Preses relīze
Having become an icon in its category, the New Renault Duster reveals itself in a new light. While maintaining its legendary off-road ability, it has an increasingly assertive and robust look with a variety of exterior design options and a new metallic Atacama Orange colour.
The New Renault Duster features a more assertive, modernized design: sculpted surfaces, new grille and new LED daytime running lights. Its profile with a high beltline reinforces the impression of robustness and its new, more sloping windscreen gives a more dynamic look and improved visibility.
Finally, the New Renault Duster reinforces its SUV character with its embossed wheel arches underlined by additional extenders and side mouldings at the fender level.
In its eight years of existence on the Russian market, the Renault Duster has already won over more than 440,000 fans thanks to its qualities as an adventurer perfectly adapted to the weather and road conditions. Following in the footsteps of its predecessor, the New Renault Duster intends to continue this saga.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.