Preses relīze
Luka de Meo un Renault zīmola komanda 6. maijā digitālās tikšanās ciklā Renault Talk #1 izklāstīja zīmola nākotnes vīziju. Saskaņā ar šo vīziju, zīmolam ir jākļūst par enerģētiskās pārejas līderi, kurš piedāvā jaunākās tehnoloģijas un pakalpojumus, balstoties uz ilgtspējīgas un atbildīgas darbības principiem.
NOUVELLE VAGUE – ELEKTRISKA, TEHNOLOĢISKI ATTĪSTĪTA UN ILGTSPĒJĪGA MOBILITĀTE
Renault zīmols nonāk jaunā posmā, ienesot Eiropas automobiļu nozarē mūsdienīguma vēsmas.
Nouvelle Vague pārvērtīs Renault par zīmolu, kurš koncentrējas uz tehnoloģijām, pakalpojumiem un zaļo enerģiju, izstrādājot viedākus ikdienā izmantojamos transportlīdzekļus un ilgtspējīgākus mobilitātes risinājumus. Šāda pieeja iekļaujas zīmola DNS, kā rezultātā uzņēmums visā 20. gadsimta laikā ir nemitīgi mainījies, katrā izaugsmes posmā piedāvājot inovatīvus un modernus transportlīdzekļus. 2021. gadā Renault, vairāk nekā jebkad agrāk, vēlas atbildēt uz tirgus vajadzībām pēc atbildīgiem, drošiem un pielāgojamiem bezemisijas mobilitātes risinājumiem, kas atbilst klientu vēlmēm.
Renault Talk #1 pasākuma laikā Luka de Meo atkal apstiprināja zīmola izvirzīto mērķi, kas ir Renaulution būtības pamatā:
•Enerģētiskās pārejas līderis –2030. gadā Renault būs videi draudzīgākais zīmols Eiropā – 9 no 10 pārdotajām automašīnām būs elektroauto.
•Renault, izmantojot Software Republique, veidos pilsētu mobilitātes nākotni. Vairāk nekā 2 000 inženieru no pieciem nozares vadošajiem uzņēmumiem dalīsies ar savām zināšanām kiberdrošības, mākslīgā intelekta, datu apstrādes, programmatūras un mikroelektronikas jomā, lai nodrošinātu pilnīgus mobilitātes risinājumus pilsētām un kopienām.
•Ar Renault Re-Factory – pirmo aprites ekonomikas centru Eiropā – zīmols spers soli uz ilgtspējīgāku un atbildīgāku darbības modeli, katru gadu pārstrādājot līdz pat 120 000 transportlīdzekļu (ieskaitot elektroauto). Gandrīz 80% no stratēģiskas nozīmes pārstrādātajiem materiāliem tiks atkārtoti izmantoti jaunu akumulatoru ražošanā. Līdz 2030. gadam Renault plāno kļūt par pasaules līderi starp tiem automobiļu ražotājiem, kas jaunos transportlīdzekļos izmanto pārstrādātus materiālus.
•Renault savu moto “voitures à vivre” (automašīna dzīvei) pārceļ uz augstākiem segmentiem: līdz 2025. gadam plānots izlaist septiņus C un D segmenta elektriskos modeļus. Tirgus ieņemšanu uzsāks jaunais Arkana modelis. Tuvākajā nākotnē tiks izlaists arī Megane E-TECH Electric, kas iemieso savienotas un pilnībā elektriskas automašīnas nākotni. E-TECH hibrīdtehnoloģijas uzlabojumi turpinās nodrošināt topošajiem C un D segmenta transportlīdzekļiem pašu labāko efektivitāti un braukšanas pieredzi.
JAUNA ĒRA, JAUNS LOGO
Visas savas vēstures laikā Renault vairākkārt ir mainījis savu vizuālo identitāti. Vienīgā lieta, kas kopš 1925. gada nav mainījusies, ir uzreiz atpazīstamais Renault dimants, kas nu jau ir kļuvis par zīmola ikonu.
Renault dimanta pēdējā versija tapa 1992. gadā un lai gan 2015. gadā logotips tika atsvaidzināts, to skāra nesaudzīgais laika zobs. Tā kā zīmols ir dziļi iesakņojies modernā un starptautiskā tirgū, Renault nesen atklāja jauno logotipu, kurš nu ir ieguvis mūsdienīgākus un dinamiskākus vaibstus. Logotipa galvenais mērķis ir padarīt Renault par atvērtāku zīmolu, uzsverot cilvēcisko vērtību nozīmīgumu. Atsvaidzinātajam logotipam, kurā nav iestrādāti burti vai cita zīmolam raksturīgā simbolika, ir atvērta forma, tādējādi atspoguļojot Renault atvērtību un pārredzamību.
Jaunais logotips tika izstrādāts sadarbībā ar Landor&Fitch konsultantiem, un no nākamā gada tas tiks pakāpeniski izvietots uz visiem Renault zīmola transportlīdzekļiem visā Renault tīklā. Līdz 2024. gadam jaunais logotips būs pieejams visā Renault automobiļu klāstā.
Žils Vidals, Renault zīmola dizaina direktors, atklāja logotipa attēlu, kas parādīsies jaunā Megane E-TECH Electric aizmugurē, kuru paredzēts laist tirgū 2022. gadā.
Tāpat Žils Vidals parādīja arī divus attēlus ar Megane E-TECH Electric interjeru, kas radīs jaunu un uzlabotu braukšanas pieredzi, izmantojot šādus elementus:
- augsto tehnoloģiju borta sistēmu un augstākās klases ekrānu,
- plašāku salonu ar vairākiem nodalījumiem papildu ērtībai un komfortam,
- pārveidotām līnijām, nodalījumiem un materiāliem, kas atspoguļo zīmola jauno posmu.
JAUNĀ ZĪMOLA IZPAUSME
Saskaņā ar Arno Belloni (Anraud Belloni), Renault zīmola mārketinga direktoru, Nouvelle Vague būs redzams arī zīmola reklāmās. Radošajās un mūsdienīgajās reklāmas kampaņās parādīsies daži akcenti, kas asociējas ar šo zīmolu, piemēram, Renault Fuego, kulta dziesmas Johnny&Mary koverversija vai Renault-Gitane riteņbraukšanas krekls, kas parādījās jaunajā Captur E-TECH Hybrid reklāmā.
Jaunā zīmola identitāte jau tagad ir Renault reklāmas kampaņu un komunikācijas vadmotīvs. Nākamajā mēnesī tā tiks ieviesta arī visās zīmola tīmekļa vietnēs.
RENAULT E-TECH HIBRĪDDZINĒJI
Ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi un gandrīz 400 000 pārdotiem transportlīdzekļiem, Renault ir kļuvis par Eiropas elektroauto tirgus līderi. Izmantojot savas zināšanas par 100% elektriskiem transportlīdzekļiem, Renault paplašina savu elektroauto piedāvājumu, ieviešot hibrīda un uzlādējamā hibrīda versijas populārākajos zīmola modeļos.
Unikālā un modulārā E-TECH hibrīdtehnoloģija, ko aizsargā vairāk nekā 150 patenti, tika izstrādāta, izmantojot pieredzi, ko zīmols ir guvis Formula 1 sacīkstēs. Gan hibrīda, gan uzlādējamā hibrīda versijā šī tehnoloģija nodrošina maksimālu energoefektivitāti un braukšanas prieku, vienlaikus samazinot CO2 emisijas un degvielas patēriņu.
2020. gadā šī revolucionārā tehnoloģija tika ieviesta trīs zīmola modeļos, kas veido automobiļu klāsta kodolu, lai elektromobilitāti padarītu pieejamāku ikvienam. Šie modeļi bija – Clio E-TECH Hybrid, Captur E-TECH Plug-in Hybrid un Megane E-TECH Plug-in Hybrid.
2021. gadā, līdz ar Arkana un Captur E-TECH Hybrid, kā arī Megane E-TECH Plug-In Hybrid sedana laišanu tirgū, Renault klāstā nu ir pieejami seši E-TECH hibrīda un uzlādējamā hibrīda automobiļi.
Žils Le Borns, Renault Group inženierijas direktors, apstiprināja, ka zīmols gatavojas nākotnei, ieviešot E-TECH hibrīdtehnoloģijas arī nākamajās automobiļu versijās.
Arī citos segmentos, it īpaši apvidus automobiļu segmentā, parādīsies pavisam jauns 1,2 litru 3 cilindru dzinējs ar elektromotoru. Tā 200 ZS HEV versija tirgū tiks izlaista 2022. gadā, bet 280 ZS uzlādējamā hibrīda pilnpiedziņas versija būs pieejama 2024. gadā.
JAUNAIS ARKANA: SPORTISKS UN IETILPĪGS HIBRĪDAUTO
Arkana unikālais un pilnībā hibrīdais dizains pārkāpj esošos tirgus kanonus un piesaka sevi kā stipru konkurentu C segmenta tirgū. Šī kupeja apvieno salona plašumu, braukšanas prieku un komfortu.
Tā spēcīgais raksturs un izteiksmīgais stils ir apvienots ar pilnībā hibrīdu dzinēju, padarot to atšķirīgu no citiem transportlīdzekļiem savā segmentā:
TCe 140 un TCe 160 dzinēji ar 12 V mikrohibridizāciju, nozīmē mazāku degvielas patēriņu un lielāku braukšanas prieku,
un 145 ZS E-TECH hibrīddzinējs var darboties pilnīgi elektriskā režīmā līdz pat 80% laika pilsētā, kas ļauj ietaupīt līdz pat 40% degvielas, salīdzinot ar benzīna dzinēju pilsētas ciklā.
Renault klienti jauno Arkana E-TECH Hybrid ir uzņēmuši pozitīvi, maijā Eiropā veicot 6 000 šī modeļa pasūtījumus. Arkana E-TECH Hybrid tirdzniecībā nonāks šī gada jūnijā.
JAUNAIS KANGOO – ELEGANTS UN IETILPĪGS MODELIS
Kangoo, kurš kopš tā 1997. gada debijas tirgū un vienmēr ir bijis ikonisks automobilis, nu ir atgriezies. Jaunais Kangoo apvieno izsmalcinātību, ietilpību un jaunākās tehnoloģijas. Ar robusto, bet pārdomāto dizainu šī segmenta modelis nodrošina visplašāko salonu tirgū ar trīs pilna izmēra aizmugurējiem sēdekļiem un uzglabāšanas nodalījumiem, kuru kopējā ietilpība pārsniedz 49 litrus. Kravas nodalījuma ietilpība ir 775 litri, taču pēc sēdekļu nolocīšanas to var palielināt līdz 3 500 litriem, saglabājot līdzenu grīdu. Standarta aprīkojumā ir pieejamas četrpadsmit jaunās vadītāja palīgsistēmas optimālai drošībai.
Jaunais Kangoo būs pieejams versijās ar piecām vai septiņām sēdvietām.
No 2022. gada jaunais Kangoo būs pieejams arī pilnībā elektriskā E-TECH versijā.
PATI SVARĪGĀKĀ IR VĒRTĪBA
Fabriss Kabolīvs, Renault zīmola pārdošanas un darbības nodaļas vadītājs, vēlreiz uzsvēra Renault komerciālās prioritātes:
- “Zaļā” mobilitāte kā veids, kā palielināt elektroauto klāsta ieviešanu un veicināt E-TECH popularitāti – Eiropā 25% no Renault pārdotajiem automobiļiem ir elektrificētie modeļi. 30% no Francijā pārdotajiem Clio modeļiem ir hibrīdi.
- Produkti – paātrināt produktu līnijas atjaunošanu gan Eiropā, gan ārpus tās, atgūstot C segmenta tirgus daļu, sākot ar jaunā Arkana laišanu tirgū.
- Vispirms vērtība, pēc tam apjomi – koncentrēt spēkus uz pārdošanas kvalitāti un cenu pozicionēšanu, piemēram, Arkana modeļa cena pārsniedz 30 000 eiro, salīdzinot ar Renault vidējā klāsta cenu, kas ir 15 000 eiro līmenī.
Renault lepojas ar savām franču saknēm, taču tas ir arī starptautisks zīmols. Ar katru jauno modeli, katru jauno tirgu Renault pārveido savu biznesa modeli, kura mērķis ir palielināt savu transportlīdzekļu rentabilitāti, vienlaikus gatavojot jaunu modeļu paaudzi, kas palīdzētu iekarot jaunus tirgus.
Starptautiskajā arēnā Renault nodrošina spēcīgu klātbūtni tirgos, kuriem vēsturiski ir bijis liels potenciāls – Brazīlijā, Krievijā, Turcijā un Indijā, – vienlaikus kontrolējot riska līmeni.
Renault zīmola attīstība Eiropā balstās uz tā galvenajiem tirgiem – Franciju, Spāniju, Itāliju, Vāciju un Lielbritāniju, – kā arī pamanāmāku automobiļu klāstu un rīcības plānu, kura mērķis ir izmantot E-TECH, lai veicinātu līdera lomu elektromobilitātes jomā un pastiprinātu centienus palielināt tirgus daļu gan C segmentā, gan komerctransporta tirgū
Izmantojot Nouvelle Vague spēku, Renault uzlabo darbības efektivitāti un droši virzās uz priekšu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.