Preses relīze

dalīties

Renault pārdošanas rezultāti visā pasaulē 2021. gada 1. pusgadā

• Renault Group pārdošanas apjomi visā pasaulē 2021. gada pirmajā pusē ir palielinājušies par 18,7%, salīdzinot ar 2020. gadu. • Renault Group apstiprina selektīvas pārdošanas politikas turpināšanu, kas veicina peļņas apjoma pieaugumu. • Renault zīmols fiksēja 18,5% tirgus pieaugumu. E-TECH klāsts ir guvis lielus panākumus – katrs ceturtais Renault vieglais automobilis tiek pārdots Eiropā. Arkana modelim katrs otrais pārdotais automobilis ir E-TECH versija. • Dacia zīmols ziņo par 24,5% pieaugumu, pateicoties sortimenta atjaunošanai, kura galvenais virzītājs ir New Sandero – vislabāk pārdotais automobilis Eiropas mazumtirdzniecības tirgū. • LADA zīmola pārdošanas apjomi visā pasaulē pieauga par 41,1%, bet Krievijā par 51%, nostiprinot pirmo vietu ar 23% tirgus daļu, kas ir labākais rezultāts pēdējo desmit gadu laikā. • Grupas pasūtījumu atlikums Eiropā 2021. gada jūnija beigās ir 2,5 mēnešu pārdošanas apjoms, ko rada Renault E-TECH piedāvājuma, vieglo kravas automobiļu, New Dacia Sandero un Dacia Spring 100% elektriskā pievilcība. • Grupa ir ceļā uz CAFE mērķu sasniegšanu 2021. gadā.

Situācijā, kuru joprojām ietekmē COVID-19 pandēmija, Renault Group 2021. gada pirmajā pusē pasaulē pārdeva 1 422 600 automobiļu, kas ir par 18,7% vairāk nekā 2020. gadā, bet par 24,2% mazāk nekā 2019. gada pirmajā pusē.

Pirmajā pusgadā Grupa turpināja īstenot selektīvu pārdošanas politiku, veicinot rentablu apjoma pieaugumu dažādos tirgos.


Renault zīmols

Renault zīmols visā pasaulē pārdeva 901 500 automobiļu, kas ir par 18,5% vairāk nekā 2020. gada pirmajā pusē. Izaugsme ir atsākusies visās galvenajās valstīs. Eiropas pārdošanas daļa bija 59%. Piecos galvenajos Eiropas valstu tirgos (Francijā, Vācijā, Spānijā, Itālijā un Lielbritānijā) pārdošanas daļa mazumtirdzniecības klientiem tagad veido 40%, kas ir gandrīz par 2 procentiem vairāk nekā 2019. gadā, laikā pirms krīzes.


Eiropā Renault zīmols pārdeva 532 161 automobili (+13,2%), kas ir 7% no tirgus daļa. Šo sniegumu veicināja spēcīgs E-TECH elektrisko un elektrificēto vieglo automobiļu pārdošanas apjomu pieaugums (91 869 automobiļi, pieaugums par 149%). Turklāt ar gandrīz 20 000 pasūtījumiem trīs pārdošanas mēnešos Arkana ir veiksmīgi atgriezusies C segmentā. Vieglo kravas automobiļu tirgū, kas pieaudzis par 42,3%, Renault palielināja savu tirgus daļu par 0,4 procentiem līdz 14,4%.


Galvenajos tirgos ārpus Eiropas Renault zīmols atjaunoja izaugsmi, pateicoties veiksmīgām jauno modeļu atklāšanām: Kiger Indijā (par 86,6%), Duster Krievijā (par 36%) un Latīņamerikā, ieskaitot Brazīliju, kur bija 15,9% izaugsme.


Dacia un Lada zīmoli

Zīmols Dacia pārdeva 262 814 automobiļus (+24,5%), ko sekmēja New Sandero panākumi – tas ir mazumtirdzniecības klientiem vislabāk pārdotais automobilis Eiropā. Dacia Spring, par pieņemamu cenu pieejamais elektroautomobilis, ir veiksmīgi startējis, un jau ir veikti vairāk nekā 15 000 pasūtījumu piegādēm šajā rudenī. Dacia turpina atjaunot visu savu klāstu: pēc New Sandero un Logan, kas nāca klajā 2020. gada beigās, New Duster tika atklāts 2021. gada jūnijā, un zīmols Minhenes automobiļu izstādē jau septembrī prezentēs savu jauno septiņvietīgo ģimenes un daudzfunkcionālo modeli.


Krievijā LADA zīmols pārdeva 200 219 automobiļus (+51%) un nostiprināja savu pozīciju pirmajā vietā ar 23% tirgus daļu, kas ir labākais rādītājs pēdējo desmit gadu laikā. Četri LADA modeļi ir iekļauti Top 10 pārdošanas apjomos Krievijā: pirmajā vietā ir Granta (72 787 automobiļi), otrajā vietā Vesta (57 031 automobiļi), kā arī NIVA, ieskaitot jauno Travel modeli un jauno Largus, kas tika laista tirgū martā.

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes