Preses relīze
“Renault — kaislība pret dzīvi”, mūsu jaunais zīmola elements
Renault jaunā dizaina stratēģija ir emocionāli efektīvāka un balstās uz dažādiem cilvēka dzīves cikla posmiem. Kopš 2012. gada Clio, Captur, Twingo, Espace un tagad arī Kadjar veido dinamiskāku zīmola tēlu. 2015. gada Ženēvas auto izstāde iezīmē jaunu soli šajā procesā, iepazīstinot ar jauno saukli, proti, “Renault —kaislība pret dzīvi”, kas nomaina līdzšinējo noslēdzošo frāzi “Voitures ąvivre” (Automašīnas dzīvei), atspoguļojot šī zīmola transportlīdzekļu renesansi. Mūsu transportlīdzekļiem ir jānodrošina pilnīgs dzīves baudījums gan vadītājam, gan pasažieriem. Tāpēc dizains un rūpīgi izstrādātās detaļas rada visplašākajā nozīmē patīkamu braucienu. Turklāt noderīgās inovācijas atvieglo ikdienas dzīvi. Šis stendā skatāmais modernizētais Renault logotips tagad ir pilnveidots, lai atspoguļotu zīmola jauno garu...
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.