Preses relīze
Renault ar lepnumu atklāj savu jauno lielo sedanu.
Stila ziņā tam piemīt sedana klasiskie kodi un D segmenta klientu novērtētās īpašības. Taču šis sedans, kā liecina nosaukums TALISMAN, pārsniedz ierastos standartus un piedāvā jaunu labsajūtas un vadītprieka dimensiju šajā segmentā.
Renault TALISMAN ir unikāls apvienojums:
•Pārliecinošs dizains ar slaidu un elegantu siluetu;
•mājīgs un plašs salons: dāsns plašums visiem braucējiem, sēdekļi labākajā līmenī šajā kategorijā un iespaidīga izmēra bagāžnieks (608 dm3 (VDA norma);
•inovatīvās tehnoloģijas, lai atrašanos salonā padarītu patīkamāku: indikatori ar 7” digitālo displeju, R-Link2 ar 8,7’’ ekrānu, krāsains HUD projicējošais displejs, audiosistēma Surround BOSE un brīvroku parkošanās;
•inovācijas intensīvas braukšanas labsajūtai: TALISMAN ir aprīkots ar Multi-Sense tehnoloģiju, lai izpildītu vadītāja vēlmes. Kā vienīgais D segmenta sedans ar 4 vadāmiem riteņiem ar 4Control® un elektronisko amortizācijas kontroli, TALISMAN raksturo unikāla veiktspēja uz ceļa, apvienojot veiklību un drošību, dinamiku un komfortu.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.