Preses relīze
Dacia Spring pašlaik pieejama tikai E.Leclerc klientiem
Līdz pavasara beigām E.Leclerc nomas aģentūras saņems visus pasūtītos Dacia Spring un Renault ZOE modeļus2. Pateicoties Dacia Spring3 un Renault ZOE pievilcīgajām nomas izmaksām, attiecīgi 5 un 6 eiro dienā, elektromobiļi visā Francijā kļūs daudz pieejamāki, turklāt par ļoti izdevīgām cenām. E.Leclerc nomas aģentūru klienti būs pirmie, kam būs iespēja izmēģināt jaunāko Dacia modeli. Savukārt iegādes pasūtījumiem privātpersonām šis modelis ir pieejams kopš 20. marta ar iespēju saņemt to jau šī gada rudenī.
“Man ir liels gandarījums, ka šī partnerība uzņem apgriezienus E.Leclerc nomas aģentūrās, kuras sāk piedāvāt nu arī Dacia Spring un Renault ZOE automobiļus. Kopā ar E.Leclerc Centres mēs cenšamies padarīt elektromobilitāti pieejamāku pēc iespējas plašākam klientu lokam, pateicoties cenai, praktiskumam un tuvumam. Esmu pārliecināts, ka rītdienas mobilitāte kļūs par ekosistēmas sastāvdaļu, pateicoties šādām lietderīgām, konkrētām un praktiskām partnerībām kā šī,” uzsvēra Luka de Meo, Groupe Renault izpilddirektors.
“Esmu ļoti gandarīts, ka šodien tiek īstenota mūsu apņemšanās uzlabot elektromobiļu pieejamību Francijā. Šī apņemšanās ir cieši saistīta arī ar E.Leclerc politiku par vidi un pirktspēju. Esam lepni, ka varam to darīt kopā ar Groupe Renault un šī uzņēmuma zīmolu Dacia. Es uzskatu, ka šis ir svarīgs brīdis abiem uzņēmumiem, un mūsu piedalīšanās šodienas pasākumā kalpo tam kā apliecinājums. Kopā mēs padarām elektroenerģiju pieejamu ikvienam,” norādīja Mišels-Eduards Leklerks, E.Leclerc Centres Stratēģiskās komitejas priekšsēdētājs.
Uzņēmums E.Leclerc turpina īstenot visaptverošu plānu pārejai uz elektroenerģiju
2010. gadā E.Leclerc un Renault izveidoja elektromobilitātes programmu, piedāvājot vairākus pakalpojumus un izglītības programmas – veikalu autostāvvietu aprīkošana ar uzlādes iekārtām no 2011. gada, Renault ZOE transportlīdzekļu iegāde darbiniekiem no 2012. gada un “vēstnieku” klubu izveide ar mērķi veicināt mobilitāti 2013. gadā. Parakstot Francijas Satiksmes ministrijas izstrādāto “100 000 uzlādes staciju” hartu, uzņēmums E.Leclerc 2019. gada 12. oktobrī paziņoja par savu apņemšanos divu gadu laikā paplašināt esošo elektrisko uzlādes tīklu skaitu līdz 5000 vietām, savukārt līdz 2025. gadam – jau līdz 10 000 uzlādes vietām visā Francijā.
Dacia Spring un Renault ZOE – divi 100% elektriski pilsētas auto
Ar vairāk nekā desmit gadu pieredzi un gandrīz 350 000 pārdotiem elektroauto Groupe Renault ir līderis elektromobiļu jomā Eiropā. Renault ZOE 2020. gadā bija pārdotākais elektriskais transportlīdzeklis Eiropā.
ZOE, ar 395 km nobraukuma distanci atbilstoši WLTP normatīviem, ir daudzpusīgs elektroauto gan ikdienas izbraucieniem pilsētā, gan garākiem pārbraucieniem. Automobiļa uzlādes jauda ļauj tikai 30 minūšu laikā atgūt līdz pat 80 km gaitas rezerves.
Groupe Renault ar Dacia zīmolu turpina attīstīt elektromobilitāti, pieturoties pie savas pārliecības piedāvāt mūsdienīgas automašīnas, kas nodrošina braucējiem būtiskāko. 100% elektriskais Dacia Spring ir īsta revolūcija – lētākais elektriskais pilsētas automobilis tirgū padara elektromobilitāti vēl pieejamāku. Aiz sava avantūriskā veidola tas slēpj rekordlielu ietilpību, uzticamu elektrisko piedziņu un pārliecinošu nobraukuma distanci. Tas viss padara šo modeli par universālu un praktisku pilsētas automašīnu. Dacia Spring nodrošina 230 km nobraukuma distanci atbilstoši WLTP un 305 km nobraukuma distanci atbilstoši WLTP City normatīviem (apstiprināšanas cikls pilsētas apstākļos), garantējot lietošanas daudzpusību gan pilsētā, gan ārpus tās.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.