Preses relīze
“Renault, kā vieglā komerctransporta eksperts, vienmēr ir bijis inovāciju līderis. Šodien mēs piedāvājam paplašinātu un modernizētu klāstu, papildinot to ar jaunajiem Kangoo Van, Express Van un Trafic. Jaunajā Kangoo Van ieviestā inovācija “Open Sesame by Renault” ir pirmais šāda veida risinājums vieglā komerctransporta segmentā. Kā elektriskā vieglā komerctransporta līderis Eiropā mēs speram soli nākotnes virzienā, piedāvājot jaunus elektrības un ūdeņraža produktus un risinājumus,” skaidro Marks Satklifs (Mark Sutcliffe), Renault vieglo komerctransportlīdzekļu vienības direktors.
Renault paplašina un atjauno savu vieglā komerctransporta automobiļu klāstu, lai apmierinātu lietotāju vajadzības. Pēc Master modeļa atjaunošanas 2019. gadā, Renault iepazīstina ar jaunajiem Kangoo Van, Express Van, Trafic Combi un SpaceClass.
Mazo furgonu segmentā Renault sniedz dubultu piedāvājumu, ieviešot jaunos Kangoo Van un Express Van.
-Jaunais Kangoo Van ir inovatīvs furgons ar sportisku un dinamisku stilu. Tas revolucionizē segmentu ar noderīgām inovācijām, piemēram, ar “Open Sesame by Renault” risinājumu, vēl lielāku komfortu un attīstītākām borta tehnoloģijām.
-Jaunais Express Van ir praktisks furgons ar dinamisku un robustu dizainu. Tam ir ievērības cienīgi izmēri, piemēram, lielākais sānu durvju atvērums savā segmentā, kā arī ietilpīgas uzglabāšanas vietas.
Vidējā izmēra furgonu segmentā Renault piedāvā Trafic modeli personu pārvadāšanai. Tā elegantais dizains un augstais drošības līmenis atbilst šī modeļa būtībai. Vieglā komerctransporta modeļi tirgū būs pieejami līdz 2021. gada beigām.
Līdz ar jauno klāstu Renault paplašina savus personalizētos risinājumus un pakalpojumus ar Renault Pro+, tādējādi apmierinot profesionālo lietotāju vajadzības. Renault Pro+ nodrošina lietošanai gatavus digitālos un savienojamības risinājumus, izmantojot Renault Pro+ tīklā ietilpstošos 626 specializētos centrus un 400 virsbūves izgatavošanas darbnīcas.
Atbalstot klientus pārejā uz nulles emisiju, Renault piedāvā pilnu produktu un pakalpojumu klāstu.
Lai to panāktu, līdz 2021. gada beigām zīmola pārdotākais modelis Kangoo Z.E. tiks aizstāts ar jauno Kangoo Van E-TECH Electric, kurš tiks aprīkots ar jaunu 44 kWh akumulatoru, nodrošinot 265 km gaitas rezervi. Renault piedāvā arī autoparku uzlādes risinājumus, izmantojot meitasuzņēmuma Elexent resursus.
Kopš 2011. gada zīmols ir elektriskā komerctransporta celmlauzis, savukārt kopš 2014. gada tas ir arī pionieris ūdeņraža piedziņas jomā. Līdz 2021. gada beigām Renault plāno atklāt arī jauno Master Hydrogen. Sadarbojoties ar Plug Power, Renault ir izvirzījis mērķi līdz 2030. gadam sasniegt 30% no ūdeņraža vieglā komerctransporta tirgus Eiropā, piedāvājot uzlādes risinājumus elektrisko vai hibrīdo transportlīdzekļu autoparkiem.
Plašāka informācija par jauno Renault Kangoo Van pieejama šeit.
Plašāka informācija par jauno Renault Express Van pieejama šeit.
Plašāka informācija par jauno Renault SpaceClass pieejama šeit.
Uzziniet vairāk par Kangoo modeļa vēsturi šeit.
Uzziniet vairāk par Express modeļa vēsturi šeit.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.