Preses relīze

dalīties

Renault Group darbības centrā izvirza vides un korporatīvās sociālās atbildības stratēģiju

• Renaulution stratēģiskajā plānā iekļauta jaunā vides un korporatīvās sociālās atbildības stratēģija, kas ir viens no darbības un inovāciju virzītājspēkiem. • Ar šo stratēģiju Grupas darbības mērķis tiek iekļauts arī operatīvajā plānā. Stratēģija atbalsta uzņēmuma pārveidošanu, paātrinot ekoloģisko pāreju, paaugstinot klientu drošību uz ceļiem un darbinieku drošību darbavietā, kā arī veicinot sociālo iekļaušanu. • Cenšoties samazināt CO2 emisijas, Renault Group prezentējusi savu pirmo klimata ziņojumu*, kurā detalizēti izklāstīta darbības metodika un līdzekļi oglekļa neitralitātes sasniegšanai Eiropā jau 2040. gadā.

2021. gada 23. aprīlī notikušajā kopsapulcē Renault Group ar direktoru padomes atbalstu, prezentēja savu korporatīvās sociālās atbildības plānu un tā lomu Renaulution stratēģijā. Vērienīgais plāns, kura pamatā ir jaunu mehānismu ieviešana, palīdzēs Grupai īstenot pārmaiņu stratēģiju un sasniegt izvirzītos operatīvos mērķus. Šis korporatīvās sociālās atbildības plāns balstās uz ekoloģisko pāreju, klientu drošību uz ceļiem un darbinieku drošību darbavietā, kā arī iekļaušanu, uzlabojot nodarbinātību un pieņemot darbā vairāk sieviešu.


“Mēs uzskatām, ka atbildība par vidi un sabiedrību ir viena no Renaulution stratēģijas nodaļām. Mūsu apņemšanās samazināt oglekļa dioksīda emisiju, uzlabot automobiļu lietotāju un darbinieku drošību, kā arī veicināt sociālo iekļaušanos atbilst Renault Group stratēģiskajiem izaicinājumiem un veicina vērtības radīšanu. Šo rīcības plānu, kas izstrādāts kopā ar uzņēmuma komandām atbilstoši mūsu vērtībām, kas vērstas uz inovācijām un solidaritāti, atbalsta izpildkomitejas locekļu grupa, un tas tiks pilnībā integrēts Grupas darbībās. Šīs apņemšanās iemieso mūsu mērķi, vienlaikus veicinot grupas pārveidi,” skaidro Renault Group izpilddirektors Luka de Meo.


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes