Preses relīze
UZMANĪBAS CENTRĀ - RENAULT TALISMAN
31. starptautiskā auto festivāla balvu pasniegšanas ceremonija 26.janvāra vakarā vainagojās ar vairākām svarīgām uzvarām autoražotājam Renault, kam tika piešķirti trīs apbalvojumi, tai skaitā par “Gada skaistāko auto” - Renault Talisman.
“Es vēlētos izteikt pateicību visiem, kas internetā balsoja par Renault Talisman, mūsu jauno D klases sedanu. Talisman apvieno jaunajai Renault zīmola identitātei raksturīgās spēcīgās, izteiktās līnijas ar unikālu, vēl nebijušu braukšanas pieredzi, pateicoties Multi-Sense un 4Control tehnoloģijām. Renault ir vienīgais autoražotājs, kas piedāvā šāda veida tehnoloģijas šajā auto klasē,” atzīmē Mihaels van der Sande, Renault vecākais viceprezidents, Mārketinga daļa.
Talisman ir Renault jaunais, elegantais sedans, kas aprīkots ar advancētām tehnoloģijām kā Multi-Sense sistēma, kura ļauj vadītājam izvēlēties starp 5 dažādiem braukšanas režīmiem, un 4Control sistēma - četru riteņu vadāmības un elektroniskās amortizācijas kombinācija.
Renault Korporatīvā dizaina daļas vecākais viceprezidents Laurens van den Akers tika nosaukts par festivāla dizaina Grand Prix ieguvēju. Balva tika iegūta pēc aizraujoša gada, kurā tika izlaisti vairāki jauni modeļi - Kadjar, Talisman, kā arī jaunās Espace un Megane. Šo modeļu ārējais un iekšējais dizains ir ticis atzinīgi novērtēts, atbalstot Renault mērķi izcelt sava piedāvājuma dizainu.
Laurens van den Akers, Renault Korporatīvā dizaina daļas vecākais viceprezidents: “Šīs balvas iedrošina mūs turpināt izvēlēto dizaina stratēģiju. Mūsu zīmola sauklis – “Kaisle uz dzīvi” – atspoguļo jauno Renault dizainu, kas tika ieviests 2012.gadā. Es vēlētos pateikties žūrijai par godu saņemt dizaina Grand Prix. Tas ir gods, kurā es dalos ar savām komandām, produkta vadītājiem un inženieriem. Tie ir cilvēki, kas pārvērš Renault klientu sapņus par īstenību.”
Pēdējā, bet ne mazāk svarīgā balva tika piešķirta autoražotājam par Renault Espace reklāmas kampaņas filmu “Make Your Time Great” ar Kevinu Speisiju.
“Mēs lepojamies ar šo uzvaru,” stāsta Mihaels van der Sande, Renault vecākais viceprezidents, Mārketinga daļa. ”Mēs esam ļoti apmierināti ar šīs kampaņas panākumiem, tā ir daiļrunīga Renault ambiciozo mērķu ilustrācija. Jaunais Espace modelis ir īsts izrāviens stila un koncepta ziņā, un mēs vēlējāmies parādīt šo sasniegumu tādā pašā veidā, kāds tika izmantots modeļa izlaišanas laikā. Kevins Speisijs ļoti uzmanīgi izvēlas reklāmas kampaņas, kurās iesaistīties, tāpēc viņa piekrišana piedalīties jaunajā Espace stāstā mums bija lieliskas ziņas. Viņš aktīvi iesaistījās arī komunikācijā ar faniem un sekotājiem sociālajos tīklos. Reklāmas kampaņas panākumi skaidri iezīmēja mērķauditorijas ieinteresētību jaunajā Espace.”
Starptautiskais Auto Festivāls turpinājās līdz 31.janvārim, piedāvājot apmeklētājiem apskatīt virkni koncepta auto Invalīdu namā, Parīzē.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.