Preses relīze
Kopš savas darbības sākuma Dacia ir pastāvīgi pārkāpis robežas un tagad parādās jaunā, vēl pārliecinošākā, modernākā un patiesākā gaismā. Jauna nodaļa Dacia stāstā.
JAUNAS AMBĪCIJAS
Jau 2021. gada sākumā informējot par savu jauno stratēģiju, Dacia paziņoja, ka tas ir jaunas nodaļas sākums uzņēmuma vēsturē. Jauna nodaļa, kas tagad atspoguļojas tā jaunajā logotipā, emblēmā, krāsās un reljefos, bet zīmols joprojām paliek uzticīgs saviem pamatprincipiem. Lai gan zīmola panākumu pamatā esošās vērtības paliek nemainīgas, tas rada pavisam citas sajūtas, kas atspoguļo šīs vērtības: vienkāršību, autentiskumu un izturību, kas vienmēr pieejama par godīgu cenu.
Dacia izpilddirektors Deniss Le Vots raksturo Dacia: “Zīmols, kas pastāvīgi no jauna definē būtisko automobiļu nozarē”. Zīmols, kas ir gan “pieejams”, gan “pievilcīgs”. Tā pozīcija tirgū joprojām ir tikpat vienreizēja kā darbības sākumā, un nākamajos gados ir paredzama tās izaugsme, kā skaidrots video.
JAUNA VIZUĀLĀ IDENTITĀTE
Zīmola Dacia atjaunošanu simbolizē jauns logotips un jauna emblēma – atšķirīga un pārliecinoša zīmola iezīme.
Šos divus jaunos dizaina elementus iekšēji izstrādāja dizaina komanda, vēloties paust zīmola patieso būtību – to, kas vadījusi Dacia kopš darbības pirmsākumiem.
Logotips, kas ir galvenais jaunās vizuālās identitātes elements, izstaro nezūdošu izturības un stabilitātes sajūtu. Burtu forma apzināti veidota izsmalcinātā stilā – “D” un “C” ir kā spoguļattēli, simbolizējot zīmola nesarežģīto un gudro pieeju. Logotipa ģeometriskās līnijas piešķir burtu virknei mehāniskas kustības iespaidu.
Emblēma atspoguļo logotipa būtību, apvienojot burtus “D” un “C” kā ķēdes posmus, kas ir savienoti kopā ciešā, nesaraujamā saitē. Jaunā Dacia emblēma ir spēcīgs un izteiksmīgs vizuālais elements, kuru varēs viegli atpazīt pat no tālienes.
Šie divi jaunie vizuālie elementi vienkāršā un viegli saprotamā veidā rada patiesi jēgpilnu nozīmi. Tie atspoguļo Dacia automobiļu uzticamo kvalitāti, kas katru dienu turpina kalpot miljoniem klientu.
Visā grafiskajā dizainā ir apzināti atmests viss liekas, atgādinot, ka Dacia ir zīmols, kas koncentrējas tikai uz būtiskāko. Katra atsevišķā daļa saskan ar pārējām, veidojot vienotu veselumu, vienlaikus radot jaunas iespējas izmantošanai digitālā saturā. Gluži kā pats zīmols, grafiskā dizaina elementi ir robusti un pielāgojami. Piemēram, bultas formā veidotais logotipa burts “D” pievērš uzmanību dizaina patiesajai būtībai un netieši norāda uz kustības sajūtu, ko rada uz nākotni vērstais zīmols.
DACIA KĻŪST VIDEI DRAUDZĪGA
Krāsu shēma, kas veidota ap haki-zaļo krāsu, atgādina zīmola tuvību dabai – spēcīgu iedvesmas avotu mūsu klientiem un vietu, kurā Dacia automobiļi, piemēram, kulta modelis Duster, var parādīt savas labākās īpašības.
Krāsu paletes pamattoņus veido sekundārās krāsas:
- trīs izteiktākas zemes toņu krāsas: tumšs haki, terakotas un smilšu krāsa;
- vēl divas sekundārās krāsas – spilgti oranžā un zaļā krāsa – noslēdz gammu ar “tehnoloģiskāku” iespaidu.
Zīmola būtību iemieso arī tā jaunā ikonogrāfija, kas simbolizē alkas pēc brīvības, enerģijas atjaunošanos un atgriešanos pie pamatvērtībām. Šīs pamatvajadzības izjūt daudzi, jo tās liek mums koncentrēties uz patiesi būtiskām lietām un atbrīvoties no visa liekā.
IEVIEŠANA VAIRĀKOS POSMOS
No 2021. gada jūnija jaunā zīmola identitāte tiks pakāpeniski ieviesta dažādos saziņas kanālos: vietnēs, kas saistītas ar zīmolu, reklāmas materiālos, brošūrās u.c. Dacia tirdzniecības vietas jauno zīmola identitāti pakāpeniski ieviesīs no 2022. gada sākuma. Sākot ar 2022. gada otro pusi, automobiļiem būs jauns logotips un emblēma.
Plašāka informācija par zīmola vēsturi:
-Mazais zīmols, kas redz tālu šeit
-Plašāka zīmola vēsture šeit
Drīz publicēsim plašāku informāciju par darbu, kas paveikts Dacia jaunā zīmola identitātes izstrādē.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.