Preses relīze

dalīties

RENAULT ATKLĀJ JAUNU MODELI "KWID"

Renault arvien turpina ieviest un attīstīt tehnoloģijas, kas iet vienu soli priekšā patērētāju prasībām, par ko liecina auto ražotāja vispusīgais transportlīdzekļu klāsts. 2015. gada otrajā pusē Indijā tiks prezentēts jauns Renault KWID modelis, kas mērķēts kā ērts un vienkāršs ģimenes auto un maksātu līdz 5 500 eur.

Renault KWID ir Renault pirmais koncepta auto, kas ir atklāts ārpus Eiropas un piedzīvo pasaules pirmizrādi Indijā. Šāda inovācija Renault Grupai primāri nozīmē ražot labākos produktus un pakalpojumus pēc iespējas ekonomiski pieejamākus visiem. Jaunā modeļa cena svārstītos no 4 300 eur līdz 5 500 eur atkarībā no aprīkojuma.


„Ar KWID modeli Renault turpina īstenot starptautiskās stratēģijas izaugsmi. Izmantojot Renault – Nissan Alianses platformu, KWID ļaus Renault turpināt paplašināšanos, apmierinot tos klientus, kuri vēlas transportlīdzekli, kas ir stilīgs, spēcīgs, ērti izmantojams un ekonomiski pieejams.”, tā min Karlos Gosns (Carlos Ghosn) Renault grupas vadītājs.


Renault izstrādātais jaunais KWID modelis apgāž iesakņojušos uzskatus par A-segmenta automašīnām. Pateicoties stabilajam, stilīgajam eksterjeram un modernajam interjeram, kas aprīkots ar dažādām funkcijām, auto saistās ar augstāka segmenta modeļiem.


Ņemot vērā automašīnas 3,68m garumu un 1,58m platumu, tā ideāli iekļausies pilsētas satiksmē, un tās augstā braukšanas pozīcija ļaus lieliski pārredzēt ceļu.

Masīvais, strukturētā režģa dizains izceļ logotipu un vēl vairāk uzsver modeļa SUV iezīmes, kamēr priekšējie lukturi iekļauj zīmola jauno apgaismojumu skaistā „C” formas hroma apdarē.


Jaunais modelis ir īpaši adaptēts un piemērots Indijas tirgum, un vienlaicīgi ar pievilcīgo cenu, tā apvieno sevī komfortu, stilu un funkcionālu. Renault BBA ir ģimenēm draudzīga pilsētas automašīna, saistot ar Renault vīzijas jaunajo saukli „Renault – Passion for Life” („Renault – Kaislība uz dzīvi”).


Stratēģija, kas balstās uz starptautisko tirgu paplašināšanu

Renault grupa aktīvi darbojās 125 valstīs. 2014. gadā tā ir pārdevusi 2,712,432 automašīnas visā pasaulē. Starptautiskās stratēģijas rezultātā Renault 46% no saviem saražotajiem automobiļiem pārdod ārpus Eiropas. Salīdzinot – 2010. gadā tie bija 37%.


Renault turpina savu stratēģiju, būvējot transportlīdzekļus nu jau 36 ražošanas vietās un vairāk nekā 12000 tirdzniecības vietās visā pasaulē. Renault reģionālie inženieru centri atrodas stratēģiski nozīmīgās valstīs, lai ņemtu vērā vietējās vajadzības (atbilstošas degvielas dzinējiem Brazīlijā, aukstumam Krievijā u. c.)


Indija ir izvēlēta kā viena no Renault potenciālajiem attīstības tirgiem, līdzvērtīgi Brazīlijai, Ķīnai un Krievijai. Renault Grupa plāno līdz 2020. gadam Indijā pārdod līdz 5 miljoniem automašīnu un paredz, ka līdz tam laikam Indija varētu kļūt par trešo lielāko valsti pasaulē auto tirdzniecībā

Galerija

Datnes lejupielādei

Palieciet kontaktā

Sekojiet mums sociālajos medijos

Mūsu vietne izmanto sīkdatnes