Preses relīze
Secinājumi par veiksmīgo Alpine sezonu pasaules klases izturības sacīkstēs!
•Pēc uzvaras Eiropas izturības jeb endurance sacīkšu posmos (ELMS), Signatech-Alpine noslēdza savu pirmo FIA World Endurance Championship kampaņu (FIA WEC) ar ceturto vietu LM P2 Trophy.
•Pateicoties Nelsonam Panciatici (Nelson Panciatici), Polam-Lup Šatinam (Paul-Loup Chatin) un Tomam Dilmanam (Tom Dillmann) Alpine A450b ar otro vietu Japānā un uzvaru Ķīnā, kopvērtējumā iegūta ceturtā vieta sacīskstes «6 Hours of Bahrain »
•Signatech-Alpine sasniegusi savu pirmo pole position FIA WEC līmenī Bahreinā.
Trīs nedēļas pēc tam, kad nodrošināta pirmā FIA WEC uzvara LM P2 klasē Šanhajā, Signatech-Alpine izrādījās pietiekami konkurētspējīga karstumā un braukšanā nakts laikā, lai iegūtu savu pirmo pasaules klases starta pozīciju.
Toms Dilmans tika nominēts sākt sezonas noslēguma sacīkstes un izpildīja savu uzdevumu vēl dienasgaismā kā trešais pirms nodeva stafeti Nelsonam Panciatici. Divkārtējais European Le Mans Series uzvarētājs ātri iekārtojās līdera pozīcijā, tomēr ilgi nenoturējās, jo radās sarežģījumi ar LM P1 mašīnu.
Sacīkšu vidū Pols-Lups Šatins pārņēma vadību, saglabājot N°36 ar cerību par LM P2 uzvaru. Kad tumsa sāka pārklāt Bahreinas Starptautisko trasi (Bahrain International Circuit), īsi pirms Panciatici atgriezās trasē, lai veiktu otro posmu, uz vairākiem apļiem Šatinam izdevās uzkavēties priekšgalā.
Pateicoties pārdomātajai pit-stop stratēģijai, franču braucējam izdevies atgūt trešo vietu, kad atlikusi aptuveni pusstunda, tomēr pēdējā degvielas uzpilde atsvieda viņu uz ceturto pozīciju.
Signatech-Alpine gadu noslēdza ar 86 punktiem, ieskaitot 56 punktus, kas iegūti pēc pēdējām trīs sacīkstēm un pabeidzot FIA WEC kampaņu ar ceturto vietu 2015. gada LM P2 Trophy.
Philippe Sinault (Signatech-Alpine komandas galva): "Runājot par tiešo sniegumu, Bahreina, iespējams, bija mūsu labākais posms sezonā. Pateicoties mūsu labi sabalansētajai vadītāju izvēlei, mums izdevās kvalificējoties uz starta pozīcijas. Šajās sacensībās Toms ātri bija uz viļņa. Mēs atšķirībā no mūsu tiešajiem konkurentiem izmantojām nobīdes stratēģiju. Nelsons paveica lielisku darbu, bet Nakajima bija pārāks. Pols-Lup arī bija ļoti konkurētspējīgs. Mūsu agresīvā taktika gandrīz atmaksājās, bet Nelsons bija spiests pabeigt savu posmu ar tām pašām riepām, kuras bija izmantotas kvalificējoties. Viņš darīja visu, kas viņa spēkos, bet pēdējā aplī nebija iespējams saglabāt esošo pozīciju. Līmenis ir tik augsts, ka mazākā problēma var nogrūst jūs no pjedestāla. Tas nozīmē, ka komandas sniegums bija lielisks, un kopumā tā bija lieliska sezona ar diviem apbalvojumiem, ieskaitot uzvaru Ķīnā un ceturto vietu kopvērtējumā!‘’
Nelsons Panciatici: "Pateicoties mūsu stratēģijai, mēs varējām spēlēt apsteigšana lomu, bet mūsu izrāviens tika sabojāts pēc incidenta ar Nakajimu. Incidents, visticamāk, maksāja man aptuveni 20 sekundes. Pēdējā posmā man izdevās atgūt trešo vietu, bet to nebija iespējams saglabāt nodilušo riepu dēļ. Tas bija apgrūtinoši, bet neatņēma neko no top rezultātiem, ko mēs ieguvām sezonas beigās."
Pols-Lup Šatins: “Ikviens komandas dalībnieks izdarīja lielisku darbu un mums bija ļoti laba stratēģija. Fakts, ka mums izdevās kvalificēties labai starta pozīcijai, pierāda, ka mums ir labs attīstības temps. Kā braucēji, tā komanda varam būt lepni par sasniegto šajā sezonā, jo sacīsktēs bijām tikai divas minūtes par ilgu. Mūsu sniegums pēdējās sacīkstēs ir neiedomājami iedvesmojošs, ja skatāmies uz 2016. gada sezonu, kas strauji tuvojas.’’
Toms Dilmans: "Mūsu sniegums brīvajos treniņbraucienos parādīja, ka mēs varētu cīnīties par labu starta pozīciju. Man izdevās uzrādīt labu apļa laiku un Pols-Lup bija ātrs. Manuprāt, kvalificēties labai starta pozīcija šeit Bahreinā pēc uzvaras Šanhajā ir kas ļoti pozitīvs. Manā posmā bija jākoncentrējas uz riepu saglabāšanu, kamēr citiem braucējiem bija atšķirīga stratēģija. Mēs nenokļuvām uz goda pjedestāla Toyotas dēļ. Tas bija diezgan sarežģīti, bet izbaudījām labu sacensību un mums bija laba stratēģija. Žēl, ka sacensības nebija par vienu apli īsākas."
6 Hours of Bahrain – fināla pozīcijas (LM P2)
1. G-Drive Racing #26, 183 laps
2. KCMG #47, +25.191s
3. G-Drive Racing #26, +1 lap
4. Signatech-Alpine #36, +1 lap
5. AF Racing #44, +4 laps
6. Strakka Racing #42, +5 laps
7. Team Sard Morand #43, +6 laps
8. Extreme Speed Motorsports #30, +7 laps
9. Extreme Speed Motorsports #31, +10 laps.
LM P2 FIA Trophy – fināla pozīcijas:
1. G-Drive #26, 178 points
2. KCMG #47, 155 points
3. G-Drive #28, 134 points
4. Signatech-Alpine #36, 86 points
5. Team Sard Morand #43, 70 points…
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.