Preses relīze
CES izstādē Las Vegasā, 2017. gada 4. janvārī - četri Renault grupas stratēģiskie tehnoloģijas partneri - OSVehicle, ARM, Pilot un Sensoria – prezentēs daudzsološus inovāciju un atvērtas- sadarbības projektus šonedēļ CES izstādē, tādējādi atklājot jaunus veidus, kā uztvert mobilitātes jēdzienu tehnoloģiju un transportlīdzekļu kontekstā. Ar atvērtu pieeju jaunievedumiem, Renault grupa ar saviem partneriem izzina autoindustrijas mainīgo seju līdz ar vecākās aparatūras un programmatūras modifikācijām, pievienojot jaunas, pielāgojamas funkcijas un pēcpārdošanas iespējas.
CES izstādē būs satiekams arī Renault-Nissan alianses prezidents Karloss Gons, kurš iepazīstinās apmeklētājus ar saviem Nissan pamatrisinājumiem, no kuriem daudzi radušies, aliansei savienojot mašīnbūves funkcijas ar koplietošanas tehnoloģijām.
“Renault grupa ražo automobiļus vairāk nekā 100 gadu garumā, un mūsu industrija attīstās ļoti strauji. Strādājot ar jauniem paņēmieniem un prātā savienojot jaunas tehnoloģijas ar jauniem scenārijiem, varam būt droši, ka nepārtraukti atklājam arvien jaunas transportlīdzekļu jomas, tīklam pieslēgtus automobiļus, to, kā nepiesārņot vidi un ērtāku dzīvi mūsu klientiem,” saka Pjeriks Kornē, Renault grupas mašīnbūves viceprezidents, “CES ir viena no labākajām izstādēm pasaulē, lai ieraudzītu, kas jauns pieejams patērētāju tehnoloģijās, un mēs esam ļoti priecīgi būt šeit kopā ar partneriem, pateicoties Renault-Nissan aliansei.”
PASAULĒ PIRMAIS ATVĒRTĀS-SADARBĪBAS MASVEIDA TIRGUS TRANSPORTLĪDZEKLIS
Uz sava agrākā modeļa Twizy bāzes Renault grupa ir izstrādājusi POM (Platform Open Mind )-kompaktu un vieglu elektromobili. POM nav virsbūves paneļu un tas darbojas kā brīvas izstrādes platforma auto industrijā. POM pieejams start-up uzņēmumiem, neatkarīgām laboratorijām, privātpersonām un pētniekiem. Tas ļauj jebkuram kopēt vai modificēt esošo programmatūru, tādējādi piedāvājot iespēju radīt pilnībā pielāgojamu elektromobili.
Sadarbojoties ar OSVehicle, lai radītu plašākai publikai brīvi pieejamu platformu, OSVehicle pēc pieprasījuma nodrošina arīdzan dizaina un inženiertehniskos risinājumus, šādā veidā nodrošinot plašas automobiļa pielāgošanas iespējas. Pulcējot savā komandā plašu speciālistu loku, tajā skaitā uzņēmējus, izstrādātājus, dizainerus un inženierus, OSVehicle atvieglo šo elektromobiļu ražošanu, izstrādi un izplatīšanu.
“Mēs esam gandarīti uzņemt tik lielu oriģināliekārtu ražotāju kā Renault mūsu atvērtajā ekosistēmā’’, saka OSVehicle dibinātāji Tins Hangs un Juki Liu. ‘’Mēs esam droši, ka mūsu kopiena spēs uzlabot autobūves nozari un ienest tajā daudz vērtīga, piedāvājot jaunus mobilitātes risinājumus, kā arī risināt specifiskas problēmas, plašāk izmantojot savienotās vadības un autopilota tehnoloģijas. Dalīšanās ar pamata detaļu platformām ir jauna, radoša pieeja, kas spēj satricināt autobūves industriju, krasi samazinot izmaksas un laiku, kas nepieciešams, lai gala produkts nonāktu tirgū.”
Nodrošinot procesoru izstrādes tehnoloģijas, kas uzturēs vairāk nekā 80 procentus kompānijas mobilo datu apstrādes ierīču, Renault sadarbība ar ARM padarīs Twizy operetājsistēmu un detaļu platformas pieejamas, šādi radot jaunas iespējas, tajā skaitā savienojamību ar visām uz ARM®tehnoloģijām bāzētajām ierīcēm. ARM pielāgo savu sistēmu uzbūvi, lai tās būtu izmantojamas tādos jaunākajos auto tehnoloģiju risinājumos, kā ADAS, IVI, bezpilota vadībā, uzlabotākos vadības paneļos un savstarpēji savienotās automašīnās.
“Savstarpēji savienotie transportlīdzekļi dos iespēju jauniem biznesa modeļiem, kas sniedz plašu izvēli gala lietotājiem,” saka Ričards Jorks, ARM produktu izvietojuma daļas viceprezidents. “Autobūves industrija arvien vairāk fokusēsies uz specifisku funkcionalitāti, kādu vēlēsies īpašnieks, piemēram, uz komforta līmeni un izklaides iespējām. Piedāvājot šo platformu, Renault grupa paver ceļu inovācjām šajās jomās.”
VIZUĀLĀ IZKLAIDE
Renault kopā ar Pilot, mobilo tehnoloģiju un auto aksesuāru izplatītāju, pēta iespējas, kas sniedzas tālāk par ierastajām autobūves sfērām. Apvienojot Pilot Light Pulse Cable tehnoloģijas ar Renault plašajām zināšanām elektromobiļu industrijā, abas kompānijas kopā ir radījušas pasaulē pirmo elektroluminiscējošo uzlādes kabeli elektromobiļiem.
Radīts, lai savienoto elektromobili ar tā uzlādes punktu, šis kabelis ar izgaismošanās spilgtuma un mirgošanas palīdzību proporcionāli parāda elektrības plūsmu un esošo uzlādes līmeni. Jo tukšāks ir automašīnas akumulators, jo spēcīgāka ir strāvas plūsma, un attiecīgi palielinās kabeļa mirgošanas intensitāte. Akumulatoram pildoties, mirgošanas intensitāte samazināsies, apstājoties pavisam, kad tas uzlādēts pilnībā. Šo tehnoloģiju iedvesmojis nesens Pilot izgudrojums, kas pēc identiska principa darbojas mobilo telefonu un planšetdatoru uzlādē.
“Mēs esam patiesi priecīgi par mūsu partnerību ar Renault komandu, ar kuru patiesā aizrautībā attīstītam jaunas tehnoloģijas un īstenojam inovācijas,” saka Kelvins Vangs, Pilot direktors.
NOGALES SACĪKŠU ENTUZIASTAM
Apvienojot vairāk nekā gadsimtu ilgu sacensību pieredzi ar ekspertiem viedapģērbu jautājumos, tajā skaitā inteliģento T-kreklu, kurš fiksē braucēja sirds ritmu, Renault un Sensoria sadarbojas, lai radītu jutīgas zeķes, kuras uzlabotu braucēja kāju kustības. Savstarpēji tīklā savienoto zeķu apkopotā informācija tiek nosūtīta uz aplikāciju, kas ieraksta dažādus parametrus (ātrumu, bremzēšanu un paātrinājumu), kas ļauj sacīkšu auto entuziastiem novērtēt savu sniegumu uz ceļa.
“Mūsu komanda ir sajūsmā sadarboties ar Renault- tā paplašinām mūsu valkājamās tehnoloģiju līniju un palīdzam vadītājiem uzlabot sacīkšu sniegumu," saka Davide Vigāno, Sensori dibinātājs un vadītājs. "Motoru sporta entuziastiem ir vajadzīgas nepārtrauktas un precīzas datu vākšanas metodes. Ar Sensoria priekšplānā Internet of Me tehnoloģijām, mūsu apģērbi ir ideāls risinājums autovadītājiem, kas vēlas jauna līmeņa priekšrocības sacensībās.”
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.