Preses relīze

dalīties

RENAULT-NISSAN ALIANSE AR 350 000 PĀRDOTĀM VIENĪBĀM SASNIEDZ ELEKTRISKO AUTOMOBIĻU PĀRDOŠANAS REKORDU UN SAGLABĀ LĪDERPOZĪCIJAS PASAULĒ

• Renault-Nissan alianse augustā piedzīvoja vēsturisku brīdi – pārdoto elektrisko automobiļu vienību skaits viena gada laikā sasniedzis 100 000 • Nissan LEAF saglabā līderpozīcijas kā populārākais elektriskais transportlīdzeklis pasaulē, šī modeļa pārdoto vienību skaits pārsniedzis 230 000 • Renault piegādā simttūkstošo elektrisko automobili klientam Norvēģijā • Alianse turpina piedāvāt arvien labākus un efektīvākus elektriskos automobiļus ar lielāku akumulatora darbības laiku un citiem tehnoloģiskiem risinājumiem

PARĪZE/JOKOHAMA (2016. gada 13. septembris) – Renault-Nissan alianse, kas ir pasaulē vadošais nulles emisijas transportlīdzekļu ražotājs, kopš 2010. decembra, kad pārdošanā parādījās Nissan LEAF, ir pārdevis jau 350 000 elektrisko automobiļu.

Alianse piedzīvoja vēsturisku brīdi šā gada augustā, kad sasniedza šīs nozares rekordu, pārdodot 100 000 elektrisko automobiļu viena gada laikā.

Šobrīd no visiem elektriskajiem automobiļiem, kas tiek pārdoti pasaulē, puse nāk no Renault-Nissan rūpnīcām. Nissan LEAF joprojām saglabā līderpozīcijas kā visu laiku visvairāk pārdotais elektriskais transportlīdzeklis – pasaulē pārdotas jau vairāk nekā 230 000 šī modeļa vienības. Savukārt Renault ir atzīts par labāko elektrisko automobiļu ražotāju Eiropā.

“Šis vēsturiskais notikums apliecina mūsu klientu uzticēšanos Renault un Nissan elektrisko automobiļu priekšrocībām,” atzina alianses vadītājs Karloss Goss (Ghosn). “Mūsu stratēģija ieguldīt spēkus ar mērķi atbrīvot pasauli no izmešiem, piedāvājot tirgū pilnu klāstu elektrisko automobiļu, kuri pircējiem būtu pa kabatai, padara Renault-Nissan aliansi par neapstrīdamu līderi elektrisko transportlīdzekļu tehnoloģiju jomā.”

Nissan un Renault vēsturiskais sasniegums

Renault-Nissan alianse ir vienīgais pasaules līmeņa autoražotājs ar plašu nulles emisijas automobiļu klāstu privātām un biznesa vajadzībām. Turklāt kopš 2014. gada Nissan piedāvā ne tikai populāro LEAF, bet arī vieglo komercauto e-NV200, kas šobrīd ir nopērkams Eiropā un Japānā. Savukārt Renault elektrisko auto klāstā ZOE piebiedrojies arī furgons Kangoo Z.E, sedans SM3 Z.E. un divvietīgs pilsētas auto Twizy.

Līdz šim Nissan izdevies pārdot vairāk nekā 250 000 elektrisko automobiļu 48 pasaules valstīs. Ar Nissan LEAF ir nobraukti jau vairāk nekā 2,7 miljardi kilometru, kas saskaņā ar aprēķiniem atmosfēru ir pasargājis no 455 249 190 tonnām CO2 izmešu.1 90 procentu LEAF modeļu ir pārdoti ASV, Japānā un Eiropā. Pirmajā vietā ir izvirzījušās ASV ar 97 000 pārdoto vienību, kam seko Japāna (68 000) un Eiropa (61 000).

Renault ir sasniedzis vēsturisku pavērsiena punktu, pārdodot 100 000 elektrisko automobiļu vienības, kopš 2011. gada oktobrī pārdošanā parādījās pirmais Renault elektriskais Kangoo Z.E.. Šo sasniegumu ar svinībām atzīmēja Norvēģijā, kurp klientam tika nogādāts simttūkstošais elektriskais auto – Renault ZOE. ZOE ir pārdotākais elektriskais automobilis Eiropā, turklāt pārdošanas apjomi šā gada pirmajos sešos mēnešos ir pieauguši par 32 procentiem. Renault ir labākais elektrisko automobiļu ražotājs Eiropā – katrs ceturtais elektriskais auto, ko sastopam uz ceļa, nāk no Renault rūpnīcas.

Veiktspējas palielināšanās un tehnoloģiskās inovācijas

Alianse turpina strādāt pie savu elektrisko automobiļu uzlabojumiem, lai arvien palielinātu brauktspējas attālumu ar vienu uzlādi, un piedāvā jaunus tehniskos risinājumus, pārsniedzot nulles emisijas transportlīdzekļu iespēju robežas, lai apmierinātu klientu vēlmes un vajadzības.

2015. gadā Nissan Eiropā, ASV un Japānā laida klajā uzlaboto LEAF ar brauktspējas attālumu līdz 250 kilometriem. 2 Savukārt Renault pērn panāca ZOE brauktspējas attāluma uzlabojumu par 30 kilometriem un paātrināja uzlādes laiku. Turklāt Renault inženieri uzlabojuši arī motora efektivitāti, optimizējot elektroniskās pārvaldīšanas sistēmu.

Alianse turpina meklēt arvien jaunus tehnoloģiskos risinājumus, apvienojot pieredzi elektrisko automobiļu ražošanā ar citu modernu tehnoloģiju pētījumiem un izstrādi. Janvārī alianse paziņoja par plāniem līdz 2020. gadam laist klajā vairāk nekā 10 spēkratu ar autonomās braukšanas tehnoloģiju. Ar šīm tehnoloģijām paredzēts aprīkot ikdienas plašpatēriņa automašīnas par pieejamām cenām, apliecinot alianses apņemšanos ceļā uz diviem mērķiem – satiksme bez kaitīgiem izmešiem un bez satiksmes negadījumiem.

PAR RENAULT-NISSAN ALIANSI

Renault-Nissan alianse ir stratēģiska partnerība starp Renault Parīzē, Francijā, un Nissan Jokohamā, Japānā. Katrs desmitais spēkrats pasaulē ir saražots šīs alianses rūpnīcās. Abas kompānijas apvienojās 1999. gadā, un pērn tām kopā ir izdevies pārdot 8,5 miljonus automobiļu visās pasaules valstīs. Aliansei ir stratēģiskie sadarbības līgumi arī ar citiem autoražotājiem, tādiem kā Daimler Vācijā, Dongfeng Ķīnā un Mitsubishi Motors Japānā. Aliansei pieder arī kontrolpakete kopuzņēmumā, kam pieder Krievijas lielākais autoražotājs – AVTOVAZ.

blog.alliance-renault-nissan.com

www.media.renault.com

www.nissan-newsroom.com


1 Pēc Nissan Global Data Center (GDC) datiem 2016. gada augustā


Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes