Preses relīze

dalīties

ALPINE ATGRIEŽAS A110 – kompakts un veikls franču sporta auto

Vienu gadu pēc izstāžu modeļa Alpine Vision prezentācijas Ženēvas auto izstādē atklāts ražošanas sērijas auto – jaunais Alpine A110. Apvienojot klasiskos Alpine principus – viegls svars, ātrums un veiktspēja – šis divvietīgais sporta kupejas auto ar dzinēju vidusdaļā ir īsts sava priekšteča – leģendārā A110 Berlinette – idejiskais mantinieks. Jauno auto būvēs Alpine rūpnīcā Djepē, Francijā, un pirmie modeļi pie pircējiem kontinentālajā Eiropā nonāks 2017. gada nogalē. Lielbritānijā un Japānā jaunās automašīnas pārdošanā parādīsies 2018. gadā. Alpine ir atgriezies, lai ieņemtu savu vietu sporta auto segmentā ar vienu vienīgu nelokāmu solījumu: baudu braukt.

AUTOMAŠĪNA, KAS RADĪTA VEIKLĪBAI

kompakts un viegls sporta auto


A110 modeļa alumīnija platforma un korpuss ir projektēti tā, lai radītu ārkārtīgi stingru un izturīgu, tomēr tajā pašā laikā vieglu spēkrata uzbūvi.

A110 ir ārkārtīgi viegls auto. Tā pašmasa ir tikai 1080 kg (izņemot izvēles elementus). Kompaktais izmērs (garums – 4178 mm, platums – 1798 mm un augstums – 1252 mm), optimālais svara sadalījums (44% priekšā / 56% aizmugurē) un piezemēts smaguma centrs kalpo veiklībai, turklāt šis auto ir īpaši piemērots braukšanai pa līkumotiem kalnu ceļiem, ar ko Alpine iemantoja slavu tālajos 1960. un 1970. gados.

Alpine automašīnas masa arī ir koncentrēta ap spēkrata centru, degvielas tvertne atrodas aiz priekšējās ass, bet motors – aizmugurējās ass priekšā, un šī konstrukcija ļauj vadītājam justies burtiski vienotam ar auto.


Lielisks jaudas un svara apvienojums

A110 ir aprīkots ar jaunu 1,8 litru četru cilindru turbopūtes dzinēju, ko izstrādājusi Renault-Nissan alianse. Inženieri kopā ar sporta auto speciālistiem no Renault Sport ir pielāgojuši šo dzinēju Alpine vajadzībām, aprīkojot ar īpašu gaisa ieplūdi, turbokompresoru, izplūdes sistēmu un citiem elementiem. Dzinējs spēj attīstīt maksimālo jaudu 185kW / 252 Zsp un maksimālo griezes momentu 320 Nm. Kopā ar mazo pašmasu, kas ir tikai 1080 kg, A110 raksturo izcila jaudas un svara attiecība: 4,3 kg / Zsp (233 Zsp/t), kas dod iespēju sasniegt paātrinājumu līdz 100 km/h tikvien kā 4,5 sekundēs.

Dzinējs nāk komplektācijā ar Getrag 7 pārnesumu slapjā divsajūga (DCT) ātrumkārbu, un pārnesumskaitļi izstrādāti īpaši Alpine automašīnai, lai nodrošinātu optimālu veiktspēju visos apstākļos.

Ar tādiem papildinājumiem kā intensīva šķidrumu dinamiskā simulācija, vieglums, vienas izejas aktīvā sporta izpūtēja sistēma A110 auto ir radīts lieliskai veiktspējai un izcilai kvalitātei.

A110 piedāvā trīs braukšanas režīmus (normāls, sporta, trases) ar atšķirīgiem dzinēja un ātrumkārbas iestatījumiem, stūres, ESC kontroles sistēmas, izpūtēja skaņas un vadītāja displeja pielāgojumiem atbilstoši braukšanas apstākļiem (un vadītāja noskaņojumam).


RALLIJU IEDVESMOTA AERODINAMIKA

Sacīkšu cienīgais auto ir izmēģināts un pārbaudīts vēja tunelī.

Lai izstrādātu optimālu aerodinamikas koncepciju jaunajam modelim A110, Alpine inženieri plūdenu līniju un izcilas veiktspējas piemēru meklējumos pievērsās pasaules sacīkšu spēkratiem un supermašīnām. Līdz ar to A110 ir auto ar pilnīgi līdzenu grīdu un funkcionālu difuzoru zem aizmugurējā bufera apvieno mazu pretestību un spēcīgu piezemējumu.

Turklāt A110 spēj sasniegt maksimālo ātrumu 250 km/h un vienlaikus saglabāt vienmērīgu gaitu bez nepieciešamības pēc aizmugurējā spoilera.

Gaisa ieplūdes atveres priekšējā buferī ar “gaisa aizkara” tehnoloģiju pie priekšējo riteņu arkām uzlabo gaisa plūsmu gar priekšējiem riteņiem un mazina pretestību.

A110 Cx vērtība ir tikai 0,32, un šis ir viens no zemākajiem rādītājiem sporta automašīnu segmentā.


Mūsdienīgs dizains ar uzticību saknēm

A110 ir ļoti moderna, tomēr uzreiz atpazīstama Alpine markas automašīna. Mūsdienīga dizaina valoda, materiāli un tehnoloģija tajā veiksmīgi apvienoti ar izmēru, formu un profilu, kas bija raksturīga leģendārajam oriģinālam – A110 Berlinette.

Priekšgals, četras neatkarīgas full LED dienas gaitas gaismas un priekšējā pārsega centra līnijas skaidri norāda uz Alpine gēniem.

Sānu profils apliecina uzbūves efektivitāti – virsbūves apvalks cieši apvij tehniskos komponentus ar mērķi samazināt emisijas un palielināt veiktspēju.

Aizmugurē "X" formas LED lukturi ar dinamiskiem pagriezienu rādītājiem piešķir automobilim izteikti modernu izskatu, savukārt ieslīpā, noapaļotā aizmugure atgādina Alpine vēsturiskos modeļus.

Mazā un vieglā A110 automobiļa salons sagaida ar ērtu vadītāja pozīciju, augstākās kvalitātes apdares materiāliem (maiga dabīga āda, alumīnija detaļas, oglekļa šķiedras), kas vadītājam un pasažierim liks justies ļoti patīkami.


VEIKTSPĒJA UN KOMFORTS IK DIENU

A110 automobiļa vieglais svars apvienojumā ar dubultām šķērssvirām priekšā un aizmugurē nodrošina reti sastopamu kombināciju – izcilu vadāmību un veiktspēju vienlaikus ar lielisku braukšanas komfortu un ērtu izmantošanu ikdienā.

Ir padomāts par ērtu iekāpšanu un izkāpšanu. Vadītāja un pasažiera vieta ir piemērota (gandrīz) jebkurām formām un izmēriem.

Īsāk sakot, ar A110 vienlīdz ērta sajūta ir kā dienas braucienos, tā trasē.


LABĀKAIS NO LABĀKĀ

Radot A110, inženieri un dizaineri izmeklēja tikai labākos piegādātājus, lai nodrošinātu jaunā automobiļa izcilu tehnisku un dizainisku izpildījumu. Daži piemēri:

-Brembo izstrādāja A110 alumīnija bremžu suportus. Aizmugurējā bremžu sistēma, kas ir specifiska tieši Alpine, ir aprīkota ar integrētu stāvbremzes aktuatoru. Šāda sistēma ir pasaulē pirmā un ļauj ietaupīt 2,5 kg.

-Otto Fuchs apgādāja A110 ar 18 collu vieglmetāla diskiem, kas vēl vairāk atviegloja svaru, turklāt kalpo arī skaistam izskatam.

-Sabelt ir izstrādājis viengabala iekļaujošos sēdekļus, kas katrs sver tikai 13,1 kg bez kompromisa attiecībā uz komfortu.

A110 Première Édition MODEĻA SPECIFIKĀCIJA

Alpine A110 Première Édition automobiļi saražoti ierobežotā skaitā – tādu būs tikai 1955 eksemplāri, kas ir atsauce uz Alpine dzimšanas gadu, jo tieši 1955. gadā Žans Redelē laidis klajā pirmo Alpine.

Première Édition modeļiem ir bagātīgs aprīkojums, kurā ietilpst:

●Alpine raksturīgi zilā, piesātināti melnā vai baltā krāsa

●18 collu Otto Fuchs kalti vieglmetāla diski ar matētu melnu dizainu un apdari, kas ir specifiska Première Édition automobiļiem

●Trīs braukšanas režīmi ar atšķirīgiem iestatījumiem – normāls, sporta, trases

●Sportiska bremžu sistēma ar suportiem un integrētu stāvbremzi un divu materiālu bremžu diskiem ar alumīnija rumbu

●Aktīvs viegls sporta izpūtējs

●Speciāli pielāgota Focal audiosistēma

●Oglekļa šķiedras interjera dizaina akcenti

●Alumīnija pedāļi

●Sabelt viengabala sporta sēdekļi ar gludas, dabiskas augstas kvalitātes ādas apdari

●Trīskrāsu emblēma iekšpusē un ārpusē

●.. un " Première Édition” plāksnīte ar numuru uz viduskonsoles.

2018. gadā, pēc tam, kad Première Édition modeļu ražošana būs pabeigta, A110 tiks piedāvāti ar dažādiem apdares līmeņiem un personalizēšanas iespējām.


A110 Première Édition CENA

Alpine provizoriskās cenas Première Édition modeļiem ir šādas:

●58 500 eiro (PVN iekļauts) Francijā

●64 000 Šveices franku (ar PVN) Šveicē

Gala cenas tiks apstiprinātas līdz ar pirmajiem pasūtījumiem 2017. gada vidū.


A110 Première Édition PIEEJAMĪBA

Pieteikšanās uz A110 Première Édition rezervāciju sākās 2016. gada decembrī, izmantojot speciālu Alpine viedtālruņu aplikāciju. Visas A110 automašīnas ar stūri kreisajā pusē tika rezervētas piecās dienās.

Neliels skaits automobiļu ar stūri labajā pusē atlicis Lielbritānijas tirgum (piegādes plānots sākt 2018. gadā), bet rezervācijas Japānas tirgū sāksies tuvākajās nedēļās.

Alpine aplikācijā joprojām var pieteikties A110 parastajam modelim, kuri kļūs pieejami no 2018. gada, kad visi A110 Première Édition būs nonākuši pie īpašniekiem.


RADĪTS UN BŪVĒTS FRANCIJĀ

Alpine A110 ir radīts un būvēts Francijā, Renault grupas tehnoloģiju centrā Gijankūrā un Renault Sport mašīnbūves centrā Lezulisā.

Visas A110 automašīnas tiks ražotas Alpine rūpnīcā Djepē – leģendārā spēkrata vēsturiskajās un idejiskajās mājās.

Djepes rūpnīcu 1969. gadā cēlis Žans Redelē, un kopš tā laika šeit tapuši visu Alpine paaudžu modeļi. Kad 1990. gados Alpine ražošana apstājās, šajā rūpnīcā sāka būvēt Renault Sport un citus Renault grupas nišas modeļus, piemēram, Clio V6, Espace un patlaban – Clio RS. Djepes rūpnīcā top arī daudzi Renault klientu ralliju automobiļi, tādi kā Formula Renault 2.0.

Djepes pieredzējušo speciālistu komandai ir visas vajadzīgās zināšanas un prasmes, lai uzbūvētu izcilu sporta auto. Ražotnē ir pabeigts daudzu miljonu investīciju projekts, kas ietver augsta līmeņa automatizētu jaunu korpusa montāžas iekārtu, kas paredzēta tieši A110 būvei.


ALPINE dīleru tīkls

Jaunās Alpine A110 piegādes sāksies 2017. gada nogalē šādās valstīs:

●Austrija

●Beļģija

●Francija

●Vācija

●Itālija

●Luksemburga

●Nīderlande

●Polija

●Portugāle

●Spānija

●Šveice


Piegādes Lielbritānijā un Japānā paredzēts sākt 2018. gadā.

Pirms gaidāmajām A110 piegādēm durvis vērs ap 60 specializēti autosaloni, ko vadīs atlasīti dīleri no labākajiem Renault grupas esošajiem partneriem. Klientu rīcībā būs speciāli apmācīti Alpine konsultanti, kuri būs tikpat zinoši un kaislīgi Alpine cienītāji, kā viņu klienti. Pirmais Alpine salons durvis vērs marta beigās Parīzes piepilsētā Buloņā-Bijankūrā, Francijā.


ALPINE svarīgākie gadi

1955. gads. «Société des Automobiles Alpine» dibināšana. Tiek laists klajā A106

1962. gads. Alpine A110

1971. gads. Pirmā uzvara Montekarlo rallijā

1973. gads. Alpine gūst uzvaru Starptautiskajā čempionātā ražotājiem (Groupe Renault)

1976. gads. Alpine A310 V6

1978. gads. Alpine uzvara Lemānas sacīkstēs

1985. gads. Alpine GTA

1991. gads. Alpine A610

1995. gads. Alpine ražošana tiek pārtraukta

2012. gads. Paziņojums par jauna Alpine auto projektu

2015. gads. Alpine Célébration prezentācija Lemānā

2016. gads. Paziņojums par Alpine ražošanas atsākšanu un Alpine Vision prezentācija


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes