to braukt ir tikpat liels prieks, kā uz to skatīties.
Ar jauno, sportisko Renault "Nouvel'R" logotipu jaunā Mégane E-TECH Electric personificē zīmola pārvērtības: auto simbolizē zīmola revolūciju, tas ir milzīgs lēciens uz priekšu visos aspektos, to ir aizraujoši apskatīt un ar to ir prieks braukt. Megane E-TECH Electric unikāli automobilis, kura interjeru rotā dārgakmens – OpenR ekrāns, kas vienā ierīcē apvieno mērinstrumentu paneli un multivides saskarni.
Jaunā Mégane E-TECH Electric ir tehnoloģiju un “Renaulution” bērns. Šis būs pirmais modelis, kas pilnībā tiks ražots “ElectriCity” tīklā – Renault Group jaunajā rūpnieciskajā mezglā, kas atrodas Francijas ziemeļos. Simbolizējot īstenu franču ikonu, modeļa vējstiklā ietverts gaiļa siluets, kas liecina par automobiļa izcelsmi un tā ražošanas vietu.
Pasaules pirmizrādi Megane E-TECH Electric piedzīvoja 2021. gada Minhenes “IAA Mobility” izstādē. Modeļa iepriekšpasūtīšana tiks atvērta 2022. gada februārī, savukārt pārdošana sāksies martā.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.