Preses relīze

dalīties

2016. GADA VISPASAULES PĀRDOŠANAS REZULTĀTI

• 2016. gadā Renault uzrādījis rekordlielu pārdošanas apjoma pieaugumu - par 374,000 vienībām (13.3%) - līdz 3.18 miljoniem pārdotu transportlīdzekļu. • 2016. gadā Renault uzstādījis rekordu, kļūstot par lielāko franču zīmolu pasaulē, kā arī Dacia un Renault Samsung Motors uzrādījuši apjoma pieaugumu par 38.8%. • Tirgus daļas pieaugušas visos reģionos: Renault zīmols otrais Eiropā, kamēr autobūvē alianse ieņem otro vietu. • Neatlaidīgas ambīcijas rezultātiem 2017. gadā līdz ar jauno produktu klāstu, jaunievedumiem un starptautisku attīstību.

VISĀ PASAULĒ REKORDLIELI PĀRDOŠANAS APJOMI


Saskaņā ar plāna “Drive the Change” iniciatīvu, jau ceturto gadu pārdošanas apjomi palielinās, padarot Renault grupu par vadošo Francijas autobūves kompāniju pasaulē, līdz ar 3,182,625 reģistrētiem transportlīdzekļiem 2016. gadā.

Renault grupas vispasaules vieglo automašīnu un vieglo komerctransportlīdzekļu pārdošanas apjomi palielinājušies par 13.3% 2016. gadā, salīdzinot ar 4.6% visā tirgū. Grupas daļa no visas pasaules autobūves tirgus ir 3.5% (par 0.3 punktiem vairāk kā 2015. gadā). Gan Renault, gan Dacia zīmoliem piedzīvoti rekordlieli pārdošanas rādītāji. Renault saglabā savu pozīciju kā pasaulē vadošais Francijas zīmols. Renault Samsung Motors pārdošanas apjomi pieauguši par 38.8%.

Grupa ir bijusi ieguvēja no Eiropas autobūves tirgus aktīvajiem apstākļiem (pieaugums par 7% kopš 2015. gada) līdz ar reģistrāciju skaitu, kas palielinājies līdz 11.8% (1,805,290 vienību), kas ir 10.6% liela tirgus daļa.

Ārpus Eiropas, Renault grupai ir rekordlieli pārdošanas apjomi 2016. gadā līdz ar 15.3% kāpumu kopš 2015. gada, tikmēr 5.2% kāpums visā tirgū. Pārdošanas apjomi un tirgus daļas palielinājušās visos reģionos.

“2016. gadā esam pārdevuši 3.18 miljonus transportlīdzekļu visā pasaulē, līdz ar to iegūstot jaunu pārdošanas rekordu. Mūsu stratēģija atjaunot produktu klāstu un ģeorgrāfiskā izplešanās, ko veicam jau vairākus gadus, ir nesusi augļus. Tas ļauj Renault grupai ievērojami progresēt gan apjoma, gan tirgus daļas lieluma ziņā.” atzīmē Tjerī Koskas, izpildkomitejas loceklis un grupas tirdzniecības un mārketinga daļas direktors.


RENAULT KĀ OTRAIS ZĪMOLS EIROPĀ


Eiropā Renault grupas tirgus daļa (pasažieru automobiļi un vieglie komerctransportlīdzekļi) palielinājusies par 0.5 punktiem uz 10.6%. Reģistrēto mašīnu skaits ir 1,805,290- kopējais apjoms cēlies par 11.8%. Pārdošanas rezultāti palielinājušies visās reģiona valstīs.

Renault pārdošanas apjomi atkal palielinājušies, līdz ar to kļūstot par otro lielāko autobūves zīmolu Eiropā. Līdz ar 1,390,280 reģistrētiem transportlīdzekļiem (pieaugums par 12.1% kopš 2015. gada), Renault tirgus daļa pieaugusi par 0.4 punktiem kopš 2015. gada, sasniedzot 8.1%.

Pasažieru automobiļu sektorā Renault grupas tirgus daļa pieaugusi vairāk, kā jebkurai citai kompānijai Eiropā – par 0.4 punktiem. Tas galvenokārt izskaidrojams ar veiksmīgo produktu klāsta atjaunošanas programmu (tajā skaitā Espace, Talisman un Megane). Jaunajam Scenic automobilim tirgū ir labs starts līdz ar vairāk kā 19,000 pasūtījumiem tirgū tā pirmajā ceturksnī.

Renault saglabāja savu līdera pozīciju B-segmenta pilsētas automobiļu sektorā, pateicoties Clio un Captur modeļiem, kas ir vadībā savā sektorā ar 215,670 vienībām.

Eiropas vieglo komerctransportlīdzekļu tirgū Renault grupas pārdošanas apjomi pieauga par 9.9% (296,187 automobiļi), kas ir 14.8% tirgus daļas.

Pēc 11 Eiropas tirgū pavadītiem gadiem, Dacia pārdošanas apjomi atkal palielinājās 2016. gadā (par 10.8%) ar rekordu - 415,010 reģistrētas automašīnas.

Renault grupa saglabā līdera pozīcijas Eiropas elektrisko transportlīdzekļu tirgū. Pārdošanas apjomi palielinājušies par 11 % ar 25,648 vienībām (izņemot Twizy). ZOE ir vadībā elektrisko pasažieru automobiļu vidū ar 21,735 reģistrācijām (pieaugums par 16%) un Kangoo Z.E. elektrisko vieglo komerctransportlīdzekļu tirgū ar pārdotiem 3,901 automobiļiem.

Francijā Renault grupa sasniegusi vislabākos pārdošanas rezultātus piecu gadu laikā. Renault grupa ir palielinājusi savu pārsvaru pār citiem ražotājiem kā Francijas vadošais automobiļu zīmols ar 22.3% pasažieru automobiļu un vieglo komerctransportlīdzekļu tirgus daļu, kamēr Dacia pārdošanas rezultāti sasniedza rekordu ar 112,000 vienībām, ierindojoties ceturtajā vietā privātpersonu automobiļu grupā.


STARPTAUTISKĀ IZAUGSME


Par spīti nevienlīdzīgai ekonomiskajai situācijai pasaulē, Renault grupa ir nostiprinājusi savas pozīcijas, lai tās tirgus daļas pieaugtu visos reģionos. Tās produktu klāsta atjaunošanas programma ir izrādījusies auglīga ar Kwid Indijā, QM6 un SM6 Korejā, Kaptur Krievijā, Koleos Ķīnā, Megane Sedan Turcijā un Oroch Latīņamerikā.

Āfrikā / Tuvo Austrumu / Indijas reģionā Renault grupas automobiļu reģistrāciju skaits palielinājies par 36.4%, tirgus daļai sasniedzot 6.2% (par 1.7 punktiem vairāk).

Indijā Renault grupa saglabājusi savu pozīciju kā visvairāk pirktais Eiropas autobūves zīmols, pārdošanas apjomiem palielinoties par 145.6%. Kwid automobiļu reģistrāciju skaits bija 105,745. Indijas daļa pacēlusies par piecām vietām, kļūstot par grupas astoto lielāko tigu pasaulē.

Irānā pārdošanas apjomi pieauguši par 110.7%, Renault grupai iegūstot 8.4% tirgus daļas, kas ir par 3.7 punktiem vairāk kopš 2015. gada. Grupa ir atguvusi savu pozīciju kā galvenais dalībniekas Irānas tirgū, dubultojot savu tirgus daļu viena gada laikā, pateicoties veiksmīgajam Tondar un Sandero sniegumam.

Ziemeļāfrikā Renault grupai pieder 38.5% no tirgus, kas ir par 4.9 punktiem vairāk. Alžīrijā tās tirgus daļa sasniedza rekordu - 51.3% 2016. gadā (plus 15.7 punkti), kas iegūti no vietējā ražojuma Symbol. Marokā, kur Dacia un Renault ieņem attiecīgi pirmo un otro vietu, Renault reģistrāciju skaits palielinājies par 22.5%, ar rekordlieliem pārdošanas rezultātiem, iegūstot 37.8% lielu tirgus daļu.

Eirāzijas reģionā reģistrāciju skaits palielinājies par 2.3%, par spīti tirgus sarukšanai par 6.3%. Tirgus daļa attiecīgi palielinājusies par 1.1 punktu uz 13.0%, galvenokārt pateicoties lieliskiem pārdošanas rezultātiem Turcijā (pieagums par 4.4%). Jaunajam Megane Sedan bija labs starts līdz ar 13,200 pasūtījumiem jau pirmo divu mēnešu laikā.

Pārdošanas apjomu pieaugums lielākajā daļā reģiona valstīs kompensēja ekonomiskās krīzes situāciju Krievijā, kur tirgus kritās par 10.8%. Renault spēja noturēt lejupslīdi līdz 2.6%, sasniedzot 8.2% lielu tirgus daļu, kas ir pieaugums par 0.7%, galvenokārt pateicoties savam Kaptur modelim, kura 14,600 vienības pārdotas kopš jūnija, kad tas tika izlaists.


Amerikas reģionos Renault grupas pārdošanas apjomi palielinājās par 0.1% spītējot 4.1% lielajai tirgus sarukšanai, labi turoties pretī ekonomiskajām grūtībām ar 6.5% lielu tirgus daļu, kas ir pieaugums par 0.3 punktiem.

Brazīlijā tigus daļa pieaugusi par 0.2 punktiem līdz rekordlieliem 7.5% tirgū (pateicoties Duster Oroch pārdošanas rezultātiem), kas nokrities līdz 19.8%. 2017. gadā grupa plāno nopelnīt ar savu jauno SUV klāstu, kurā ietilpst Captur, Kwid un jaunais (New) Koleos, tāpat arī jaunieviestais Alaskan. Renault zīmols turpina iegūt no ieiešanas Argentīnas tirgū, kur reģistrāciju apjoms palielinājies līdz 24.8% (un par 9.1% visā tirgū). Kolumbijā pārdošanas apjomi un tirgus daļa sasniedza 21.3%.


Klusā okeāna Āzijas daļā Renault Samsung Motors pārdošanas ieņēmumi sasniedza 38.8% Dienvidkorejā, kaut tirgus samazinājās par 0.3%: tirgus daļa palielinājās par 1.7 punktiem līdz 6.2%, pateicoties veiksmīgajai SM6 un QM6 izlaišanai 2016. gadā. QM6 pasūtījumu skaits sasniedza 21,000 tikai pirmajos četros mēnešos vien.

Ķīnā, kur atkārtoti tika izlaists Kadjar (pirmais lokāli ražotais modelis Dongfeng Renault kopuzņēmumā), Renault pārdošanas apjomi palielinājās par 50.8%, tirgus pieaugums par 14.0%. Jaunā Koleos pasūtījumu skaits tuvojās 10,000 divu mēnešu laikā.


RENAULT GRUPAS 2017. GADA PROGNOZE


2017. gadā pasaules tirgus apjoms pieaugs par 1.5% līdz 2%, salīdzinot ar 2016. gadu. Eiropas tirgū sagaidāms kāpums par 2%, ar 2% kāpumu arī Francijā.

Starptautiskā līmenī paredzams, ka tigus gan Brazīlijā, gan Krievijā kļūs stabils. Tirgus Ķīnā pieaugs par 5% un Indijā par 8%.

Renault grupa turpinās iegūt no jaunā produktu klāsta Eiropā, un no dinamiska darba stila vispasaules tirgū- ar Kwid Indijā, Koleos un Kadjar Ķīnā, Kaptur Krievijā, QM6 un SM6 Dienvidkorejā, un Alaskan, kā arī SUV klāsta Latīņamerikā.

Tādējādi Renault grupa sagaida ilgtspējīgu izaugsmi pārdošanas apjomos un tirgus daļās Eiropā, kā arī starptautiskajos tirgos.


Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes