Preses relīze

dalīties

RENAULT CENTIENI SAMAZINĀT OGLEKĻA DIOKSĪDA IZMEŠUS IZPELNĀS CDP BALVU

Renault grupa pievienojas to uzņēmumu elitei, ko CDP atzīst par pasaules līderiem cīņā pret globālo sasilšanu. No 2010. līdz 2016. gadam, Renault grupas oglekļa emisiju apjoms saruka par vairāk nekā 17%. Renault elektromobilis ir efektīvs un tūlītēji pieejams risinājums mūsdienu klimata pārmaiņu problēmām.

Buloņā-Bijankūrā, ceremonijā, kas notika Francijas Vides ministrijā 2016. gada 25. oktobrī, Renault grupa saņēma CDP apbalvojumu par uzņēmuma pūliņiem samazināt siltumnīcefektu izraisošu gāzu emisijas. Lai izvērtētu uzņēmumu panākumus oglekļa izmešu daudzuma samazināšanā, CDP programma analizē datus, kas iegūti no tūkstošiem uzņēmumu visā pasaulē.

Renault grupa pievienojas uzņēmumu elitei, ko CDP uzskata par pasaules līderiem cīņā pret globālo sasilšanu. 827 investoru vārdā, kuru kopējā aktīvu vērtība sastāda aptuveni 100 miljardus dolāru, CDP izstrādā savu ikgadējo vadošo kompāniju sarakstu. Šajā sarakstā starp vairāk nekā 2000 uzņēmumiem visās uzņēmējdarbības nozarēs izceļ tos, kuri vissekmīgāk ierobežo savas kompānijas oglekļa emisijas.

Žans-Filips Hermins, Renault grupas viceprezidents, Vides stratēģiskā plānošana: "Mēs esam pagodināti ar sasniegto maksimālo A novērtējumu kā apstiprinājumu mūsu cīņai pret globālo sasilšanu. Renault bija pasaulē pirmais autoražotājs, kas publiski apņēmās samazināt savus oglekļa izmešu apjomus, un viens no pirmajiem, kas uzņēmās izaicinājumu veikt lielas investīcijas plaša mēroga mazcenas elektromobiļu tirgus paplašināšanā. Nepārtraukti veicot jaunus atklājumus elektrisko automobiļu segmentā, piemēram, palielinot attālumu, kuru tie spējīgi veikt, mēs tuvojamies mūsu mērķim- vērā ņemamai ogļskābās gāzes izmešu daudzuma samazināšanai.“


Ieturot stingru nostāju vides saglabāšans jautājumos, no 2010. līdz 2016. gadam Renault grupas oglekļa emisiju apjoms saruka par vairāk nekā 17%.

Oglekļa izmešu apjoma samazināšana ir svarīgs apstāklis Renault kompānijā un ir izcelta uzņēmuma stratēģiskajā plānā. Tā tiek uzskatīta par kompānijas efektivitātes rādītāju un ir svarīga visās uzņēmuma funkcijās, tādejādi uzlabojot attieksmi pret vidi un samazinot enerģijas patēriņu.

2011. gadā Renault kļuva par pasaulē pirmo autoražotāju, kas publiski nosprauda mērķi samazināt oglekļa emisiju apjomu. Pirmais mērķis bija par 10% samazināt kopējās oglekļa emisijas uz vienu transportlīdzekli, kas pārdots līdz 2013. gada beigām globālajā tirgū. Renault šo mērķi sasniedza, un nolēma turpmāk veikt samazinājumu vidēji par 3% ik gadu līdz 2016. gadam, īstenojot savu Drive the Change iniciatīvu. Tādējādi uzņēmums mērķtiecīgi samazināja oglekļa dioksīda emisijas, no 2010. gada līdz 2016. gadam tuvojoties 17%.

Līdz 2015. gada beigām, un vēl pirms 2016. gada beigu termiņa, Renault grupa jau bija samazinājusi CO2 izmešu apjomu(1) par 17.2%, salīdzinot ar 2010 gadu. 2015. gadā vien Renault grupas rezultāts bija līdzvērtīgs Barselonas pilsētas izmēra gada CO2 izmešu apjomam(2).

Renault oglekļa izmeši ietver: siltumnīcefekta gāzu emisijas (galvenokārt CO2), kas rodas transportlīdzekļa kalpošanas laikā (enerģijas ražošanā transportlīdzekļa darbināšanai, kā arī transportlīdzekļa ražošanā iesaistīto materiālu nodrošināšanā); un emisijas visās uzņēmuma darbības sfērās (projektēšana, ražošana, transports, transportlīdzekļu un to daļu tirdzniecība, un visas uzņēmējdarbības atbalsta funkcijas). Lai samazinātu oglekļa izmešu apjomu, Renault pārskatīja visas šīs darbības jomas.

Elektromobilis ir efektīvs un tūlītēji pieejams risinājums mūsdienu klimata pārmaiņu problēmām: tas braucot neizdala CO2(3), un šāda transportlīdzekļa jau tā zemās oglekļa emisijas, salīdzinot ar parastajiem iekšdedzes dzinējiem Eiropā, turpinās sarukt līdz ar atjaunojamo enerģijas avotu attīstību, kas ražo elektroenerģiju, neradot oglekļa izmešus. Renault ir elektromobiļu pirmatklājējs Eiropā un Eiropas elektrisko transportlīdzekļu tirgus līderis ar tādām automašīnām, kā, piemēram, ZOE. Tas ir Eiropas pārdotākais elektromobīlis, kas tagad lepojas ar rekordu šajā klasē - iespēju veikt vairāk nekā 400 km lielu attālumu (4). Renault grupa kopš 2011. gada ir izlaidusi vairāk nekā 100,000 elektromobiļus, tādējādi izvairoties no 125,000 tonnu CO2 izvadīšanas atmosfērā.

Renault grupa strādā arī pie oglekļa izmešu apjoma samazināšanas visās tās uzņēmējdarbības nozarēs: ražošanā, inženierzinātnēs, transportēšanā, tirdzniecībā, u.c. Renault pastāvīgi uzlabo savu ražotņu energoefektivitāti, arvien vairāk izmantojot atjaunojamo enerģiju. Piemēram, oglekļa-neitrālā Tangiers ražotne Marokā ir vienīgā šāda veida sistēma automobiļu rūpniecībā, kas enerģijas ražošanā izmanto boileri, kuru darbina vietējās lauksaimniecības biomasas atkritumi. 2015. gadā 91% no enerģijas, kas vajadzīga rūpnīcas darbībai, tika iegūta no atjaunojamiem energoresursiem, tādējādi izvairoties piesārņot atmosfēru ar vairāk nekā 90000 tonnu CO2 izmešu gadā.


Par Renault grupu

Renault ražo automašīnas kopš 1898 gada. Šodien tā ir starptautiska kompānija, kas 2015.gadā pārdevusi vairāk nekā 2,8 miljonus transportlīdzekļu 12,000 tirdzniecības vietās 125 valstīs. Renault grupa nodarbina vairāk nekā 120,000 cilvēku un vada 36 rūpnīcas visā pasaulē. Lai stātos pretī lielākajiem nākotnes tehnoloģiskajiem izaicinājumiem un turpinātu rentablu izaugsmi, Renault koncentrējas uz četriem galvenajiem punktiem: starptautisku attīstību; Renault grupas trīs zīmolu pārvaldi (Renault, Dacia un Renault Samsung Motors); elektromobiļiem; un tās unikālo sadarbību ar Nissan. Ar savu jauno Formula 1 komandu un spēcīgo klātbūtni Formulā E, Renault piekopj motosportu kā spēcīgu dzinējspēku jauninājumiem, imidžam un zīmola atpazīstamībai.



Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes