Preses relīze
"Vēlos pateikties Groupe Renault par uzticību, ko tā man izrādījusi daudzu gadu garumā, īpaši uzticot komandas atjaunošanas un pārmaiņu vadību. Šajos gados izveidotie sacīkšu komandas, kā arī Francijas un Anglijas filiāļu spēcīgie pamati, šī sporta veida stratēģiskā attīstība virzienā uz ekonomiski ilgtspējīgāku modeli un nesenais Alpine projekts, kas sniedz jaunu jēgas un dinamikas izjūtu – tas viss virzās pareizā virzienā. Izsaku lielu pateicību Lukam de Meo par to, ka iesaistīja mani Alpine biznesa nodaļas izveidošanā, un novēlu jaunajai vienībai daudzus jo daudzus panākumus,” pametot Groupe Renault, norādīja Sirils Abitebuls.
“Es gribu sirsnīgi pateikties Sirilam par viņa ieguldīto darbu, kas ļāva Renault F1 komandai no priekšpēdējās vietas 2016. gadā nokļūt uz pjedestāliem pagājušajā sezonā. Jau kopš 2007. gada viņa ievērojamais darbs F1 ļauj mums droši lūkoties nākotnē, un ar spēcīgu komandu un jauno Alpine F1 komandas identitāti arī šogad iegūt godalgotas vietas,” teica Luka de Meo, Groupe Renault izpilddirektors.
***
Lorāns Rosi (45 gadi), ir absolvējis ENSEEIHT un IFP skolu/ENSPM. Viņš savu karjeru sāka 2000. gadā Renault mašīnbūves nodaļā. 2009. gadā, pēc MBA grāda iegūšanas Hārvardas Biznesa skolā, viņu pieņēma darbā Boston Consulting Group, kur viņš strādāja Ņujorkas birojā kā automobiļu eksperts. 2012. gadā viņš pievienojās Google, kur bija atbildīgs par biznesa attiecību veidošanu ar svarīgākajiem klientiem automobiļu nozarē. Pēc tam, 2018. gadā, viņš atgriezās Renault un tika iecelts par Groupe Renault Stratēģijas un biznesa attīstības direktoru.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.