Preses relīze
Jauna pusautomātiskā Easy-R transmisija
Reaģējot uz pieaugošo pieprasījumu, Dacia pirmo reizi savam klāstam pievienojusi pusautomātisko Easy-R transmisiju.
Jaunā dizaina transmisijā izmantota elektromehāniskā nevis hidrauliskā tehnoloģija, lai pastiprinātu elastīgumu un veicinātu ātrāku reaģēšanu, bet sastāvdaļu skaits ir samazinājies par aptuveni 25 procentiem, lai sniegtu lielāku drošību un vienkāršotu lietošanu. Lai nodrošinātu vislabāko iespējamo kvalitāti, Dacia pusautomātiskā Easy-R transmisija piedzīvoja 130 000 stundas garu pārbaudes testu, kā arī 120 000km testēšanu uz ceļiem. Visas saražotās vienības tiek pārbaudītas.
Pusautomātiskā Easy-R transmisija radīta, lai nodrošinātu optimālu braukšanas prieku, jo īpaši apdzīvotās vietās un satiksmes sastrēgumos. Pārnesumu pārslēgšana notiek automātiski un bez neadekvātas rūkoņas. Ipaši ērts lēnā satiksmē vai manevrējot, jo sistēma ļauj autovadītājiem virzīties uz priekšu nelielā ātrumā, vienkārši atlaižot bremžu pedāli.
Easy-R transmisijas lietošana ir intuitīva un viegli apgūstama. Automātiskā tipa svira ļauj izvēlēties vienu no četriem režīmiem - D (Drive), N (Neitrāls), R (Atpakaļgaita) un M (Manuālais) - atlasītais un izvēlētais režīms tiek norādīts uz panela. Manuālais režīms ļauj vadītājam atsākt pilnīgu kontroli pār pārnesumu maiņu, nozīmīga funkcija situācijās, kad ir nepieciešama papildu bremzēšana.
Pieejama
Pusautomātiskā Easy-R transmisija ir lētāka par parasto automātisko pārnesumkārbu un izmaksās tikai 540 €, ja izvēlēta mašīna ar TCE 90 benzīna dzinēju. Tas ir saistīts ar Stop & Start, lai nodrošinātu degvielas patēriņa un CO2 izmešu līmeni kā manuālās transmisijas mašīnās un mazākus nekā par parastajā automātiskajā trasmisijā. Sistēmai pieejams arī ECO režīms, lai nodrošinātu vēl ekonomiskāku braukšanu.
Pusautomātiskās Easy-R transmisijas cenas Latvijā skatīt pielikumā.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.