Preses relīze
ARKANA E-TECH HYBRID: ELEKTRODZINĒJS AR PAPILDU DAUDZPUSĪBU KATRAI DIENAI
Jaunais Renault Arkana, kurš Eiropā tika laists klajā pagājušā gada martā, tagad ir pieejams ar E-TECH 145 hibrīddzinēju, kas ir ekonomiskāks un nodrošina īpašu braukšanas pieredzi.
Pateicoties pilnā hibrīda risinājumam, kas aprīkots ar 1,2 kWh 230 V bateriju, jaunais Renault Arkana sniedz visas elektrodzinēja priekšrocības, turklāt bez nepieciešamības veikt uzlādi elektrotīklā.
Braucot ar Arkana SUV kupeju, tikai elektriskajā režīmā pilsētā ir iespējams veikt līdz pat 80% no braukšanas laika . Atkarībā no lietošanas apstākļiem iespējamā gaitas rezerves tīrā elektriskajā režīmā ir līdz 3 km.
Pateicoties revolucionārajai E-TECH tehnoloģijai, kas aizgūta no Renault Formula 1 bolīdiem, kā arī veiktajiem aerodinamikas uzlabojumiem, jaunais Renault Arkana E -TECH Hybrid patērē tikai 4,8 l/100 km un izdala 108 g CO2/km.
Jaunais Renault Arkana neupurē ērtību par labu efektivitātei. C segmenta unikālajā, 4,57 m garajā SUV kupejas versijā E-TECH hibrīdsistēma tika uzstādīta uz aizmugurējās ass. Automobiļa kompaktums ļauj piedāvāt tādu pašu salona ietilpību kā versijās ar iekšdedzes dzinējiem.
Visbeidzot, jaunā Renault Arkana RS Line versija standarta komplektācijā ir aprīkota ar e-shifter pārnesumkārbas sviru.
Vairāk par Renault E-TECH hibrīdtehnoloģiju varat uzzināt ŠEIT.
JAUNAIS 12 V MIKROHIBRĪDAIS BENZĪNA DZINĒJS 1.3 TCE 160 JAU IR PIEEJAMS
Papildus E-TECH 145 hibrīddzinējam Renault Arkana piedāvā jaunu 1,3 TCe benzīna dzinēju apvienojumā ar 12 V mikrohibrīdo sistēmu, kas nodrošina ekonomiskāku un atsaucīgāku braukšanu.
Pēc tam, kad šī gada martā tirgū ienāca TCe 140 versija, Renault Arkana tagad aprīkots arī ar vēl vienu jaudīgāku 12V mikrohibrīdo benzīna dzinēju. Šajā jaunajā versijā 1,3 litru dzinējs sasniedz 160 ZS, un tā patēriņš ir tikai 5,7 l/100km , bet izmešu daudzums sasniedz 130g CO2/km.
12 V mikrohibrīdā tehnoloģija sniedz būtiskas priekšrocības braukšanas pieredzes uzlabošanā, jo tā samazina vidējo degvielas patēriņu par aptuveni 8%, savukārt CO2 emisiju dadzums samazinās par 8,5%.
Turklāt Renault Arkana ievieš vēl vienu jaunu funkciju, kas pieejama visiem TCe 140 un 160 dzinējiem, proti, tā devēto Sailing Stop funkciju. Šo funkciju ir iespējams aktivizēt un deaktivizēt ar Multi-Sense (My Sense vai Eco režīms) starpniecību, un tā samazina CO2 izmešu apjomu par vēl 4 gramiem, pateicoties transportlīdzekļa brīvritei ātruma samazināšanas fāzēs, braucot ar ātrumu diapazonā no 30 līdz 140 km/h.
RENAULT ARKANA KOMARCIĀLIE PANĀKUMI
Kopš šī modeļa izlaišanas 2021. gada martā, jaunais Renault Arkana veido nebijušu piedāvājumu SUV kupeju segmentā. Pagaidām Arkana pieejams tikai Eiropā, un to līdz šim iegādājušies vairāk nekā 10 000 klientu.
Modeļa komerciālos panākumus veicinās arī jaunie E-TECH 145 un 1.3 TCe 160 dzinēji ar 12 V mikrohibridizāciju.
"Jaunais Renault Arkana ir ideāls “Jaunā viļņa” atdzimšanas un mūsdienīguma iemiesojums, kas palīdzēs Renault iekarot C segmentu. Tas ir izteikts dzīvestila auto, kas, pateicoties E-TECH tehnoloģijai, padara elektromobilitāti pieejamu ikvienam."
Fransuā Lorāns, Arkana programmas direktors
Vairāk par Renault Arkana varat izlasīt ŠEIT.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.