Preses relīze
Uzņēmums uzskata, ka neatkarīgās komisijas izveide ir labas ziņas Francijas autoražotājiem un solis pretī caurskatāmības līmeņa celšanai, kas ir būtiski attiecībās ar klientiem:
1- Renault transportlīdzekļi nav aprīkoti ar viltus programmatūru, kas jauktos emisiju kontroles sistēmas darbībā.
2- Renault transportlīdzekļi ir apstiprināti saskaņā ar attiecīgajiem normatīvajiem noteikumiem.
3- Renault redz iespējas nākotnē būtiski samazināt slāpekļa oksīdu izplūdes daudzumu.
Jau šī gada jūlijā Renault inženieri uzsāka izpētes programmu ar mērķi izstrādāt risinājumus turpmākai nitrogēna oksīdu samazināšanai. Programmas galvenais uzdevums ir būtiski samazināt starpību starp esošo emisiju daudzumu un uz standartiem balstītu emisiju daudzumu.
Izmantojot paātrinātu inženierijas un instalācijas grafiku, Renault ir apņēmies uzlabot izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmas darbību. Sākot ar 2016.gada jūliju, ar uzlaboto sistēmu tiks aprīkoti visi jaunie Renault transportlīdzekļi.
Vienlaikus Renault turpina darbu pie vērienīgās EUR 1.2 biljonu investīciju programmas kopā ar alianses parteri Nissan, turpmāko 5 gadu laikā šos līdzekļus ieguldot izpētē un attīstībā. Programmas mērķis ir izstrādāt jaunas paaudzes dzinējus, kas būtu pēc iespējas videi draudzīgāki un efektīvi savā darbībā, kā arī atbilstu nākotnes Euro6d prasībām.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.