Preses relīze
PĀRSTEIDZOŠA IESPĒJA AIZBĒGT NO IKDIENAS UN IZBAUDĪT PIECZVAIGŽŅU VIESNĪCAS GREZNĪBU
Pēc ceļošanas ierobežojumiem un ilgstošas mājsēdes vēlme ceļot, neuztraucoties par naktsmītnēm, ir spēcīgāka nekā jebkad iepriekš. Tagad kemperis nozīmē brīvību. Šis ceļošanas veids ļauj ievērot ar Covid-19 noteiktos epidemioloģiskos ierobežojumus un viegli pielāgoties dažādām situācijām. Renault Design, domājot par klejotāju dzīves veidu un iespējām nodrošināt visu veidu ceļojumiem nepieciešamo telpu, komfortu un moduļu sistēmu, kā atbilstošāko izvēlējās jauno Renault Trafic modeli. Turklāt furgona izmēri ļauj to ērti novietot stāvvietā, tādējādi sniedzot iespēju ceļot bez liekiem satraukumiem par auto novietošanu brauciena laikā.
HIPPIE CAVIAR HOTEL TIKA RADĪTS AR MĒRĶI ĻAUT AIZBĒGT NO IKDIENAS, IZBAUDOT DABAS BURVĪBU APVIENOJUMĀ AR PIECZVAIGŽŅU VIESNĪCAI RAKSTURĪGAJĀM ĒRTĪBĀM.
Luī Morass (Louis Morasse), Renault vieglā komerctransporta dizaina direktors
GREZNĪBA HIPIJU STILA DIZAINĀ
Hippie Caviar Hotel modelis ir balstīts uz Renault Trafic jaunā modeļa dizainu, tam pievienojot jaudīgāku un izteiksmīgāku auto priekšējo daļu. Kempera priekšpusē atrodas kabīne mirdzoša ūdens krāsā, kuras nosaukums ir “Almond Flakes”, savukārt aizmugurē esošā telpa ir sudrabpelēkā krāsā (“Anodised Silver Grey”). Veidojot kempera dizainu, tā veidotāji iedvesmojušies no izsmalcinātiem pieczvaigžņu viesnīcu numuriem, kuros izmantoti dabīgi materiāli. Panelim ar pinuma dizainu papildu izsmalcinātību piešķir no ādas veidotā josla. Atsauce uz dabu ir jūtama tādos izmantotajos materiālos kā eksotiskā koksne, dabiskās šķiedras, piemēram, lins un vilna, kā arī augu izcelsmes putas. Japāņu “washi” papīra krāsas dizainam piešķir strukturālu un mūsdienīgu stilu. Kempera dizainā izmantotās krāsas un materiāli iemieso pagājušā gadsimta 60. gadu optimismu un brīvību, kad ceļojumi saistījās ar svaigu, taču kontrolētu krāsu pasauli — kas bija gan uzmundrinošas, gan relaksējošas.
LUKSUSA NUMURS KLEJOTĀJIEM
Hippie Caviar Hotel modelis ir aprīkots ar sēdekļa solu, ko var pārveidot par ļoti ērtu gultu (145 cm x 195 cm) un novietot ārpus transportlīdzekļa vai tā iekšpusē. Meditatīvajā pozīcijā atvērtas bagāžas nodalījuma durvis un to aizkari nodrošina privātumu un pasargā no laikapstākļiem. Mājīgajā pozīcijā novietotais sēdekļa sols un stūra atzveltnes krēsls veido atpūtas zonu. Savukārt jumta terase ar kafijas galdiņu un diviem pārvietojamiem zviļņiem piedāvā uz apkārtni paskatīties no cita skatupunktu. Uz kempera jumta var nokļūt pa izvelkamām kāpnēm.
DZIMIS, LAI NODROŠINĀTU IZCILU PIEREDZI
Hippie Caviar Hotel modelis nodrošina izmeklētu pieredzi ar pieczvaigžņu viesnīcas cienīgiem pakalpojumiem: loģistikas konteinera (duša, tualete, elektriskā uzlādes vieta u.c.) piegāde klienta norādītajā vietā, konsjerža pakalpojumi, kas jāpasūta tiešsaistē, piegāde ar bezpilota lidaparātu uz jumta vai uz sēdekļa sola, ja bagāžas nodalījuma durvis atrodas meditatīvajā pozīcijā. Nemaz nerunājot par papildu pakalpojumiem, piemēram, velosipēdu piegādi. Katrs sīkums ir pārdomāts tā, lai laikā, kad pieprasījums strauji pieaug, piedāvātu pieczvaigžņu kemperim atbilstošas ērtības.
HIPPIE CAVIAR HOTEL IR MŪSU REDZĒJUMS PAR CEĻOTĀJIEM PIEMĒROTAS VIESNĪCAS SAISTĪTO PAKALPOJUMU APVIENOJUMU. ŠIS IZSTĀDEI PAREDZĒTAIS RENAULT AUTOMOBILIS IR PRIEKŠVĒSTNESIS LIELĀKIEM NĀKOTNES PROJEKTIEM.
Arno Beloni (Arnaud Belloni), Renault zīmola globālā mārketinga viceprezidents
Renault prezentēs Hippie Caviar Hotel izstādes modeli kopā ar 1977. gada Estafette kemperi Diseldorfas autoizstādē, kas sāksies 2021. gada 27. augustā.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.