Preses relīze
Dacia – automobiļu ražotājs, kas piedāvā labāko kvalitātes un cenas attiecību tirgū – ir paziņojusi par pasaulē pirmo (un pašlaik vienīgo) ekonomiskās kosmiskās programmas palaišanu. Par DUSTAR dēvētā novatoriskā programma ir sākums ekonomiskajiem ceļojumiem kosmosā. Pirmais lidojums paredzēts jau šodien.
Lai atzīmētu DUSTAR palaišanu, Dacia ikvienam piedāvā iespēju tiešsaistē sekot līdzi šim nozīmīgajam brīdim. DUSTAR pacelsies gaisā 2021. gada 1. aprīlī.
Šis Dacia attīstībā nozīmīgais solis seko revolūcijai, ko zīmols ir paveicis jauno automašīnu tirgū uz Zemes, kur kopš 2013. gada par pieņemamu cenu piedāvā godalgotas un uzticamas automašīnas. Daudzus gadus Dacia prasmīgie inženieri ir izstrādājuši mūsdienīgus, vienkāršus un cenas ziņā izdevīgus transportlīdzekļus. Izmantojot šīs nepārspējamās zināšanas un pieredzi, kā arī Dacia pieeju “projektēt pēc noteiktām izmaksām” produktu izstrādei tepat uz mūsu planētas, DUSTAR noteikti pārkāps pierastās robežas. Dacia inženieri kārtējo reizi ir pierādījuši sen zināmo – jo lēnāk brauksi, jo tālāk tiksi.
“Mēs cenšamies nodrošināt labāko cenas un kvalitātes attiecību, neupurējot kvalitāti. Esam to veiksmīgi paveikuši uz Zemes, tāpēc tas ir tikai loģiski, ka mūsu nākamais solis ir automašīnas palaišana kosmosā! Visuma iekarošana ir daudzu cilvēku sapnis, un mēs gribam palīdzēt šo sapni īstenot. Esmu sajūsmā, ka šo jauno posmu uzsāksim ar Dacia Duster pacelšanu jaunos augstumos,” norādīja DUSTAR programmas direktors Alans Dings.
Tie, kuri paliks uz Zemes un nevēlas doties kosmosā, var aplūkot Dacia modeļu klāsta zvaigznes – jauno Sandero hečbeku vai Duster SUV.
Jaunās paaudzes Duster iemieso visu, ko Dacia spēj sasniegt. Ģimeņu iecienītais Duster ir tikpat ērts kosmosā kā uz ceļa, piedāvājot 4x4 versiju tiem, kas meklē piedzīvojumus ārpus ikdienas pasaules.
Savukārt jaunie Sandero un Sandero Stepway atspoguļo Dacia zīmola vērtības, proti, vienkāršību un spēju izcelt pašu būtiskāko, vienlaikus nodrošinot kvalitāti par pieņemamu cenu. Abi modeļi, kuri jau ir pieejami pārdošanā, saglabā Dacia neapšaubāmi praktisko raksturu.
DUSTAR oficiālo palaišanu var vērot https://www.youtube.com/watch?v=kyA4ogO3CmI.
PAR DACIA:
Dacia ir Groupe Renault zīmols, kas pārstāvēts 44 valstīs – galvenokārt Eiropā un Vidusjūras reģionā. 1968. gadā šo Rumānijā dibināto zīmolu iegādājās Groupe Renault, un 2004. gadā tā laida klajā atjaunoto Logan. Dacia automobiļiem ir vislabākā cenas un kvalitātes attiecība tirgū. Pateicoties saviem leģendārajiem modeļiem – Logan, Sandero un Duster – zīmols ir kļuvis par īstu veiksmes stāstu. 2019. gadā Dacia sasniedza jaunu gada pārdošanas rekordu, pārdodot 737 000 transportlīdzekļus gandrīz 6,5 miljoniem klientu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.