Preses relīze
Buloņa-Bilankūra, 2021. gada 29. janvāris. Prestižā Francijas auto žurnāla “L'argus” žūrija katru gadu piešķir speciālbalvas par sasniegumiem sportā, tehnoloģijās, konceptauto izstrādē vai pārdošanas rezultātiem. 2021. gada konkursā žūrija vienbalsīgi atzina Renault E-TECH Hybrid un Plug-in Hybrid tehnoloģiju par speciālbalvas ieguvēju.
E-TECH Hybrid tehnoloģija, ko ir izstrādājuši un patentējuši Renault inženieri, apvieno divus elektromotorus, iekšdedzes dzinēju un transmisiju, kas aizgūta no Formula 1 bolīdiem. Šī unikālā sistēma ir rezultāts Renault vairāk nekā 10 gadus ilgajai pieredzei un izstrādēm elektromobilitātes jomā.
Renault izstrādātā hibrīdtehnoloģija ļauj līdz pat 80% no pilsētas braukšanas laika veikt elektriskajā režīmā, tādējādi līdz pat 40% samazinot degvielas patēriņu. Ar E-TECH Plug-in Hybrid piedziņu ir iespējams nobraukt līdz pat 65 km tikai elektriskajā režīmā (WLTP City), kā arī attīstīt ātrumu līdz 135 km/h.
Aprīkojot savus galvenos modeļus ar šo hibrīdtehnoloģiju, Renault vēlas popularizēt elektropiedziņu un tās sniegtās priekšrocības – braukšanas uzsākšana vienmēr elektriskajā režīmā, akumulatora uzlāde palēnināšanās un bremzēšanas fāzē, CO2 emisijas samazināšana un mazāks degvielas patēriņš. E-TECH Hybrid tehnoloģija, kas tika laista klajā 2020. gadā, jau ir pieejama Clio (E-TECH Hybrid), kā arī Captur un Mégane Grandtour (E-TECH Plug-in Hybrid) modeļos. Tādējādi Renault Captur pašlaik ir vispieejamākais spraudņa tipa apvidus hibrīds B segmentā. 2021. gadā Renault automobiļu klāstam pievienosies trīs jaunas versijas – Arkana un Captur (E-TECH Hybrid), kā arī Mégane Grandcoupe (E-TECH Plug-in Hybrid).
Žurnāla speciālbalvu, kas izgatavota no sadales vārpstas, visu šajā projektā iesaistīto komandu vārdā saņēma Žils Leborņs, Groupe Renault inženierijas nodaļas direktors.
“Esmu ļoti pagodināts, ka varu saņemt šo žūrijas speciālbalvu par mūsu E-TECH Hybrid tehnoloģiju, jo tā ir daudzu mūsu darbinieku vairāk nekā 10 gadus ilga darba rezultāts. Lai to panāktu, Renault komandas ir iesniegušas vairāk nekā 150 patentu pieteikumus, jo īpaši par izcilņsajūga pārnesumkārbu, kas veido šīs inovatīvās sistēmas kodolu. Šī novatoriskā tehnoloģija ievērojami samazina CO2 emisiju, tajā pašā laikā klientiem sniedzot lielāku braukšanas prieku,” norāda Žils Leborņs, Groupe Renault inženierijas nodaļas direktors.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.