Preses relīze
“Dacia ir zīmols, kas pastāvīgi definē būtisko. Pēc Logan, Sandero un Duster veiksmes stāstiem Dacia gatavojas revolucionizēt elektroauto segmentu ar Spring, kas būs pats pieejamākais elektromobilis Eiropas tirgū. Turklāt Dacia vienmēr paliks Dacia. Zīmols arī turpmāk piedāvās klientiem atbilstoša līmeņa automobiļus par nepārspējamu cenu," norāda Deniss Le Vots, Dacia izpilddirektors.
GALVENĀS ZIŅAS JANVĀRĪ
•VĒL VAIRĀK DACIA, TAČU JOPROJĀM DACIA (14.01.2021.)
Dacia iepazīstināja ar savu 5 gadu plānu, kurš ietilpst Groupe Renault izstrādātajā stratēģijā – “Renaulution”. …
•ŽURNĀLS L'ARGUS ATZINIS JAUNO DACIA SANDERO PAR GADA AUTO (29.01.2021.)
Žurnāls L'argus pasludinājis jauno Dacia Sandero par “Gada auto” un “Gada pilsētas auto”. …
•JAUNAIS SANDERO – JANVĀRĪ PĀRDOTĀKĀ VIEGLĀ AUTOMAŠĪNA FRANCIJĀ
Jaunais Sandero ir tikko laists tirgū un tas jau ir radījis lielu interesi. Sandero jau vairākus gadus ir pārdotākais automobilis Eiropā un Francijā. Dacia auto, pateicoties jaunās Sandero paaudzes panākumiem, šī gada janvārī pirmo reizi kļuva par pārdotāko vieglo automašīnu Francijā.
GALVENAIS UZSVARS – BIGSTER CONCEPT
DACIA IENĀK C SEGMENTĀ
Bigster Concept ieskicē nākotnes apvidus automašīnu, kas mainīs segmenta ierastos standartus un padarīs C segmentu pieejamu.
Transportlīdzeklis būs izturīgs un ietilpīgs. Tas būs īstens C segmenta apvidus auto, kurā ir ne vairāk, ne mazāk kā pats nepieciešamākais.
“Dacia Bigster Concept iemieso zīmola evolūciju. Tas ir viss, kas nepieciešamais, turklāt ar avantūrisku garu. Šis auto pierāda, ka pievilcība nebūt neizslēdz pieejamību,” norāda Alehandro Mesonero-Romanoss, Dacia dizaina direktors.
Plašāka informācija par Bigster Concept.
DRĪZUMĀ
Martā – tuvojas Dacia Spring…
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.