Preses relīze
2016.gada balvas vērtēšanai tika mainīts kritērijs par minimālo attāluma veiktspēju elektrisko auto kategorijā, palielinot to par papildu 30km.
Cīņā par gada balvas iegūšanu Renault Zoé R240 sacentās ne tikai ar citiem pilnīgi elektriskiem automodeļiem, bet arī ar hibrīdmodeļiem un elektriskiem modeļiem ar jaudas diapazona palielinātājiem.
Abas tiesnešu grupas (25 auto žurnālisti un 78 ģimenes) iecēla Zoé R240 līdera pozīcijā, piešķirot automodelim 159 punktus kopējā vērtējumā, kas apsteidza Mercedes B250e (154 punkti) un Kia Soul (147 punkti).
Profesionāla auto žurnālistu tiesnešu grupa atzinīgi novērtēja Renault Zoé “ietilpīgo salonu, iespaidīgo dizainu un nesalīdzināmo cenu”, norādot, ka “pieejams izcenojums un aizvien lielāka attāluma veiktspēja padara Renault elektriskos auto par pievilcīgu piedāvājumu aizivne lielākam cilvēku skaitam”.
Ģimenes tiesnešu grupa uzskata Renault Zoé par ļoti pieejamu transportlīdzekli cenu ziņā, kas ļautu automodelim strauji izrauties tirgū, kā arī tā ir “izteikti praktiska opcija otra transportlīdzekļa izvēlē, ņemot vērā tā aprīkojumu un ietilpīgo bagāžas nodalījumu”.
Neoficiālā bērnu tiesnešu grupa novērtēja auto “glīto virsbūves dizainu, vienmērīgo, gludo braucienu, komfortablos aizmugurējos sēdekļus un apgaismojumu”.
Renault Zoé R240
R240 elektriskais dzinējs sniedz Renault Zoé attāluma veiktspēju, kam nav līdzīgas pilnīgi elektrisku auto sektorā: 240 km (NEDC standarts), kas ir 30km vairāk nekā Q210 elektriskā dzinēja veiktspēja. Renault inženieri ir uzlabojuši dzinēja efektivitāti, optimizējot elektroniskās kontroles sistēmu, kas nozīmē mazāku elektrības patēriņu, neietekmējot dzinēja veiktspēju.
R240 elektriskais dzinējs nodrošina par 10% īsāku uzlādes laiku parastos apstākļos. Papildus tam Renault inženieri parūpējās par samazinātu mazjaudas uzlādes laiku ar jauno Caméléon lādētāju, kurš ir īpaši efektīvs uzlādes stacijās no 3 līdz 22 kW. Šādas uzlādes stacijas šobrīd sastāda vairāk nekā 95% transportlīdzekļu uzlādes punktu infrastruktūrā.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.