Preses relīze

dalīties

2020. GADA PĀRDOŠANAS REZULTĀTI PASAULĒ

Groupe Renault sasniedz CAFE mērķus – Renault zīmols kļuvis par elektroauto līderi Eiropā • Groupe Renault 2020. gada pārdošanas apjomi pasaulē Covid-19 pandēmijas kontekstā sasniedza 2 949 849 vienības, kritums par 21,3% pasaules automobiļu tirgū, kurš samazinājies par 14,2%. • Groupe Renault apstiprina, ka līdz 2020. gada beigām sasniedza savus CAFE mērķus (vieglo automobiļu un vieglo kravas automobiļu segmentā). • Pēc 2020. gada pirmā pusgada, kad pandēmija un ar to saistītie preventīvie pasākumi nopietni ietekmēja Grupas galvenos tirgus, gada otrās puses dati liecina, ka Grupas pārdošanas apjomi Eiropā saglabājušies stabilā līmenī. • Eiropas elektromobiļu tirgū Renault zīmols divkāršoja pārdošanas apjomus un ar 115 888 pārdotiem elektriskajiem transportlīdzekļiem apstiprināja savu vadošo pozīciju. Pārdotākais elektroauto ir ZOE – pieaugums par 114% ar 100 657 pārdotām vienībām. • 2020. gada decembra beigās pasūtījumu skaits Eiropā, salīdzinot ar 2019. gadu, pieauga par 14%, kas daļēji ir saistīts ar jauno E-TECH hibrīdu un spraudņa (Plug-in) tipa hibrīdu piedāvājumu. Turklāt, kā liecina aplēses, krājumi no 2019. gada samazinājās par aptuveni 20%. • 2020. gadā Groupe Renault guvusi panākumus visrentablākajos pārdošanas kanālos, Renault zīmolam palielinot savu daļu Eiropas mazumtirdzniecības tirgū gandrīz par vienu procentpunktu. • 2021. gadā Grupa turpinās uz peļņu vērstu pārdošanas politiku, pilnībā īstenojot Renaulution stratēģisko plānu, kurš tiks prezentēts 2021. gada 14. janvārī.

Groupe Renault mērķis ir pilnībā mainīt savu sniegumu. Tagad mēs koncentrēsimies uz rentabilitāti, nevis pārdošanas apjomiem, ar mērķi paaugstināt peļņu par pārdotu vienību katrā no mūsu tirgiem. Pirmie rezultāti bija redzami jau 2020. gada otrajā pusē, it īpaši Eiropā, kur Renault zīmols gūst panākumus visrentablākajos pārdošanas kanālos un nostiprina vadošo pozīciju elektroauto segmentā,” norāda Luka de Meo, Groupe Renault izpilddirektors.


Pandēmija spēcīgi ietekmēja mūsu pārdošanas aktivitātes pirmajā pusgadā. Grupa spēja atrisināt šo situāciju, pateicoties visu tās darbinieku mobilizācijai. Gada otrajā pusē elektroauto un hibrīdi sasniedza labus rādītājus. Mēs uzsāksim 2021. gadu ar lielāku pasūtījumu skaitu nekā 2019. gadā, mazākiem krājumiem un izdevīgāku cenu pozicionēšanu visā klāstā,” uzsvēra Deniss le Vots, Groupe Renault Pārdošanas nodaļas vecākais viceprezidents.


Groupe Renault pārdošanas apjomi Covid-19 pandēmijas kontekstā samazinājās par 21,3% līdz 2 949 849 vienībām laikā, kad tirgus saruka par 14,2%. Grupas pārdošanas apjomu kritums galvenokārt bija saistīts ar liela riska darījumiem valstīs, kurās tika ieviesti stingri ierobežojumi un pārtrauktas pārdošanas aktivitātes otrajā ceturksnī, kā arī palēnināšanos 4. ceturksnī, jo īpaši Francijā. Turklāt Grupa īstenoja pārdošanas politiku, koncentrējoties vairāk uz rentabilitāti nekā pārdošanas apjomiem.


Elektroauto: Renault – vadošais zīmols Eiropā

Strauji augošā elektrotransporta tirgū Renault ar 115 888 pārdotiem transportlīdzekļiem apstiprināja savu līderpozīciju Eiropas elektromobiļu tirgū – pieaugums par 101,4%, salīdzinot ar 2019. gadu. Pārdotākais elektroauto ir ZOE – pieaugums par 114% ar 100 657 pārdotām vienībām. Elektrisko vieglo kravas automobiļu segmentā pārdotākais modelis bija Kangoo ZE.

2021. gadā Grupas elektromobiļu klāstu papildinās arī Renault Twingo Electric un Dacia Spring.


Papildus elektriskajam klāstam (BEV) Renault kopš pagājušās vasaras piedāvā E-TECH hibrīdus un spraudņa (Plug-in) tipa hibrīdus visos savos pārdotākajos modeļos (Clio, Captur un Megane Estate). Tādējādi zīmols nostiprina savu pozīciju hibrīdu un spraudņa tipa hibrīdu tirgū ar vairāk nekā 30 000 pārdotām vienībām Eiropā, kas veido 25% no šo transportlīdzekļu pasūtījumu kopējā apjoma.

2021. gada pirmajā pusē E-TECH klāsts tiks papildināts ar Renault Arkana E-TECH, Captur E-TECH hibrīdiem un Megane Sedan E-TECH Plug-in tipa hibrīdu.


Eiropas tirgus

Kopējais Grupas pārdošanas apjoms samazinājās par 25,8% līdz 1 443 917 vienībām laikā, kad tirgus saruka par 23,6%.

Pateicoties veiksmīgai B segmenta modeļu (Clio, Captur un ZOE) atjaunošanai un E-TECH klāsta ieviešanai, Renault zīmols par 0,1 procentpunktu palielināja savu tirgus daļu, sasniedzot 7,7% atzīmi.

Clio ar pārdotām 227 079 vienībām ir pārdotākais transportlīdzeklis savā kategorijā Eiropā. Tādējādi Renault ir izdevies gandrīz par vienu procentpunktu palielināt pārdošanas īpatsvaru mazumtirdzniecības tirgū.

Dacia zīmols ar pārdotiem 385 674 transportlīdzekļiem piedzīvoja pārdošanas apjomu kritumu par 31,7%. Sandero jau ceturto gadu pēc kārtas turpina būt pārdotākais transportlīdzeklis mazumtirdzniecības tirgū. Kopš 2020. gada beigām ir pieejami divi no zīmola vēsturiskajiem modeļiem – jaunais Sandero un jaunais Sandero Stepway.

Dacia jaunie divdegvielu un sašķidrinātās gāzes dzinēji, kas tiek piedāvāti lielākajā daļā modeļu ar nosaukumu ECO-G, veido vairāk nekā 25% no Dacia transportlīdzekļu pārdošanas apjomiem Eiropā.


Ārpus Eiropas Grupas pārdošanas apjomi samazinājās par 16,5 % – galvenokārt tādēļ, ka Brazīlijā pārdošanas apjomi samazinājās par 45%, jo notika pārorientēšanās uz rentablākajiem kanāliem.


Krievijā, kas ir Grupas otrais lielākais tirgus pēc pārdošanas apjomiem, Groupe Renault ir līderis ar 30,1% tirgus daļu, kas ir par 1,2 procentpunktiem vairāk nekā iepriekš. Pārdošanas apjomi tirgū, kurš samazinājās par 9,2 %, ir par 5,5 % zemāki.

LADA ar 21,5% tirgus daļu apstiprināja savu vadošā zīmola pozīciju Krievijas tirgū. LADA Granta un LADA Vesta joprojām ir pārdotākie transportlīdzekļi Krievijā.

Gaidot jaunā Duster laišanu tirgū 2021. gada pirmajā pusē, Renault zīmola tirgus daļa samazinājās par 0,2 procentpunktiem līdz 8%.


Indijā Grupas pārdošanas apjomi samazinājās par 9,4% tirgū, kas saruka par 18,8%. Tādējādi, pateicoties Triber panākumiem, Renault sasniedza 2,8% (+0,3 procentpunkti) tirgus daļu. 2021. gada pirmajā pusē Renault klāsts (Kwid, Duster, Triber) tiks papildināts ar pavisam jaunu apvidus auto Kiger.


Turcijā Grupa joprojām ir līderis tirgū, kurš strauji atgūstas.


Dienvidkorejā Renault Samsung Motors pārdošanas apjomi pieauga par 14,2% tirgū, kurš palielinājās par 5,5%, pateicoties 2020. gada martā izlaistā jaunā XM3 modeļa panākumiem.


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes