Preses relīze

dalīties

ALPINE - GROUPE RENAULT INOVĀCIJU PRIEKŠPLĀNĀ

• Alpine mašīnas, Renault Sport Cars (RSC) un Renault Sport Racing (RSR) apvieno spēkus zem vienota Alpine karoga. • Jaunā Alpine vienība apvienos tehnoloģisko izcilību un aizraušanos ar sacīkstēm, lai attīstītu jaudīgas, autentiskas un ekskluzīvas sporta mašīnas. • Pilntiesīga “jaunās paaudzes” vienība, kas apvienos unikālo inženieru pieredzi no RSC un RSR, kā arī ražotnes Djepē, F1 atspoguļošanas medijos un Alpine zīmola mantojumu. • 100% elektroauto, kurā integrētas modernākās no Formulas 1 aizgūtās tehnoloģijas. • Saprašanās memorands ar vieglo sporta auto ražotāju Lotus, lai izstrādātu jaunās paaudzes sporta auto, kas būtu 100% elektrisks. • Maksimāli izmantota Groupe Renault un RNM Alianses pieredze optimālai cenas konkurētspējai;. • Peļņa plānota jau 2025. gadā, ieskaitot veiktās investīcijas autosportā.

14. janvārī Alpine nāca klajā ar paziņojumu, ka šīs vienības ilgtermiņaizaugsmes plāni kā Groupe Renault zīmolam ir ražot novatoriskus, autentiskus unekskluzīvus sporta auto.

Pašreizējās Alpine automašīnu, Renault Sport Cars unRenault Sport Racing aktivitātes tiks apvienotas vienā uzņēmumā, izveidojotAlpine zīmolu. Alpine apvienos autentiska zīmola uzticamību, specializēturažošanu un inženiertehnisko meistarību, ko papildinās F1 atspoguļošanamedijos. Kopā tie liks pamatus, lai radītu Alpine tirgus vērtību un paceltu tocitā līmenī.

Jaunizveidotais uzņēmums būs “jaunās paaudzes” automobiļuzīmols zinošiem, prasīgiem un kaislīgiem autobraucējiem.

Šī brīža stiprās puses un jaunas sadarbības jauniemuzdevumiem

Alpineneapšaubāmi ir franču auto iemiesojums. Tas ir slavens zīmols, kas balstās uzslavas pilno sacīkšu vēsturi un augsti kvalificētiem speciālistiem, kas ražoA110 rūpnīcā Djepē.

Renault Sport Cars sastāvno 300 cilvēku komandas, kas ir zinoši sporta mašīnu projektēšanā. Viņi GroupeRenault ir devuši tādus ikoniskus produktus kā R5 Turbo, Clio V6, Megane RSTrophy un jauno Alpine A110.

Renault Sport Racingun F1 komanda ar tādu pašu nosaukumu pulcē 1200 cilvēku komandu, kasizstrādā “vissarežģītākos autosporta pulksteņus”. Daži no šiem cilvēkiem irlabākie aerodinamikas, mehānikas un dzinēju inženieri. F1 piedāvā arīiespaidīgu mārketinga platformu, kurai seko pusmiljards fanu visā pasaulē. Tasrada unikālu iespēju spodrināt Alpine zīmola tēlu globālā mērogā.

Tāpat Alpine balstīsies uz Groupe Renault un RNM Aliansessniegtajām iespējām, kas nodrošina konkurētspējīgu cenu, globālu izplatīšanastīklu un RCI finanšu pakalpojumus. Mērķis ir sākt strādāt ar peļņu jau 2025.gadā, ieskaitot veiktās investīcijas autosportā.

Alpine 100% elektriska tehniskās apkopes stacija

Jaunizveidotā struktūra paredz ciešāku sadarbību arGroupe Renault un Aliansi, kā arī ar atsevišķiem tās partneriem, kuri irneaizstājami Alpine produkta plāna izpildīšanā:

- kompaktssporta auto (B klase), 100% elektrisks, veidots uz Alianses elektroauto CMF-Bplatformas;

- sportaapvidus auto (C klase), 100% elektrisks, veidots uz Alianses CMF-EV elektroautoplatformas;

- auto, kasaizvietos A110, 100% elektrisks, izstrādāts kopā ar Lotus.

Alpine Business Unit attīstības ietvaros Groupe Renaultun Lotus Group ir parakstījušas saprašanās memorandu, lai veiktu pētījumusvairākās sadarbības jomās, ieskaitot kopīga sporta elektroauto izstrādāšanu.Alpine un Lotus komandas veiks visaptverošu priekšizpēti kopīgai elektriskassporta automašīnas projektēšanai, koncepcijai un izstrādei, izmantojot ganFrancijas, gan Lielbritānijas attiecīgo struktūru resursus, zināšanas uniekārtas.

Alpine atradīsies Groupe Renault inovāciju pirmajāsrindās neatkarīgi no tā, vai runa būs par tehnoloģijām, izplatīšanu, klientupieredzi vai jebkuru citu jomu, kas pievienos papildu vērtību zīmolam un tālietotājiem. Tādējādi Alpine nākamā produktu paaudze liks lietā Groupe Renaultjaunākās inovācijas un gūs labumu no F1 tehnoloģijām un tādām zināšanām kā:efektīva enerģijas pārvaldība, drošības sistēmas un risinājumi savienojamībaiar tīklu, kas aizgūti no F1 augstās veiktspējas datu analīzē un apstrādē, kāarī sniegs nozīmīgas priekšrocības Alpine produktiem.

Jaunais Alpine uzņēmums apvieno trīs zīmolus. Katramno tiem ir savas priekšrocības un savas izcilības jomas, un tagad tās tiekapvienotas vienā unikālā un autonomā uzņēmumā. Mūsu pieredze, ko esam ieguvuširūpnīcā Djepē un mūsu F1 un Renault Sport inženieru komandas izcilība nepaliksnepamanīta 100% elektroauto un tehnoloģiski augstvērtīgu auto gammā, tādējādiierakstot Alpine vārdu nākotnē. Mēs brauksim pa sacīkšu trasēm un pa ceļiem,mēs būsim autentiski un tehnoloģiski attīstīti, satriecoši un kaislīgi,”uzsver Lorāns Rosi (Laurent Rossi), Alpine izpilddirektors.

Sacensību turpinājums

Alpine un Renault ir sena sacīkšu vēsture ar panākumiemdažādās kategorijās, vai tā būta Formula 1, rallijs vai Endurance sacīkstes.Sacensības ir Alpine ambiciozo plānu pirmajā vietā, tāpat kā F1 ir patinozīmīgākā daļa zīmola autosporta sacensību stratēģijā.

Sākot ar 2021. gadu, Alpine F1 komanda sacentīsies arpašiem prestižākajiem autorūpniecības zīmoliem un iekļūs ekskluzīvā rūpnīcaskomandu klubā.

"Spēcīgas un specifiskas identitātes piešķiršanane tikai Formula 1 komandai, bet arī visai Alpine autosporta programmai iriespēja pieradīt, uz ko esam spējīgi. Autosports ir mūsu procesu centrā, tāpēcgalveno nozīmi esam piešķīruši grafiskajai identitātei. Prezentētais izskats irpirmā Alpine F1 komandas jaunās grafiskās identitātes izpausme. Daži nostrukturālajiem grafiskajiem elementiem paliks sacīkšu stilā, bet citi tiksnomainīti. Trīskrāsu grafikas sistēmā esošā “lielizmēra” Alpine emblēma irpirmais skaidri redzamais zīmola identitātes simbols sacensībās. Zilā, baltā unsarkanā krāsa kalpo kā atsauce uz Francijas un Lielbritānijas valstu karogukrāsām, kas mums ir ļoti svarīgi,” stāsta Antonijs Vilēns (Antony Villain), Alpinedizaina direktors.

Zīmols, kas paredzēts sacīkstēm

Alpine 1955. gadā nodibināja Žans Redelē (Jean Rédélé),jauns cilvēks, kura kaislība bija autosports. Viņa mīļākā braukšanas vieta –Alpi – iedvesmoja zīmola nosaukumu.

1962. gadā, kad tikko bija radīts oriģinālais A110,uzņēmums sāka uzņemt apgriezienus. Tolaik Alpine cieši sadarbojās ar Renault,jo Alpine automašīnas tirgoja Renault tirdzniecības vietās. Septiņdesmito gadusākumā Alpine iekaroja rallija auto eliti. 1971. gadā Alpine aizņēma visu godapjedestālu slavenajā Montekarlo rallijā, un šo panākumu atkārtoja arī 1973.gadā, kad uzņēmums ieguva arī pirmo Pasaules rallija čempionāta ražotājuuzvarētāja titulu.

Vienlaikus pieauga Alpine sērijveida auto tirdzniecība. Tāpēczīmols nolēma šīm mašīnām Djepē uzbūvēt savu ražotni, kas sāka darboties 1969.gadā. Tieši šajā ražotnē tiek ražota mūsdienu A110. 1971. gadā, divus gaduspirms Alpine zīmolu iegādājās Groupe Renault, tika uzsākta A310 ražošana.

Alpine lielākie panākumi autosportā bija 1978. gadā, kadtā uzvarēja Lemānas 24 stundu izturības sacīkstēs. Septiņdesmitajos unastoņdesmitajos gados Djepē turpināja ražot novatoriskus modeļus, no kuriemīpaši jāizceļ A310 un GTA. Ražošana tika pārtraukta tikai 1995. gadā. 2017.gadā Alpine izstrādā jauno A110 modeli, kas palicis uzticīgs oriģinālā A110principiem, un izpelnījies fanu atzinību un neskaitāmas starptautiskas balvas.

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes