Preses relīze
“Līdz ar jaunās biznesa organizācijas izveides ideju, Dacia un LADA paliks kā atsevišķi uzņēmumi ar saviem zīmoliem, vēsturi un stratēģiju, taču gūs labumu no mērķtiecīgākas un koordinētākas pārvaldības. Pats svarīgākais ir, ka šie zīmoli tiks labāk integrēti Groupe Renault sastāvā, lai uzlabotu to sadarbību,” norāda Deniss Le Vots, Dacia un LADA zīmolu izpilddirektors.
“Nesen publiskotās Groupe Renault “Renaulution” stratēģijas ietvaros AvtoVAZ ievieš savu spēcīgo biznesa modeli un konkurētspēju jaundibinātajā Dacia un LADA biznesa organizācijā. Jaunās NIVA automašīnas nākšana klājā neapšaubāmi iezīmēs svarīgu dienu LADA vēsturē Krievijā, kā arī pavērs jaunus izaugsmes ceļus,” uzsver Īvs Karakacanis, AvtoVAZ izpilddirektors.
Biznesa līmenī AvtoVAZ turpina savu ceļu uz pārveidi, lai kļūtu par pasaules klases efektīvu un konkurētspējīgu automobiļu ražotāju Groupe Renault, kas maksimāli izmanto vietējo piegādātāju resursus un ir ieviesis efektīvu biznesa modeli. Uzņēmuma galvenā vērtība – zīmols LADA – ir Krievijas tirgus līderis ar vairāk nekā 20% tirgus daļu. Modeļi Granta un Vesta ieņem attiecīgi 1. un 2. vietu Krievijas pārdotāko automašīnu reitingā.
AvtoVAZ stiprinās pašreizējo sinerģiju ar Groupe Renault, īpaši Krievijā, un piesaistīs jaunus resursus gan jaunās biznesa organizācijai, gan visai Grupai. AvtoVAZ un Dacia turpinās darboties kā atsevišķi uzņēmumi ar savu vēsturi un stratēģiju, taču ar jauno biznesa organizāciju tās nodrošinās arvien labākus produktus par arvien izdevīgākām cenām.
Gan LADA, gan Dacia produktu klāsts balstīsies uz CMF-B platformu. Abi zīmoli kopā katru gadu izlaidīs tirgū vairāk nekā 1 miljonu uz CMF-B platformas balstītu automašīnu, kuras izmantos vienu platformu četru platformu vietā, un piedāvājumā būs 11 virsbūves tipi nevis 18. Globālais mērķis ir izmantot pilnu LADA un DACIA potenciālu, lai padarītu tos par pilntiesīgiem starptautiskiem zīmoliem, kas ļaus tiem atklāt jaunus tirgus un segmentus.
Produktu līmenī AvtoVAZ papildina LADA produktu klāstu ar četriem pilnīgi jauniem modeļiem, kas tirgū būs pieejami jau līdz 2025. gadam. Tajā ietilps leģendārās Niva jaunās paaudzes modelis (2024. gadā) un jauns transportlīdzeklis C-SUV segmentā (2025. gadā). Šie modeļi stiprinās tirgus daļu, kā arī veicinās produktu portfeli.
LADA ir daļa no Krievijas – tā ir radīta tam, lai izturētu ekstremālākos laika un ceļa apstākļus, braucieniem pa nelīdzeniem un grūtiem ceļiem. Katrai krievu ģimenei ir kāds stāsts, kas saistīts ar LADA zīmolu, jo īpaši ar tās ikoniskajiem VAZ-2101 vai NIVA – pirmo monokoka tipa SUV automobili vēsturē, kas nu jau ir kļuvis par visu laiku uzticamākā un populārākā automobiļa simbolu.
AvtoVAZ jau aktīvi īsteno savu jauno vērienīgo produktu plānu. 2021. gadā apvidus pilnpiedziņas LADA, kura svinēs 45. jubileju, atgriezīsies pie sava sākotnējā nosaukuma un tagad tā tiek saukta par LADA Niva Legend. 2021. gada sākumā LADA sāks nupat prezentētā Niva Travel modeļa tirdzniecību.
Darbs pie ikoniskās NIVA nākamās paaudzes jau ir sācies. NIVA ir pieejama divos izmēros, kā kompakta un vidējā izmēra auto, un tā ir balstīta uz CMF-B platformas. NIVA ir kulta automobilis ne tikai Krievijā, bet arī ārpus tās robežām. Tas ir tehniski attīstīts automobilis, kurš ir ideāli piemērots ekstrēmiem apstākļiem: pilnpiedziņa, augsts klīrenss, īsie pārnesumi un izturīga konstrukcija. Turklāt šie automobiļi, kā tas vienmēr ir bijis, atradīs sev vietu arī ārpus Krievijas tirgus. Tādējādi, līdz ar pilnīgu galveno modeļu klāsta atjaunošanu un NIVA atkārtotu laišanu tirgū, LADA varēs no jauna pozicionēt savu zīmolu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.