Preses relīze

dalīties

Renault Pro+ papildina elektrisko komerctransportlīdzekļu klāstu, prezentējot jauno Kangoo Z.E. and Master Z.E. visā pasaulē

Renault Pro+ ekspertu tīkls iepazīstina ar diviem jauniem elektromobiļiem: Jaunais (New) Kangoo Z.E. un Master Z.E. Jaunais Kangoo Z.E.: pēdējo sešu gadu laikā Eiropā visvairāk pārdotais mazais kravas buss ar elektromotoru tagad ir aprīkots ar jaunu bateriju, un jaunais motors palielina veicamo attālumu par vairāk nekā 50%: 270 km NEDC1 (līdz šim tikai 170 km). Tas ir vairāk nekā jebkuram citam vieglajam elektriskajam kravas auto šobrīd tirgū. Master Z.E.: šis automobilis tuvākajā nākotnē pierādīs Renault, Eiropas līdera elektromobiļos, kompetenci vieglo komerctransportu segmentā, tajā pašā laikā saglabājot visas kvalitātes, kuras Master padarījušas par etalonu tirgū. Renault Pro+ paplašina savu elektrisko vieglo komerctransportu (ETL) klāstu līdz četriem: Twizy Cargo (mazizmēra četrriteņu kravas transportlīdzeklis, izlaists tirgū 2014. gadā), New Commercial ZOE (radīts, balstoties uz New ZOE modeli ar 400 km diapazonu NEDC, palaists tirgū 2016. gada septembrī), New Kangoo Z.E. un Master Z.E

Ar šo unikālo klāstu, Renault Pro+ apmierina dažādās biznesa klientu vēlmes, turpina rūpēties par vidi, kā arī turpina atbalstīt šo piedāvājumu ar citiem saistītiem pakalpojumiem, kas paredzēti vieglo komerctransportlīdzekļu klientiem.


“Renault Pro+ ir Eiropas līderis elektromobiļos vieglo komerctransportu segmentā. Ar jauno Kangoo Z.E. un Master Z.E., turpina paplašināt savu profesionālajiem klientiem pielāgoto piedāvājumu, reizē attīstot ar biznesa lietotājiem saistītus pakalpojumus. Mēs esam pārliecināti, ka mūsu klientu pieredze ar nulles emisiju, kas savienojumā ar busiņiem būtiski palīdzēs uzņēmējdarbībai un uzlabos braukšanas pieredzi.

Ašvani Gupta – komerciālā transporta departamenta direktors


"Šodienas paziņojums iezīmē vēl vienu attīstības punktu Renault EV vadībā ar diviem jauniem papildinājumiem šajā līnijā, kas paplašina elektriskās mobilitātes pieejamības piekļuvi plašākam klientu lokam. Renault fokusējās uz nulles emisiju, kā nākotni un mēs skatāmies, lai sniegtu nākamās paaudzes EV risinājumus mūsu profesionālajiem klientiem." 2

Gilles Normand - elektromobiļu biznesa vienības direktors



1Nulle emisiju (Zero Emissions) braukšanas laikā (nulle CO 2 emisiju vai citu ar regulām ierobežotu atmosfēras piesārņotāju NEDC braukšanas ciklā), izņemot nodilumam pakļautās detaļas.


Divi jauni vieglie elektriskie komerctransportlīdzekļi


Kangoo Z.E.: pēdējo sešu gadu laikā Eiropā visvairāk pārdotais mazais kravas buss ar elektromotoru. Kopš tā izlaišanas 2011. gada oktobrī pārdoti vairāk nekā 25,000 modeļi. Jaunajam Kangoo Z.E. ir jauna baterija un jauns motors. Ar jauno Kangoo Z.E. var veikt attālumu 270 km NEDC (līdz šim tikai 170 km). Jaunais Kangoo Z.E. ir uzbūvēts Francijā un nonāks Eiropas tirgū 2017. gada vidū.

Smago kravas busu segmentā elektrisko transportlīdzekļu piedāvājums patlaban ir ierobežots. Ar Master Z.E., Renault Pro+ pierāda savu ekspertīzi un pozīciju kā Eiropas elektromobiļu līderis spējā piegādāt klientiem risinājumus. Master Z.E. ir uzbūvēts Francijā un parādīsies Eiropas tirgū 2017. gada beigās.


Mērķis: nulle defektu

Lai uzturētu klientu apmierinātību ilgtermiņā, Renault-Nissan alianse ražotnēs ir izvirzījusi stratēģiju, kas nepieļauj defektus. Šī stratēģija bāzēta uz alianses ražošans kārtību (Production Way), apvienotu Renault-Nissan ražošanas sitēmu, kas bāzēta uz vislabākajiem kritērijiem, kurus noteica gan Renault grupa, gan Nissan.

Ziemeļfrancijas Val de Sambre reģiona ekonomiskais līderis.

1971.gadā Société des Usines Chausson (SUC) atklātai, Maubeuge rūpnīcai sākotnēji bija divas ražošanas vienības (presēšanas darbnīca un komplektēšana). Tā kļuva par Renault filiāli 1978. gadā. 1993. gadā Renault grupa nolēma ražot Kangoo tieši šeit. Ar 2,220 darbiniekiem MCA ir lielākais privātais darbaspēka algotājs Sambre-Avesnois reģionā.

Master Z.E. : smago kravas busu etalons tagad arī ETL versijā

Master Z.E. tagad izgājis Z.E. Renault, Eiropas līdera vieglajos komerctransportlīdzekļos, ekspertīzi, tajā pašā laikā saglabājot visas īpašības, kas Master nodrošina etalona statusu smago kravas busu sektorā.

Master is smagais kravas buss ar spēcīgu un ekspresīvu dizainu, slavens ar savām dinamiskajām īpašībām (braukšanas un vadības komforts) un atpazīstams kā etalons savā segmentā (top 3 Eiropā). Tas apvieno ērtu kravas uzņemšanu ar apjomīgām kravas dimensijām, izcilu ergonomiju un augsta līmeņa aktīvo un pasīvo drošību. Master ir efektīva un droša mobila darbavieta, kuru kopš tā izlaišanas 2010. gada beigās iegādājušies vairāk nekā 475,000 klientu. Elektriskā Master versija ir domāta galvenokārt klientiem, kas nodarbojas ar preču piegādi nelielos attālumos, piemēram, pilsētās.

Uzlabots, individuāli izstrādāts piedāvājums no Renault Pro+

Neapstājoties pie sasniegtā ETL ražošanā, Renault Pro+ turpina papildināt savu klāstu, kas paredzēts biznesa klientiem:

  • Savienotie pakalpojumi kļūs arvien populārāki un pieejamāki, piemēram, «Fleet Management» vai «Predictive Maintenance»;
  • Tāpat tiks paplašināts pieejamo speciālistu tīkls ar 650 dīleru punktiem 41 valstī;
  • Dažādas pārbūves kļūst arvien variablākas, balstoties uz 400 apstiprinātu pārveidotāju tīklu 29 valstīs.

Savienotie pakalpojumi kļūst plaši pieejami

Renault grupas vieglie ETL jau tagad iekļauj plašu savienoto servisu klāstu, no kuriem nesenākie ir Z.E. Trip un Z.E. Pass (skatīt 1. daļu). 2017. gadā Renault Pro+ nāks klajā arī ar vairākiem pakalpojumiem, kas paredzēti biznesa klientiem, sākot ar diviem pakalpojumiem: «Fleet Management» un «Predictive Maintenance».

«Predictive Maintenance»

Predictive Maintenance ietver reālās informācijas sniegšanu par automobiļa stāvokli un, balstoties uz paredzamo datu analīzes sistēmu, paredz uzturēšanas procesu. Analizējot tansportlīdzekļa datus, kļūst iespējams paredzēt tā uzturēšanas problēmas un ieplānot nākotnē nepieciešamās veicamās darbības. Rezultātā uzņēmuma autoparku vadītāji var izvairīties no laika, kad transportlīdzekli neplānoti nevarētu izmantot, un iegūt maksimālo vajadzīgo auto noslodzi.

Šis savienotais pakalpojums ļauj:

  • Ieplānot uzturēšanas izmaksas, tās optimizējot;
  • Padarīt transportlīdzekli maksimāli bieži lietojamu, tādējādi uzlabojot produktivitāti;
  • Garantēt drošības līmeni.

Speciālistu tīkls, kurš turpina paplašināties

Renault Pro+ speciālistu tīkls ievēro biznesa klientu specifiskās vajadzības, tāpēc ir pieejams arī vieglo ETL lietotājiem.

  • Galvenās priekšrocības, ko piedāvā speciālistu tīkls:

    1. To pieejamība izpārdošanās un arī pēc izpārdošanām (speciālisti trenēti vieglo komerctransportlīdzekļu jautājumos);
    2. Iespēju viegli un ātri izvēlēties: pieejami visi vieglie komerctransportlīdzekļi, tajā skaitā pārbūvējamie busi, testa braucieni bez iepriekšēja pieteikuma un ātri, detalizēti pārdošanas piedāvājumi;
    3. Papildu mobilitātes risinājumi: pakalpojumi bez iepriekšēja pieraksta, semināri arī pēc darbalaika, pagaidu automobiļi.

  • 2016.gada beigās Renault Pro+ speciālistu tīklā bija 650 dīleru punkti 41 valstī.

Pārbūves variantu skaits palielinās

Renault Pro+ klāstā ietilpst arī 400 pārbaudīti pārbūves speciālisti 29 valstīs, kas spēj pielāgot vieglo komerctransportlīdzekli katra klienta vajadzībām.

  • Rezultātā Renault Pro+ spēj klientiem piedāvāt plašu klāstu ar pārveidojamiem ETL: transportlīdzekli ar dzesēšanas iekārtu, Kangoo Pick-Up, komerciālo (commercial) ZOE, transportlīdzekli medikamentu piegādei.Transportlīdzekļi var tikt personalizēti jau rūpnīcā (ar konkrētu krāsu, izkārtojumu, ar uzrakstiem utt.);
  • Renault bija pirmais automobiļu ražotājs, kas ieviesa pārbaudes uzdevumus pārbūvētājiem. Tas veicināja spēju ātrāk reaģēt, kā arī uzlabot attiecības ar pārveidotāju un uzlabojot pakalpojumu kvalitāti;
  • Apstiprinātiem pārveidotājiem ir iespēja piekļūt tehniskajai informācijai Renault Conversion mājaslapā un iesniegt jebkādus jautājumus tehniskās palīdzības departamentā;
  • Renault Konvertācijas un Kvalitātes departamenti atbalsta vispasaules pārveidotāju tīklu un organizē regulāras vizītes klātienē, lai izvēlētos jaunus pārbūvētājus vai lai atjaunotu esošos līgumus;
  • Paļaujoties uz saviem ekspertiem, Renault arī nosaka transportlīdzekļu labākos pārbūvētājus citās valstīs, lai piedalītos starptautiskos konkursos.

Renault, Eiropas līderis elektromobiļos

  • Uz Eiropas ceļiem atrodas vairāk kā 100,000 Renault ETL, no kuriem vairāk kā 50,000 Francijā;
  • Kopš 2010. gada Renault grupa pārdevusi vairāk ETL kā jebkurš cits ražotājs;
  • Eiropā katrs ceturtais pārdotais elektromobilis ir Renault ražojums;
  • Francijā- Eiropas lielākajā ETL tirgū apjoma ziņā – katrs otrais no pārdotajiem transportlīdzekļiem ir Renault;
  • Renault ZOE ir Eiropā pirktākais elektriskais transportllīdzeklis;
  • Renault Kangoo Z.E. ir Eiropā visvairāk pārdotais vieglais komerctransportlīdzeklis;
  • Renault-Nissan alianse ir vispasaules līderis ETL tirgū, pārdodot vairāk kā pusi no tigojamā apjoma.

Renault Pro+ : vieglo komerctransportlīdzekļu tirgus līderis

2015. gada beigās Renault radīja Renault Pro+ ekspertu tīklu, kurš izveidots biznesa klientu atbalstam visā pasaulē. Renault Pro+ mērķis ir padarīt biznesa klientu dzīvi vieglāku ar risinājumiem, kas uzlabotu biznesa efektivitāti.

  • Liels vieglo komerctransportlīdzekļu klāsts- no mazajiem kravastransportlīdzekļiem līdz lielajiem kravas busiem

-Kangoo, pieejams 65 versijās;

-Trafic, pieejams 270 versijās;

-Master, pieejams 350 versijās.

  • Veiksmīga “ielauzšanās” pikapu tirgus segmentā 2015. gadā Latīņamerikā līdz ar Duster Oroch izlaišanu, pustonnu smagu pikapu, kurš jau ierindojas starp līderiem savā segmentā, un līdz ar Alaskan izlaišanu 2016. gadā, kas ir tonnu smags pikaps- globālu ambīciju simbols;
  • Unikāls vieglo ETL klāsts, iekļaujot Twizy Cargo, New ZOE Commercial, New Kangoo Z.E. and Master Z.E;
  • Speciālistu (pirms un pēc pārdošanas) tīkls bāzēts 650 Renault Pro+ centros- 2016. gada beigās 41 valstī, gatavs pakalpot biznesa klientiem, ievērojot visaugstākos standartus.;
  • 400 apstiprinātu pārbūvētāju tīkls 29 valstīs, lai pielāgotu transportlīdzekli katra klienta vajadzībām;
  • Inženieru centrs, izveidots vieglajiem komerctransportlīdzekļiem, bāzēts Francijā, Villiers-Saint-Frédéric apgabalā;
  • Ražotnes trīs kontinentos: Eiropā (trīs ražotnes Francijā), Latīņamerikā (Argentīnā un Brazīlijā) un Āfrikā (Marokā);
  • Vieglie komerctransportlīdzekļi pārdoti vairāk kā 110 valstīs, ar galvenajiem pārdošanas punktiem Eiropā, Brazīlijā Argentīnā,Turcijā, Austrālijā un Rumānijā;
    1. 387,000 pārdoti transportlīdzekļi reģistrēti 2015. gadā, kāpums par 12.4% vispasaules tirgū, kuram bija kritums par 6.3%;
    2. 386,000 pārdoti transportlīdzekļi reģistrēti 2016. gada novembra beigās, kāpums par +13.5% salīdzinot ar 2015. gada novembra beigām.

  • Elektrisko transportlīdzekļu līderis Eiropā 18 gadu garumā līdz ar 2015. gada beigām.
    1. Nr. 1 Francijā, Portugālē, Beļģijā;
    2. Nr. 2 Spānijā, Polijā, Bulgārijā, Slovēnijā, Latvijā, Horvātijā, Islandē;
    3. Nr. 3 Itālijā, Dānijā, Zviedrijā, Īrijā, Ungārijā, Lietuvā, Igaunijā;
  • Stipras pozīcijas vairākos tirgos, īpaši Latīņamerikā (nr. 2 Argentīnā, nr. 3 Kolumbijā) ar:
    1. Kangoo- līderis savā segmentā Argentīnā, nr. 2 Brazīlijā un Austrālijā;
    2. Trafic- līderis Kolumbijā;
    3. Master- līderis Brazīlijā, nr. 2 Kolumbijā, nr. 3 Argentīnā un Austrālijā
    4. Duster Oroch- līderis Argentīnā un Kolumbijā, nr. 3 Brazīlijā.

Galerija

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes