Preses relīze
Iespaidojoties no tā, ka pēdējā mēnesī tika sasniegts pārdošanas rekords 2016. gadā, Dacia paziņo par jauno Logan MCV Outdoor, kas savu pirmizrādi piedzīvos Ženēvas auto izstādē. Modelis sniegs jaunu segmentu zīmola Dacia klientiem.
"Pavadīts ļoti veiksmīgs 2016. gads, nemaz nerunājot par visiem jaunajiem produktiem pēdējos mēnešos un rekord augstajiem pārdošanas apmēriem, Dacia liek pamatus, lai nodrošinātu šo tendenču turpināšanos nākotnē. Izturīgais jaunais Logan MCV ir izdevīga automašīna, kas nodrošina rekordlielu salona telpu, par zemu cenu. Vien 12 gadu laikā Dacia izveidojuši savu tirgus nišu ar vairāk kā 4 miljoniem pircēju visā pasaulē un unikālu Facebook sekotāju lapu, kuras popularitāte tuvojās šim pašam skaitlim" stāsta Jean- Christophe Kugler EVP, Renault grupas Eiropas reģiona priekšsēdētājs.
Dacia ļoti populāro krossoveru-iedvesmoto sēriju papildina jaunā modeļa Logan MCV Outdoor pievienošana. Tam piemīt moderns stils ar visiem jaunākajiem atjauninājumiem kopš 2016. gada nogales. Mašīnas piedzīvojumu meklētāja garu akcentē klīrensa paaugstināšana par 50mm, priekšējā un aizmugurējā aizsarg panna, Duster stila režģis, sānu apakšējās virsbūves daļas aizsardzības moldings un īpašs salona iekārtojums.
Outdoor raksturojami ar funkcionalitāti, kas pamanāma arī Logan MCV - apjomīgs salons un
ļoti ietilpīgs bagāžnieks.
Ženēvas auto izstādē tiks atklāta arī visu Stepway modeļu limited-edition versija, tai skaitā Sandero, Dokker, Lodgy un tagad arī Logan MCV, kā arī Duster (šai limited-edition versijai būs atšķirīgs nosaukums katrā tirgū). Limited-edition versijai būs divas ekskluzīvas virsbūves krāsās - Islande Grey, kas pieejama visos modeļos, un Ochre Orange - unikāla Sandero Outdoor modelim. Citas funkcijas ietver ekskluzīvu polsterējumu ar materiālu kombinācijām un jaunas riepas, kā arī vara krāsas akcentus vidus konsoles līstītēm un apgaisotājam, apšūtu grīdas paklāju un jaunu apdari.
Jaunie produkti dos svaigu impulsu, lai pastiprinātu zīmola veiksmes inerci, kas radīja rekordlielu pārdošanas apjomu 2016. gadā, kad Dacia pārdeva 584,219 automašīnas 44 aktīvajās valstīs, panākot 6% pārdošanas pieaugumu. Dacia zīmola pārdošanas apjomi auga katrā reģionā un 28 zīmola tirgos tika sasniegts rekords tirgus daļu apjomā vai pārdošanā.
Tuvākam ieskatam pievienojaties Dacia Ženēvas auto izstādē no 7. marta (izstāde publikai durvis vērs 9. martā). Tajā būs pieejami Dacia pārstāvji.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.