Preses relīze
Buloņa-Bilankūra. 2021. gada 14. janvārī Dacia iepazīstināja ar savu piecgades plānu, kurš ietilpst Groupe Renault izstrādātajā “Renaulution” stratēģijā. Izveidojot Dacia-Lada biznesa struktūru, Dacia paaugstinās zīmola efektivitāti un konkurētspēju, vienlaikus pārkāpjot produktu robežas. Savukārt modeļa Bigster Concept atklāšana paver jaunus apvāršņus ceļā uz C segmentu.
“Dacia ir un paliek Dacia, pircējiem nodrošinot uzticamu, autentisku un izdevīgu piedāvājumu. Izveidojot Dacia-Lada biznesa struktūru, mēs pilnībā izmantosim modulāro platformu CMF-B, palielināsim mūsu efektivitāti un padarīsim mūsu produktus vēl konkurētspējīgākus, kvalitatīvākus un pievilcīgākus. Mums būs viss nepieciešamais, lai ar Bigster Concept sasniegtu vairāk,” uzsver Deniss Le Vots, Dacia un Lada zīmolu izpilddirektors.
Visiem apstākļiem pielāgots biznesa modelis – unikāls un efektīvs
Pēdējo 15 gadu laikā Dacia mērķtiecīgi ir radījusi mūsdienīgus, vienkāršus un pievilcīgus transportlīdzekļus. Balstoties uz zinātību (know-how), Dacia izmanto labākos un drošākos Groupe Renault un Renault Nissan Mitsubishi alianses izstrādātos tehniskos risinājumus.
Pateicoties efektīvajam izplatīšanas modelim, Dacia ir nostiprinājusi sava zīmola atpazīstamību 44 valstīs, līdz šim pārdodot 7 miljonus transportlīdzekļu. Jau vairākus gadus Sandero un Duster, pēc pārdošanas datiem privātajiem klientiem, ir attiecīgi Top1 automašīna un Nr. 1 apvidus auto Eiropā.
Lai nostiprinātu savu pozīciju tirgū un laistu klajā transportlīdzekļus, kas gan apmierina klientu vajadzības, gan attīstās kopā ar visu nozari, Dacia darbības principi ir:
•Taupīga un disciplinēta pieeja produkta izstrādes izmaksām;
•Dacia-Lada specializētā biznesa struktūra, ko ietilpst globālā automobiļu grupā;
•Pavisam jauna un nesen ieviesta alianses CMF-B platforma, kas ļaus Dacia un Lada pāriet no 4 platformām uz 1 un no 18 virsbūves tipiem uz 11;
•Uz šīs platformas balstīti transportlīdzekļi, kas varētu tikt aprīkoti gan ar alternatīvās enerģijas avotiem, gan hibrīddzinējiem, nodrošinot atbilstību mainīgajiem tiesību aktiem un transportlīdzekļu pielietojumam;
•Konkurētspējīgs automašīnu klāsts, kurš 2021. gadā tiks papildināts ar modernākiem Sandero, Logan un arī Dacia Spring modeļiem, kā arī ar trīs jauniem modeļiem, kuri nāks klājā tuvāk 2025. gadam.
•Ienākšana C segmentā, ko apliecina Bigster Concept.
Bigster Concept: Dacia ienāk C segmentā
Atbilstoši Dacia stilam, Bigster Concept ir ietilpīgs, izturīgs, paredzēts putekļainiem ceļiem brīvā dabā, ļaujot braucējiem atklāt jaunas teritorijas. Tā ir šī 4,6 metru garā apvidus automobiļa būtība, kura ir precīza līdz detaļām – tajā ir ne vairāk, ne mazāk kā pats nepieciešamākais.
Šis apvidus auto ir veids, kā Dacia vēlas padarīt C segmentu pieejamu ikvienam.
”Dacia Bigster Concept iemieso zīmola evolūciju. Auto ir viss nepieciešamais. Tas pierāda, ka pievilcība nebūt nav pretrunā ar pieejamību. Mēs, Dacia, tam ticam, un šī automašīna ir tam pierādījums,” stāsta Alehandro Mesonero-Romanoss, Dacia dizaina direktors.
Jau pašā Bigster Concept DNS ir iekodētas zīmola spēcīgās vērtības, kas gadu gaitā ir palīdzējušas veidot stabilas, ilgstošas attiecības ar klientiem un fanu pulku – vienkāršība, godīgums un autentiskums.
Dacia Bigster Concept proporcijas ir mūsdienīgas. Automašīnas līnijas ir vienkāršas un pārliecinošas. Te nav izlikšanās – tu saņem tieši to, ko redzi.
Lukturu Y formas akcenti tagad ir lielāki, uzsverot šī apvidus auto drosmīgo un pārliecinošo stilu.
Bez nevajadzīgiem niekiem, bez hroma apdares vai alumīnija imitācijas – Bigster Concept ir transportlīdzeklis, kas izgatavots ievērojot vienotus principus, piemēram, visi ārējie aizsargpaneļi tika izgatavoti no otrreizēji pārstrādātas plastmasas.
Dacia modeļu klāsta nākotnes flagmanis varēs būt aprīkots gan ar alternatīvās enerģijas dzinēju, gan hibrīddzinēju, kas nozīmē, ka zīmols vienmēr pielāgosies gan mainīgajām tiesību aktu prasībām, gan klientu vēlmēm.
Ar Bigster Concept Dacia aicina doties nezināmajā, sniedzot saviem klientiem unikālu, patiesu un bezrūpīgu braukšanas pieredzi. Dacia iemieso vēl nebijušu pārvietošanās brīvību, pielāgojoties klientu vajadzībām un vēlmēm. Dacia – viss, kas nepieciešams, bet vēl pievilcīgāks.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.
Visi šajā tīmekļa vietnē esošie materiāli (tostarp, bet ne tikai, teksti, fotoattēli, grafikas, skaņas faili, animācijas faili, video faili un to izvietojums vietnē) ir Renault SAS un/vai tās meitasuzņēmumu īpašums vai tādu trešo pušu īpašums, kas ir devušas Renault SAS atļauju lietot tos ierobežotā apjomā, un minētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām un citiem intelektuālā īpašuma tiesību aktiem. Minēto materiālu izmantošana citiem mērķiem, kas nav saistīti ar žurnālistiku, jo īpaši mārketinga vai reklāmas nolūkiem, ir stingri aizliegta.