Preses relīze
Mobilize mērķauditorija ir klienti, kas vēlas pāriet uz ilgtspējīgākāmkoplietošanas mobilitātes formām. Mobilize reaģē uz jaunām vajadzībām unveicina ilgtspējīgas enerģijas ekosistēmu rašanos saskaņā ar Groupe Renaultmērķi attiecībā uz oglekļa neitralitāti un vēlmi radīt aprites ekonomiku.
Mobilize zīmols un misija
Mobilize ir vairāk nekā tikai mašīnas. Tas piedāvā jaunuveidu, kā pārvadāt cilvēkus un preces no punkta A uz punktu B gan ar, gan bezmašīnas. Jaunā mobilitāte ļauj apmierināt kā gala patērētāju, tā uzņēmumu,pilsētu un reģionu vajadzības.
Mobilize apvieno Groupe Renault aktivitātes mobilitātes,enerģijas un ar datiem saistīto risinājumu jomā, vienlaikus izmantojot RCI Bank& Services pieredzi finanšu un pārvaldes instrumentu jomā, kā arī autoparkaoptimizācijā.
Zīmols palīdzēs veidot sadarbības un jaunas, atvērtasekosistēmas, kas dos ievērojamas priekšrocības laika plānošanā un apjomapalielināšanā, vienlaikus palīdzot atrisināt galvenās problēmas, ar kurāmsaskaras automobiļu sektors:
• Samazinātstarpību starp mašīnas kopējām izmantošanas izmaksām un tās izmaksām stundā,jo 90% laika mašīnas netiek izmantotas.
• Uzlabotatlikušo vērtību, lai panāktu, ka jaunas mašīnas vērtība trīs gadulaikā nesamazinās par 50%.
• Veicinātto, lai tiktu sasniegts mērķis par CO2 izmešiem nulles apjomā.
“Mēs esam lepni, ka varam būt klāt un piedalīties autopasaules izmaiņās laikā, kad notiek pieejas maiņa – pāreja no autoīpašumtiesībām uz to lietošanu kad un kur mums tas nepieciešams. Mobilize piedāvāsne tikai mašīnas, bet arī plašu inovatīvu pakalpojumu spektru mobilitātes,enerģijas un datu jomā. Pateicoties partneriem, mēs nemitīgi cenšamies panākt,lai mašīna tiktu izmantota pēc iespējas vairāk un lai braucieni tiktu padarītipēc iespējas vienkāršāki, ilgtspējīgāki un pieejamāki gan cilvēkiem, ganprecēm, turklāt samazinot ietekmi uz apkārtējo vidi,” uzsver KlotildeDelbo, Mobilize izpilddirektore.
Unikāla materiālu un programmatūras, kā arī automašīnu unpakalpojumu kombinācija, kas veltīta atvērto ekosistēmu pakalpojumiem
Mobilize piedāvā elastīgus mobilitātes pakalpojumuscilvēkiem un precēm, kas ir pielāgoti klientu, uzņēmumu un arī pilsētumainīgajām vēlmēm. Šī programmatūra sniedz reālus risinājumus konkrētāmproblēmām, piedāvājot alternatīvu tradicionālajai automašīnas iegādei. Mudinotuz intensīvāku automašīnu izmantošanu, pateicoties aprites ekonomikai unkoplietošanai, Mobilize sekmē ilgtspējīgāku nākotni. Turklāt ar vairāk nekā6000 Renault pārdošanas punktiem Eiropā Mobilize spēs piedāvāt mobilitātesrisinājumus lietošanai no vienas minūtes līdz vairākiem gadiem. VienlaikusMobilize izmantos savu mobilitātes un enerģijas nozares jaunuzņēmumuportfeli, lai līdzradītu labākos risinājumus saviem klientiem.
• Mobilitātespakalpojumiem radīti auto
Mobilize jau tagad piedāvā nopietnas konkurētspējaspriekšrocības, lai ieietu mobilitātes tirgū, jo tā izmanto Groupe Renaultpieredzi mašīnu koncepcijā un ražošanā, kā arī līderpozīcijas elektroautosektorā.
Mobilize rīcībā ir arī pašai savas inženieru undizaineru komandas, kam jārada īpaši šim nolūkam paredzēts automašīnuklāsts. Mašīnas būs modulāras, robustas un 100% elektriskas, radītasintensīvai lietošanai. Šo auto klāsts apmierinās jaunās mobilitātes vajadzības:braucienus ar šoferi pēc pieprasījuma, koplietošanas auto, piegādi mājās un arītransportu pēc pieprasījuma.
• Atvieglotaautoparka iegādāšanās, pateicoties finansēšanas pakalpojumiem
RCI Bank & Servicesir galvenais Mobilize partneris, sadarbībā ar kuru piedāvā klientiemvienkāršotu pieeju finanšu risinājumiem un pakalpojumiem, sākot no abonementiemun līzinga līdz maksāšanai uzreiz pēc pakalpojuma saņemšanas. Tādējādiautoparka īpašumtiesību izmaksas var būt mainīgas.
• Paaugstinātamašīnas lietošana, izmantojot mobilitātes, datu un mākslīgā intelektaprogrammatūru platformas
Mobilize balstās uz Renault Software Factory, SoftwareRépublique un partneru risinājumiem, lai izstrādātu vadošosalgoritmus un datu apstrādes programmatūras, ļaujot precīzāk prognozētlietotāju pieprasījumu un nodrošinātu labāku automašīnu sadalījumu. Mobilizemērķis ir palielināt mašīnu lietošanu par vismaz 20%.
• Koplietošanasautomašīnu parka apkope un otrreizējā pārstrāde
Kad mūsu mašīnas vairs nebūs piemērotas lietošanai, tāsnonāks apkopes un otrreizējās pārstrādes punktā - Renault Re-Factory. Kadelektroauto akumulatori vairs nebūs piemēroti izmantošanai automašīnā, Mobilizetos pārstrādās, piešķirot tiem otro dzīvi – kļūstot par stacionāras enerģijasavotu.
Apņemšanās tiekties pēc oglekļa neitralitātes, apritesekonomikas un pagarināt mašīnu dzīves ciklu
Mobilize balstās uz Groupe Renault nozīmīgo pieredzielektroauto nozarē, īpaši, ciktāl tas attiecas uz akumulatora kalpošanasilguma pārzināšanu.
Mobilize veic ieguldījumus, lai attīstītu enerģijasekosistēmu, kas sevī ietver gan viedās uzlādēšanas iespējas, gan risinājumusiepriekšējai enerģijas uzkrāšanai, lai tādējādi nodrošinātu pāreju uz cituenerģijas izmantojumu. Zīmols piedāvā virkni risinājumu, kas var tikt integrētiSmart Islands kvartāliem vai citām pilsētas viedajām teritorijām, lai tāmpalīdzētu sasniegt oglekļa neitralitāti.
Lai vēl vairāk sekmētu elektroauto izmantošanu, Mobilizepiedāvā risinājumus, kas atvieglina to lietošanu. Piemēram, zīmols izstrādāuzlādēšanas karti, kas klientiem ļauj viegli noteikt publisko uzlādes stacijuatrašanās vietu un norēķināties vienotā apmaksas sistēmā visā Eiropā. Ar savaapakšuzņēmuma Elexent palīdzību Mobilize piedāvā elektroauto un uzlādējamohibrīdauto klientiem atvieglotu piekļuvi uzlādes infrastruktūrai visā Eiropā.
Mobilize EZ-1: prototips, kas īpaši radīts koplietošanasmobilitātei
EZ-1 prototips ir Mobilize zīmola simboliskais auto. Šajāauto īstenota zīmola vīzija dizainarisinājumiem: mašīnu koncepcijas centrā ir pakalpojuma sniegšana. EZ-1ir jauns pilsētas mobilitātes risinājums, kas paredzēts koplietošanai.Pat šī auto tirdzniecība būs inovatīva: tā lietotāji maksās tikai par laiku,kad viņi mašīnu izmanto, aprēķinus veicot, balstoties uz izmantošanas laiku vainobrauktajiem kilometriem. Mašīna būs pieejama tiešsaistē, tādēļ tajā iekļūtvarēs bez atslēgas, jo mijiedarbība ar lietotājiem notiks, izmantojotviedtālruni.
Mobilize EZ-1 prototips ir kompakts elektroauto 2cilvēkiem. Lai aizņemtu pēc iespējas mazāk vietas, tā garums ir tikai 2,3m. EZ-1 durvis visā to garumā ir no stikla, lai piedāvātu lietotājiem burvīguskatu uz apkārtējo pilsētainavu. Mašīna ir manevrētspējīga un dinamiska, kā arīlabi iederas pilsētā.
Mobilize EZ-1 prototips ir aprīkots ar inovatīvuakumulatora maiņas sistēmu. Tā ir alternatīva tradicionālajām uzlādēšanasinfrastruktūrām un ļauj automašīnu izmantot bez pārtraukuma.
Šis prototips ir izstrādāts, ievērojot aprites ekonomikasprincipus. 50% no tā ražošanā izmantotajiem materiāliem ir pārstrādāti, un pēcizmantošanas beigām 95% no tiem atkal būs pārstrādājami, pateicoties iekārtāmRe-Factory ražotnē, kas atrodas Flēnā.
“EZ-1 prototips ir mobilitātes ierīce, kas labiiederas pilsētā. Šis auto ir manevrētspējīgs, dinamisks un ātri iekļausiespilsētvidē, kļūstot par jaunā Mobilize zīmola simbolu. Tas ir auto, kas pavadalietotājus viņu dzīvesveida maiņā uz efektīvāku un atbildīgāku mobilitāti,”norāda Patriks Lešarpī, Mobilize dizaina direktors.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.