Preses relīze
Prezentējot Kiger konceptauto, Renault atklāj savu vīziju par jaunu automašīnu, kas paredzēta Indijas tirgum un kas veiksmīgi papildinās jau esošo automobiļu klāstu. Tas būs unikāls apvidus automobilis, kas atbilst to klientu vēlmēm, kuri automašīnā novērtē stilu, dinamiku un unikalitāti.
Indija jau vairākus gadus ir viens no pievilcīgākajiem automobiļu tirgiem pasaulē. Renault apzinās šī tirgus potenciālu, tādēļ Indijā ir pieejams jau kopš 2005. gada. Zīmols ir pielāgojis vietējā tirgus specifikai savus populāros modeļus, piemēram, Duster, kā arī būtiski izmainījis dažus segmentus ar tādiem modeļiem kā Kwid un Triber. Kiger ir jauns solis ceļā uz Renault pozīcijas stiprināšanu Indijā.
Mazs, pievilcīgs apvidus automobilis ar satriecošu izskatu
Kiger konceptauto, kas radies, sadarbojoties Renault dizaina nodaļām Francijā un Indijā, ir apvidus auto ar iespaidīgu izskatu. Šis auto sevi pierādīs gan lielas pilsētas džungļos, gan lauku apvidu bezceļos.
No pirmā acu uzmetiena Kiger izceļas ar reljefainu motora pārsegu, slaidu priekšējo stiklu un unikālu plūdenu jumtu ar jumta bagāžnieku. Sānu atpakaļskata spoguļu forma atgādina lidmašīnas spārnus. Aizmugurē jumtu pagarina spoileris. Auto apakšējā daļa ir robustāka, un tā balstās uz četriem 19 collu riteņiem, kurus ieskauj lielas kvadrātveida arkas. 210 mm klīrenss paspilgtina apvidus auto garu. Kiger sportisko pusi izceļ dubultās centrāli novietotās izplūdes gāzu caurules, kā arī virsbūvē iestrādātie izcēlumi medus kāres formā.
“Francijas un Indijas dizaineru radošā apvienība bija labākais veids, kā apmierināt klientu pieprasījumu pēc stila, dinamikas un novitātes. Tāpat kā ar Triber, mēs atkal parādām spēju ieviest jauninājumus, piedāvājot jaunu modeli ar duālu “personību” braukšanai gan pilsētā, gan ārpus tās. Kiger konceptauto ir ļoti pietuvināts topošajam sērijveida modelim,” stāsta Laurens van den Akers, Groupe Renault korporatīvā dizaina vadītājs.
Īpaša ir arī Kiger krāsa. Speciāli Indijai izstrādātā un Kiger konceptauto virsbūvei paredzētā zaļā krāsa “Aurora Borealis” mainās atkarībā no gaismas un leņķa, no kura tā tiek vērota. Veidojas noslēpumaini zili un violeti atspīdumi, kas padara automašīnu tikpat intriģējošu, cik vilinošu. Fluorescējošie akcenti izteiksmīgi izceļ auto alumīnija elementus, piemēram, durvju rokturus, logotipa kontūras un bremžu suportus.
Visbeidzot, Kiger konceptauto ir arī divpakāpju LED lukturi, kas ir līdzīgi tiem, kuri pagājušajā gadā parādījās jaunajā Kwid, un zaļas krāsas pagrieziena signāli. Aizmugurējie lukturi dubultā “C” burta formā norāda uz Kiger piederību Renault automobiļu klāstam un iezīmē lukturu akcentus, kas būs raksturīgi topošajam sērijveida automobilim.
Renault trumpis Indijas tirgū
Kā vadošais Eiropas ražotājs, kura automašīnas pieejamas arī Indijā, Renault turpina nostiprināt savu pozīciju šīs valsts tirgū. Renault iesaistās automobiļu nozares pārmaiņu veidošanā, kā arī turpina uzklausīt klientu vēlmes Indijas tirgū.
Ar jauno Kiger automobili Renault nokļūst jaunā fāzē. Renault jaunā sērijveida automobiļa mērķis būs piesaistīt tos klientus, kuri meklē novitāti un mūsdienīgumu B segmenta auto, kas veido 51% no Indijas tirgus. Šis auto ir pietiekami kompakts, lai to novietotu jebkurā vietā pilsētā un ārpus tās, un pārsteidzoši plašs, lai ietilpinātu tajā visu ģimeni. Kiger tika radīts braukšanai pilsētas apstākļos, taču tas lieliski tiks galā arī ar braukšanu ārpus tās.
“Indija ir otrā apdzīvotākā valsts pasaulē, kā arī viena no visstraujāk augošajām valstīm. Pateicoties Duster, Kwid un Triber modeļiem, Renault ir kļuvis par vadošo Eiropas automašīnu zīmolu Indijas tirgū. Renault Kiger – kompakts apvidus auto, kurš nav pat 4 metrus garš – atšķiras no tiem automobiļiem, kurus ikdienā redzam uz ceļiem. Turklāt Kiger stiprinās mūsu klātbūtni reģionā un palīdzēs mums iegūt jaunus klientus,” norāda Fabriss Kambolivs, Āfrikas, Tuvo Austrumu, Indijas un Klusā okeāna reģiona izpilddirektors.
Kiger koncepauto sērijveida modelis, kas izstrādāts Indijas tirgum, ir atbilde uz klientu vajadzībām pēc kompaktiem apvidus automobiļiem un ļauj Renault sasniegt jaunu klientu loku. Šis automobilis būs pieejams arī citos tirgos ārpus Indijas.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.