Preses relīze
Pirmā paaudze1991-2003
Viss sākās ar pirmās paaudzes Scenic, kuru pasaule ieraudzīja koncepta auto formā 1991. gada Frankfurtes autošovā. Tomēr pagāja pieci gadi līdz ģimeņu un citu braukt gribētāju rīcībā nonāca jaunais, kompaktais minivenu pārstāvis. Kas interesanti, šo nosaukumu konceptauto ieguva nevis tādēļ, ka tā labāk skan, bet gan saīsinot terminu: ”Safety Concept Embodied in a New Innovative Car”. Vadītāja un pasažieru augsta sēdpozīcija, aktīvās un pasīvās drošības sistēmas, otrreiz pārstrādājami materiāli – tas viss garantēja to, ka 1997. gadā Scenic tika atzīts par Eiropas gada auto.
Scenic otrā paaudze 2003-2009
Nākamais modelis bija vienīgais minivens segmentā, kurš spēja piedāvāt trīs dažādas versijas: vienu īso, 4.3m ar piecām sēdvietām, un divas garās- 4.5m ar piecām un septiņām sēdvietām. Ceļošanas komforts bija atslēgas vārds, tāpēc auto tika aprīkots ar virkni tam laikam moderno tehnoloģiju - parkošanās asistentu, Bi-ksenona gaismām, riepu spiediena kontroli, kruīza kontroli. Šis auto bija laika un iespēju vēstnesis!
Trešā paaudze 2009-2016
Patērētāji ar jauno modeli tika iepazīstināti 2009. gada Ženēvas autošova laikā. Laiki mainījās un bija jāspēj pielāgoties patērētāju vajadzībām. Jaunie Scenic un Grand Scenic sniedza papildu komfortu pasažieru kājām un labāku redzamību auto priekšpusē. Bija iespējams nolocīt visus pasažieru sēdekļus, iegūstot plakanu virsmu un milzum daudz iespējas dažādu lietu pārvadāšanai. Šis Scenic bija funkcionālāks un stilīgāks. Protams drošības jautājums netika aizmirsts nevienā brīdī - EuroNCAP testos tika iegūtas maksimālās 5 zvaigznes.
Atpakaļ nākotnē – ceturtā paaudze 2017…
Turpinot priekšgājēju iesākto, Renault nav aizmirsis savas stiprās puses, kas ir ne tikai franču dizains, bet arī komforts, inovācijas un drošība. Šis ir pasaulē pirmais auto modelis savā segmentā, kura standarta komplektācijā ietilpst 20 collu riteņi. Virsbūve ietonēta divos toņos un harmoniskā interjera apdare pasvītro šī auto moderno raksturu. Automašīnas iekšiene ir īpaši funkcionāla, automātiski nolokāmi sēdekļi, iegūstot plakanu bagāžas nodalījumu lietām, ko pārvadāt. Tāpat USB uzlādes pieslēgvietas un lidmašīnas stila galdiņi aizmugurē sēdošajiem ir tikai dažas no lietām, kuras ģimenes izbraucienam būs svarīgas.
Renault Scenic galvenā dizainere Agneta Dalgrēna ar lepnumu atzīst, ka izdevies mainīt tradicionālo šīs klases auto dizainu: ”Būt tēvam vai mātei bērniem, nenozīmē, ka nevēlies pārvietoties ar seksīgu automašīnu!”
Arī jaunais Renault SCENIC ir saņēmis piecas zvaigznes Euro NCAP drošības novērtējumā.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.