Preses relīze
Amsterdama. 14. aprīlī Renault bija unikāla iespēja izrādīt jaunākās autonomās braukšanas tehnoloģijas īpašai skatītāju grupai - Eiropas Savienības transporta nozares ministriem. ES 28 dalībvalstu ministri bija pulcējušies Amsterdamā, lai parakstītu Amsterdamas deklarāciju par atbalstu autonomajiem jeb viedajiem auto.
Renault, kam ir vadošā loma pilotprogrammā “Jaunā industriālā Francija”, kopā ar partneriem, likumdošanas institūcijām un rūpniekiem aktīvi piedalās ceļu satiksmes likumiskā pamata veidošanā ar mērķi veicināt drošu autonomo transporta līdzekļu lietošanu, kā arī sekmēt Eiropas autoražotāju konkurētspēju jauno tehnoloģiju sfērā.
“Šī diena iezīmē jaunu ēru autonomi vadāmo automašīnu ienākšanai apritē. Renault patiesi priecājas par iespēju strādāt plecu pie pleca ar nozares regulatoriem, konstruktoriem un industrijas partneriem, lai palīdzētu nākotnē veidot drošus apstākļus un mazinātu stresu uz ceļa,” sacīja Renault-Nissan alianses pārstāvis, Autonomās braukšanas perspektīvas departamenta direktors Remī Bastjēns.
Renault iepazīstina ar Autonomous Drive Demonstrators paraugmodeļiem
Renault ir iepazīstinājis ar trīs autonomās jeb viedās vadīšanas paraugmodeļiem “Renault ESPACE Autonomous Drive demonstrators, kas vairākus simtus stundu jau izmēģināti parastas satiksmes apstākļos visā Eiropā. Šie jaunie piemēri iemieso Renault auto nākotnes redzējumu, kas tika pieteikts ar Next Two modeli jau 2014.gadā.
Viedie auto ikvienam
Kompānija Renault ir apņēmusies līdz 2020. gadam ieviest apritē autonomās braukšanas automašīnas un izvirzījusi pretenciozu mērķi kļūt par pirmo autoražotāju, kas piedāvā viedās tehnoloģijas vidusmēra automašīnām par pieņemamu cenu. Šo jauno tehnoloģiju mērķis ir padarīt drošāku satiksmi un patīkamāku pārvietošanos un dot iespēju braucējiem maksimāli izmantot laiku ceļā.
Vairāk nekā 50 gadu Renault aktīvi ir iesaistījusies satiksmes drošības uzlabošanā. Vairāk nekā 90 procentus satiksmes negadījumu var izskaidrot ar cilvēka pieļautu kļūdu, tāpēc Renault jaunākās vadītāja palīgierīces (Advanced Drivers Assistance systems) ir paredzētas tam, lai palīdzētu autovadītājiem un tādējādi samazinātu nelaimes gadījumu skaitu. Renault progresu šajā ziņā apliecina fakts, ka avāriju skaits, kurās būtu iesaistītas Renault automašīnas, turklāt ar nopietnām vai fatālām sekām, 15 gadu laikā ir samazinājies par 80 procentiem. Autonomā braukšana ir turpinājums Renault centieniem uzlabot drošību uz ceļa.
Ja garlaicīgākajos ikdienas pārbraucienu brīžos, tādos kā braukšana pa autostrādi vai nīkšana satiksmes sastrēgumos, uzticētu vadīšanas kontroli autonomās vadīšanas sistēmām, tad mazinātos satiksmē iesaistīto dalībnieku stress un pārvietošanās būtu patīkamāka, tajā pašā laikā vadītājam vienmēr pastāvētu izvēle, kas nelaupītu vadīšanas prieku.
Pēc 2020. gada autovadītāji pakāpeniski varēs arvien efektīvāk lietderīgi pavadīt laiku automašīnā, absolūti droši izmantojot iebūvētās tīkla tehnoloģijas, kad apstākļi to pieļaus, turklāt pilnīgi likumīgi.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.