Preses relīze
#9 Sebastians:
"Mašīnas,ar kurām šodien braucu, uzvedās lieliski un balanss bija tiešām labs. Savāpirmajā aplī iztērēju mazliet par daudz uzlādes enerģijas, bet pēc tam spējām tolabāk saglabāt, tā ka varējām tērēt vairāk, kad tās daudzums bija ierobežots.Mēs zinām, ka mums ir efektīva mašīna un mums jāizmanto visas tās iespējasapstākļos, kad jāstartē no zemākas vietas, nekā gribētos. Man no mašīnasizdevās izspiest visu, ko vajadzēja, kas parāda, ka komanda strādāja patiešāmlabi. Šis ir bijis lielisks sezonas sākums."
#8 Niko:
Kopumāpriecājos par savu braucienu, taču esmu nedaudz vīlies, ka nefinišēju ar labākulaiku. Izmēģinājumā uzrādīju labu laiku, bet pirmais ceturksnis ir visgrūtākākvalifikācijas sesija, pat ja biju ļoti tuvu pirmajai kvalifikācijas grupai. Mazlietpar daudz enerģijas iztērēju pitstopa aplī, kas vēlāk lika to taupīt, taču esspēju panākt Danielu Abtu un sīvi cīnīties. Protams, es būtu vēlējies stāvētstarp uzvarētājiem gan šeit, gan Honkongā, bet vissvarīgāk ir savākt punktus. "
Vincents Galardū, Renault sporta projekta vadītājs:
"Bijainteresanti pārbaudīt Z.E.16 modeli sacensību apstākļos, tam pastāvīgi apļojot,jo šādi varam iegūt informāciju par komandu sniegumu. Kvalifikācija parādīja, kair ļoti maza atšķirība starp mums, DS, Mahindra un Audi. Mums bija neparasta problēmaar ugunsdzēšamo aparātu, jo tas bija izvadījis savu gāzi, taču laimīgā kārtāatkal izcīnījām iespēju sacensties. Pašreiz droši zinām, ka mūsu ekipējums irpavisam pietiekams un kvalificēts sacensību apstākļiem, un abi piloti toveiksmīgi spēja izmantot.”
Žans-Pols Drijū, senioru komandas menedžeris:
"Ir ļotipatīkami uzsākt ziemas sezonu ar tik lielu punktu pārsvaru, īpaši tik ilgāperiodā pirms došanās uz Buenosairesu. Sebastians nobrauca ārkārtīgi labi,ņemot vērā, ka viņam bija jātiek gala ar soda apstākļiem, arī Niko sniedzaatbalstu ar spēcīgu cīņu, attiecīgi visa komanda pielika pūles. Mūsu uzmanībunenovērsa citu pilotu braukšanas temps, mēs spējām fokusēties uz savubraukšanas stratēģiju, tā ka pie finiša līnijas panācām savu rezultātu."
Alēns Prosts, senioru komandas menedžeris:
"Tā bijalieliska diena. Komandas darbs uzlabojas līdz ar katrām sacensībām, un, pat janestartējam pirmie, mēs spējam uzvarēt. Līdzīgi kā Honkongā mums nesanācaparādīt labāko, uz ko esam spējīgi tieši kvalifikācijā, bet izskatās, ka apļalaiks šosezon ir uzlabojies, kas ir labi čempionātam. Sagatavojoties treniņasesijai, fokusējāmies uz sacensībām, un tas mums deva īpašu labumu, kadvajadzēja tikt galā ar Sebastianam piemēroto sodu. Gan komanda, gan abi pilotiizdarīja visu nepieciešamo, un divas Sebastiana uzvaras, un Niko divas ceturtāspozīcijas ir spēcīgs sākums, lai nostiprinātos čempionātā. Protams, ka arī mūsusāncenši visu laiku uzlabo savu sniegumu, bet mēs esam apņēmušies nesnaust unneļaut mūs apdzīt!!"
Marakešas ePrix balvas rezultāti
1. SebastiansBuemi
2. Sems Bērds
3. Fēlikss Rozenkvists
4. NikolassProsts
5. Lūkass diGrassi
6. Daniels Abts
7. OliversTurvejs
8. Žans-Ēriks Vernī
9. NiksHeidfelds
10. Hosē-Marija Lopezs
Komandu rezultāti čempionātā
1. Renaulte.dams - 74
2. ABTSchaeffler Audi Sport - 36
3. MahindraRacing - 36
4. AndrettiFormula E - 19
5. DS VirginRacing - 18
6. NEXTEV NIO- 13
7. FaradayFuture Dragon Racing - 7
8. TECHEETAH -4
9. VenturiFormula E Team - 3
10. PanasonicJaguar Racing - 0
Braucēju rezultāti čempionātā
1. SebastiansBuemi - 50
2. Lūkass diGrassi - 28
3. NikolassProsts- 24
4. FēlikssRosenkvists - 19
5. Sems Bērds- 18
6. NiksHeidfelds - 17
7. Antonio Fēlikssda Kosta - 10
8. OliversTurvejs - 10
9. Robins Frinns- 8
10. DanielsAbts - 8
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.