Preses relīze
CMF C/D modulārās uzbūves priekšrocības
Renault Espace, Talisman, Kadjar un Mégane modeļiem piemīt CMF C/D modulārās uzbūves drošības priekšrocības, ko sniedz augstas elastības robežas tērauda daļas, sānu sijas un šķērssijas, kas atrodas starp dzinēja nodalījumu un salonu. Viens šāda tērauda kvadrātmilimetrs spēj izturēt 120 kg slodzi.
CMF C/D modulārā uzbūve ietver drošības sistēmas braucēju efektīvākai noturēšanai sadursmju gadījumā, kā arī priekšējos gaisa spilvenus, kuri pielāgojas trieciena tipam un braucēju pozīcijai. Šī iemesla dēļ Talisman un jaunā Mégane ieguva augstu vērtējumu gan pieaugušo, gan bērnu drošības kategorijās. Drošības jostas ir aprīkotas ar spriegotājiem un pielāgoties spējīgiem slodzes ierobežotājiem atkarībā no trieciena stipruma un braucēja ķermeņa uzbūves. Sānu triecienu gadījumos dubultu aizsardzību auto priekšējā daļā nodrošina divi jaunākās paaudzes gaisa spilveni un divi aizkarveida spilveni.
Autovadītāja palīgrīku komplekts
Līdztekus jaunajam Renault Espace, arī Talisman un jaunais Mégane modelis piedāvā plašu autovadītāja palīgrīku klāstu, kas veidots tā lai informētu un brīdinātu braucējus par braukšanas apstākļiem un atvieglotu koncentrēšanos uz auto vadīšanu.
Drošības sajūtai:
-Adaptīvā kruīza kontrole - automātiska ātruma pielāgošana iepriekš izvēlētas distances ievērošanai no priekšā braucošā transportlīdzekļa.
-Aktīvā ārkārtas bremzēšanas sistēma (AEBS) brīdina vadītāju par nepieciešamību bremzēt, lai izvairītos no frontālas sadursmes. Ārkārtas gadījumos bremzes aktivizējas automātiski.
Brīdinot autovadītāju:
-Joslu maiņas brīdinājums.
-Droša attāluma brīdinājums palīdz ievērot pietiekamu distanci no priekšā braucošā transportlīdzekļa.
-Ceļa zīmju atpazīšana ar brīdinājumu par ātruma pārsniegšanu palīdz pielāgot kruīza kontroles ātrumu.
-Aklās zonas uzraudzības sistēma brīdina vadītāju ar vizuālu signālu, ja kādā no auto aklajām zonām atrodas citi transportlīdzekļi.
Vieglai auto vadīšanai:
-Krāsains Head-up displejs vadītāja redzeslokā informē par palīgrīkiem, pārvietošanās ātrumu un navigācijas norādēm.
-Tuvo/tālo gaismu pārslēgšanās ir automātiska un neprasa vadītāja īpašu uzmanību.
-Aizmugurējie, priekšējie un sānu parkošanās sensori, atpakaļskata kamera un Easy Park Assist brīvroku parkošanās palīgsistēma.
Renault inovācija: Drošības sistēma pret izslīdēšanu zem drošības jostas
Pēdējo piecpadsmit gadu garumā Renault ir strādājis pie inovatīvas tehnoloģijas kā novērst braucēju izslīdēšanu zem drošības jostas frontālā trieciena gadījumā. Testēšanai tiek izmantoti specifiski veidoti manekeni ar elastīgākiem cirkšņu apvidiem, lai varētu pārbaudīt situācijas, kas ir pēc iespējas tuvākas reālajai dzīvei. Tāpat rūpīgs darbs tiek veikts sēdekļa ergonomikas un drošības jostu nostiprinājuma pozīcijas uzlabošanai. Drošības sistēma pret šāda veida izslīdēšanu šogad ir tikusi iekļauta arī Euro NCAP protokola kritērijos, kas ar katru gadu kļūst aizvien striktāki.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.