Preses relīze

dalīties

Renault Group atklāj savu mērķi: Mūsu inovācijas liek mobilitātei spert soli uz priekšu, lai tuvinātu mūs vienu otram

Ikgadējā sanāksmē, kas norisinājās 23. aprīlī, Grupa iepazīstināja akcionārus ar savu jauno darbības mērķi. Tas izstrādāts konsultējoties ar darbiniekiem un iesaistītajām pusēm, un to ir apstiprinājusi uzņēmuma valde. Darbības mērķī ir iekļautas Grupas ambīcijas un tās kolektīvais projekts Francijā, kā arī citviet pasaulē.

“Mūsu inovāciju gars liek mobilitātei spert soli uz priekšu, lai tuvinātu mūs vienu otram.”


Ar šādiem vārdiem Renault Group un tās 170 000 darbinieki vēlas uzsvērt, ka viņu galvenā misija ir kalpot saviem klientiem un iesaistītajām pusēm. Tas pierāda Renault cilvēcīgo dimensiju, kā arī apliecina Grupas radošumu, atjautību un tehnisko kvalitāti.


"Renault tehnoloģijas un inovācija vienmēr kalpo cilvēkiem. Nekad nav bijis otrādi, jo mērķis vienmēr ir bijis mūs satuvināt. Tieši šī brīvība padarījusi iespējamu šodienas mobilitāti. Vēl jo vairāk to varam attiecināt uz rītdienu,” uzsvēra Žans Dominiks Senārs (Jean-Dominique Senard), Renault valdes priekšsēdētājs.

Viņš arī atzīmēja, ka sasniedzamais mērķis ir galvenais konkurētspējas dzinulis: "Uzņēmuma spēks, tā virzība un ilgtermiņa dinamika ir atkarīga no pareiza vērtību, pārvaldības un stratēģijas izkārtojuma. Šis izkārtojums veido jēgu un nozīmi. Kamēr nozīme ir pamatā tam, lai varam uzticēties, lepoties, piederēt, būt motivēti, iesaistīties, tātad – mūsu sniegumam.”


Esošais Grupas mērķis ir kopīgu pūliņu rezultāts. Iesākumā darba grupās tika analizētas neskaitāmas intervijas ar darbiniekiem no ļoti dažādiem uzņēmējdarbības sektoriem un valstīm. Intervēti tika kā ražotņu darbinieki, tā arī augstākā līmeņa vadītāji. Paralēli tikai veikts pētījums par uzņēmuma kultūru. Šo izpēti papildināja diskusijas ar iesaistītajām pusēm (partneriem, investoriem, NVO u.c.).

Lai īstenotu savu mērķi, Renault Group nolēma līdz gada beigām izveidot īpašu Mērķa komisiju. Šī starptautiskā komisija, ko veidos dažādu kvalifikāciju un ekspertīzes jomu pārstāvji, sniegs valdei Grupas stratēģijas analīzi un izstrādās ieteikumus.


Renault Group mērķis:

Mūsu inovāciju mērķis liek mobilitātei spert soli uz priekšu, lai tuvinātu mūs vienu otram.


Mēs ticam atbildīgam progresam, kas respektē ikvienu.

Kopš 1898. gada mūsu vēsturi rakstījuši aizrautības pilni cilvēki, kas radīja inovatīvus produktus. Tie atbilda populārajai kultūrai un tika ražoti, lai papildinātu klientu dzīvi. Mēs to turpinām darīt, jo mobilitāte ir piepildījuma un brīvības avots. Turklāt mēs ticam, ka brīvība iet roku rokā ar planētas saglabāšanu. Tāpēc darām visu iespējamo, lai ierobežotu savu ietekmi uz klimatu un resursiem. Arī turpmāk mēs strādāsim pie tā, lai mobilitāte būtu pieejamāka un drošāka visiem.


Mēs esam drosmīgi un ar optimismu raugāmies nākotnē.

Pie mums katrs var atrast savu vietu, lai piedalītos kopīgā piedzīvojumā. Mēs vienlīdz augstu vērtējam gan dažādību, gan savas franču saknes. Uzņēmuma klātbūtne dažādās valstīs sniedz mums iespēju būt atvērtiem pasaulei. Mūs stiprina Alianse un konstruktīvās attiecības, ko veidojam ar saviem partneriem. Jau no pašiem pirmsākumiem mūsu inovatīvais gars ir mūs vedis tālāk, radījis vērtību, prognozējis mobilitātes vajadzības un tuvinājis cilvēkus.


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes