Preses relīze
Sākot ar 2021. gada beigām, Faurecianodrošinās ūdeņraža uzglabāšanas sistēmas pirmajam vieglo kravas automobiļu parkam.Šīs sistēmas tiks izstrādātas un ražotas uzņēmuma globālajā ekspertīzes centrāBavansā, Francijā. Palielinoties apjomam, ražošana tiks paplašināta un daļu notās nodrošinās Faurecia jaunā ūdeņražauzglabāšanas sistēmām paredzētā rūpnīca, kura tiek būvēta Allenjoie, Francijā.
Faurecia CleanMobility izpilddirektora vietnieks Matiass Mīdreihs (MathiasMiedreich) norādīja:
“Šī partnerība lieliski atspoguļo mūsu kopējo vīzijupar to, kā paplašināt ūdeņraža izmantošanu, jo tas ir enerģētiskas pārejasstūrakmens, kā arī ideāls risinājums bezemisiju mobilitātes sasniegšanai. Paredzēts,ka līdz 2030. gadam ar kurināmā elementiem darbināmu elektromobiļu tehnoloģijakļūs arvien nozīmīgāka spēka piedziņas bloku klāstā, tādēļ Faurecia ieguldaievērojamus resursus, lai paātrinātu šīs tehnoloģijas ieviešanu.”
Groupe RenaultInženierijas nodaļas izpilddirektora vietnieks Žils le Borņē (Gilles le Borgne)piebilda:
“Šī sadarbība ūdeņraža uzglabāšanas sistēmu jomā iriekļauta mūsu stratēģijā, kuras mērķis ir piedāvāt tirgum gatavus ūdeņražarisinājumus vieglajam komerctransportam un beigu beigās nodrošināt 30% no šīsstrauji augošās tirgus daļas Eiropā. Tā atbalsta mūsu un mūsu partnera PlugPower kopīgo mērķi veidot unikālu, kompleksu, ekoloģisku ūdeņraža un kurināmāelementu vērtību ķēdi, kā arī Francijā attīstīt aktivitātes, kas radapievienotu vērtību.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.