Preses relīze

dalīties

HYVIA: JAUNAIS CEĻŠ UZ ŪDEŅRAŽA MOBILITĀTI

• HY ir saīsinājums no vārda ūdeņradis (Hydrogen), VIA nozīmē ceļš: HYVIA bruģē jaunu ceļu uz bezoglekļa mobilitāti, piedāvājot unikālu un kompleksu ekosistēmu. • Ūdens elektrolīzē iegūtais, videi nekaitīgais ūdeņradis nodrošina nulles CO2 emisijas mobilitāti automobiļa ekspluatācijas laikā*, tādējādi palielinot nobraukumu un samazinot uzpildes ilgumu līdz dažām minūtēm. • HYVIA ekosistēma aptvers videi nekaitīga ūdeņraža ražošanu, uzglabāšanu un sadali. It īpaši pēc ūdeņraža uzpildes staciju tīkla izveides, kas plānota līdz 2021. gada beigām, lai nodrošinātu klientu vajadzībām atbilstošu servisu. • Papildus elektriskās mobilitātes risinājumiem, līdz 2021. gada beigām HYVIA piedāvājumā būs plašs ar ūdeņradi darbināmo vieglo komerctransportlīdzekļu klāsts: o Master Van H2-TECH – furgons preču pārvadājumiem ar 12m3 kravas telpu un līdz pat 500 km nobraukumam. o Master Chassis Cab H2-TECH – furgons lielāku preču pārvadājumiem ar 19 m3 kravas telpu un aptuveni 250 km nobraukumu. o Master Citybus H2-TECH – mikroautobuss līdz 15 cilvēku pārvadājumiem, ar aptuveni 300 km nobraukumu. • Kopējā ekosistēma ietvers arī finansēšanas un tehniskās apkopes pakalpojumu klāstu. • Balstoties uz divu vadošo uzņēmumu Renault Group un Plug Power stiprajām pusēm un kompetenci tehnoloģiskajos risinājumos, kopuzņēmums HYVIA būs izvietots četros objektos Francijā un no 2021. gada beigām savu darbību vadīs no rūpnīcas Flēnā, kur tiks ražotas un montētas ūdeņraža degvielas šūnu uzpildes stacijas. Tās produkcija tiks piedāvāta visā Eiropā.

“Lai risinātu ūdeņraža mobilitātes radītos izaicinājumus, ir nepieciešams piedāvāt ūdeņraža degvielas šūnas transportlīdzekļus visiem intensīvās izmantošanas veidiem, taču mums jārēķinās arī ar kopējo ekosistēmu. HYVIA piedāvājumā ir darbībai gatavi mobilitātes risinājumi, kuri palīdz maksimāli efektīvi īstenot videi nekaitīga ūdeņraža ražošanu, uzglabāšanu un sadali, kā arī plašs vieglo komercauto klāsts. Tie ir risinājumi, kas atbilst uzņēmumu, lielo klientu, autoparku un vietējo kopienu jaunajām vajadzībām, lai stimulētu enerģētikas nozares pārkārtošanu.”

Deivids Holderbahs, HYVIA izpilddirektors


Videi nekaitīga ūdeņraža ražošana, uzglabāšana un sadale

HYVIA balstīsies uz Plug Power uzkrāto kompetenci. Uzņēmums ir vadošais ūdeņraža risinājumu uzņēmums ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi elektrolīzes tehnoloģijās un izveidojis vairāk nekā 100 uzpildes staciju tīklu, kurā katru dienu realizētais ūdeņraža apjoms pārsniedz 40 tonnas.


HYVIA piedāvās elektrolīzes risinājumus, pārvietojamās uzglabāšanas stacijas un līdz 2021. gada beigām arī ūdeņraža uzpildes stacijas, kas montētas Flēnas rūpnīcā, Francijā. Ūdeņraža uzpildes stacijas ir pieejamas iznomāšanai vai iegādei, turklāt to ekspluatācija ir vienkārša un droša.


Plašs ar ūdenraža degvielas šūnām darbināmo vieglo komercauto klāsts

HYVIA darbība balstīsies Renault Group kā Eiropas vadošā elektrisko vieglo komerctransportlīdzekļu ražotāja pieredzē. Tostarp Renault Group2014. gada kā viens no pirmajiem attīstīja arī ar ūdeņradi darbināmus vieglos komercauto.


HYVIA klāstā līdz gada beigām tiks piedāvāti trīs ar ūdenraža degvielas šūnām darbināmi vieglie komercautomobiļi:

  • Master Van H2-TECH: furgons, kas piemērots preču komerciālajiem pārvadājumiem, ar 500 km pilntvertnes nobraukumu un 12 m3 kravas telpu.
  • Master Chassis Cab H2-TECH: furgons ar vēl ietilpīgāku kravas telpu (19 m3) un 250 km pilntvertnes nobraukumu.
  • Master Citybus H2-TECH: pilsētas mikroautobuss, kas piemērots gan privātajiem uzņēmumiem, gan vietējiem sabiedrisko pakalpojumu uzņēmumiem, nodrošinot līdz 15 pasažieru pārvadāšanu, un sniedzot 300 km pilntvertnes nobraukumu.


HYVIA IZMANTOTĀ ŪDEŅRAŽA ARHITEKTŪRA

Šo transportlīdzekļu darbību nodrošina Dual Power veidotā arhitektūra: tos darbina gan elektroenerģija, gan no ūdeņraža iegūtā enerģija. Līdz pat 500 km nobraukums: 100 km var veikt izmantojot elektroenerģiju, bet pārējo attāluma nobraukumu nodrošina ūdeņradis.

Visi auto ir aprīkoti ar 33 kWh akumulatoru, 30 kW ūdeņraža degvielas elementu un ūdeņraža tvertnēm, kuru ietilpība atbilstoši modeļa versijai ir no 3 kg līdz 7 kg.

Ūdeņraža degvielas šūnu sistēmā ietilpst šūnu baterija, kā arī visas apakšsistēmas, kas nodrošina gaisa un ūdeņraža padevi un regulēšanu, mitrināšanu un dzesēšanu.


Finansēšanas un tehniskās apkopes pakalpojumi

HYVIA nodrošina risinājumus visām klientu vajadzībām, piedāvājot arī papildu finansējumu (piemēram, nomas piedāvājumi ūdeņraža uzpildes stacijām vai transportlīdzekļiem), kā arī tehniskās apkopes pakalpojumus Renault tīklā, kas ir viens no plašākajiem tīkliem Eiropā.


Francijā bāzēta ekosistēma

HYVIA turpina izvietot savu ekosistēmu Francijā:

  • Viljērs Saint-Frederika (Villiers Saint-Frédéric) – galvenais birojs, pētniecības un izstrādes centrs: specializēta komanda ir sākusi izvērtēt nosacījumus liela mēroga ūdeņraža degvielas šūnu staciju montāžai, visas operācijas veicot Renault Group vieglo komercautomobiļu inženierijas un izstrādes centrā.
  • Flēna – procesu, ražošanas un loģistikas centrs: līdz ar tirdzniecības uzsākšanu, kas paredzēta 2021. gada beigās, palielinās ūdeņraža degvielas šūnu un ūdeņraža uzpildes staciju montāžas darbu un nepieciešamo ekspertīžu apjomi.
  • Batīlija – Renault Master ražošana: Renault Group rūpnīcā Batīlijā HYVIA vajadzībām tiek ražoti Master.
  • Grecarmenviljē (Gretz Amainvilliers) – PVI (Renault Vehicle Innovation): Kopš 2017. gada darbojoties Renault Group meitasuzņēmuma statusā, PVI turpina Master pārbūvi par elektroautomobili, kā arī darbu pie turpmākas ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģijas integrēšanas. PVI ražo arī ar ūdeņradi darbināmus 27 tonnu smagus kravas automobiļus.

*Braukšanas laikā ne CO2, ne citas reglamentētās gaisu piesārņojošās vielas, saskaņā ar WLTP sertifikāciju.


Vairāk bildes pieejamas: https://en.media.renaultgroup.com/news/hyvia-the-new-path-to-green-hydrogen-mobility-b73b-989c5.html

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes