Preses relīze
Žila Normanda biogrāfija
1962. gadā dzimušais Žils NORMANDS ir pabeidzis EDHEC biznesa skolu Francijā. Savu karjeru Renault kompānijā viņš uzsāka 1988. gadā produktu plānošanas nodaļā, vēlāk pārceļoties uz pārdošanas un mārketinga daļu. 1998. gadā viņu iecēla par viceprezidentu Renault Mercosur komercvadības nodaļā.1999. gadā viņš pievienojās Nissan komandai Japānā un bija atbildīgs par pārdošanu un mārketingu Latīņamerikā un Karību reģionā. 2003. gadā Žils tika iecelts par Spānijas Nissan Motor prezidentu, pēc tam 2006. gadā par Vidējo Austrumu, Āfrikas un Latīņamerikas pārdošanas daļas korporatīvo viceprezidentu. 2009. gadā viņš bija korporatīvais viceprezidents, atbildīgs par Nissan un Infiniti Āfrikā, Vidējos Austrumos un Indijā. 2012. gada 1. aprīlī Žils NORMANDS kļuva par Renault grupas vecāko viceprezidentu, Āzijas un Klusā okeāna reģiona biznesa vienības priekšsēdētāju un Renault vadītāju komitejas locekli.
Par Renault grupu
Renault ražo automašīnas kopš 1898 gada. Šodien tā ir starptautiska kompānija, kas 2015.gadā pārdevusi vairāk nekā 2,8 miljonus transportlīdzekļu 12,000 tirdzniecības vietās 125 valstīs. Renault grupa nodarbina vairāk nekā 120,000 cilvēku un vada 36 rūpnīcas visā pasaulē. Lai stātos pretī lielākajiem nākotnes tehnoloģiskajiem izaicinājumiem un turpinātu rentablu izaugsmi, Renault koncentrējas uz četriem galvenajiem punktiem: starptautisku attīstību; Renault grupas trīs zīmolu pārvaldi (Renault, Dacia un Renault Samsung Motors); elektromobiļiem; un tās unikālo sadarbību ar Nissan. Ar savu jauno Formula 1 komandu un spēcīgo klātbūtni Formulā E, Renault piekopj motosportu kā spēcīgu dzinējspēku jauninājumiem, imidžam un zīmola atpazīstamībai.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.